Oivoi, kyllä voi huonosti nukuttu yö lamaannuttaa... Esikoinen on nyt hetken jo halunnut nukkua äitin vieressä. Olen toki hänet siihen ottanut, eikä hän mun nukkumista ole häirinnytkään. Nyt on vaan pojalla taas rytmi niin pyllyllään, että eilen olin vielä 22.30 häntä nukuttamassa. Itse menin aika pian kyllä perässä, mutta jostain syystä en meinannut saada unta. Pyörin ja hyörin monta tuntia hereillä. Nivuset ja uutuutena häpyluu ihan sairsan kipeitä, vihloo, kun edes kylkeä kääntää. Aamulla ihan raatona ylös ja aamupuuroilta pojan kanssa suoraan kerhoon. Kerhon jälkeen kotiin lounaalle ja poika nukkumaan, että itsekin pääsin. Aikansa makuuhuoneesta vaan huuteli, kunnes menin sinne itsekin ja otin lapsen kainaloon. Ei ollut lapsi väsynyt. Höpötteli ja heilui vaan. Onneks mies on kotona, hän tuli hetken päästä hakemaan pojan pois sängystä, pakkasi autoon ja lähtivät johonkin, että mä sain nukkua edes vähän. Tänään lähdetään pojan kanssa mun äidille yökylään. Sielläkin onneks saan levätä, kun isoäiti hyysää poikaa. :)