MARRASKUU keskustelu

Mähän ripuloin kaks päivää kun olin ollut kotona kaksi päivää. Ja esikoisella oli kolmepäivää pahaolo ja yhtenä päivänä ripuloi muutaman kerran. Mietin sillon että ei kai vauvaan tai keskimmäiseen iske, mutta nyt se tartuntavaara on ohi kun on mennyt jo monta päivää ilman mitään oireita. Viimeisin oire oli meillä la ja siitä on jo 4 päivää. Eikös noi taudit kestä maximissaan 3 päivää tarttumisesta ilmetä. Nythän on noroviruksesta uusi tyyppi liikkeellä, johon ei vielä ole minkäänlaista vastustuskykyä. Tosin mehän oltiin siljalla juuri kuin siellä riehu tämä uusi norovirus, joten voi olla että meillä oli lievempänä se nyt tai sitten ihan normaali mahatauti. Kaikki kyllä tuli ulos jos jotain kiinteetä tunki suuhunsa.
 
Joo siitähän oli ihan uutisissa tossa että on se uusi norokanta.. Toivottavasti ite en sitä saa.. Tosin mulla ei ole koskaan muistaakseni ollu noroa eikä edes influenssaa.. Ei edes harjoittelujen aikana tullu mitään vaikka hoidin paria noropotilasta.. Ilmeisesti oon vaan niin hyvin pitäny huolta eristyksestä :)
 
Toinen mitä mietin mitä vois olla, kun mies vei meidät iltapalalle abcn heseen. Hän valitteli itte mahakipua jo kotimatkalla. Että oisko ollut jotain häikkää niiden eväissä... Tosin vain mies ja tyttö on saanu oireita ja mä olisin pojan kans selvinny. Lapset kuitenki tilas saman annoksen. Siel kyl ihmettelin illalla kun ketsuppi maistu härskiintyneelle ja oli kumman löysää.

Nyt mun pieni potilas nukahti :Heartred ja meidän koti tuoksuu uimahallilta :P
 
Meilläkin tyttö edelleen ainut joka oksentanut, muilla ollu vatsa vähän löysällä, jospa menis sillä ohi, maitohappobakteereita otettu ja käsiä on pesty ihan hysteerisesti. Itteni lisäks pelkään että jos mies sairastuu eikä pääse mukaan sairaalaan, mut toistaseks näyttää hyvältä :)
 
Täällä on haettu joulufiilistä:happy: leivottiin aamulla lasten kans pipareita joululaulujen soidessa, syötiin aamuruuaksi riisipuuroa ja tein porkkanalaatikkoa pakkaseen :) nyt lapset nukkuu ja ite juon glögiä ja syön pipareita, nam!
 
Edellisyönä nukuin vaan kaks tuntii ja ei juma, ku olin kärttynen koko päivän. Viime yönä sain sit enemmän nukuttu ja nyt on niin uudelleen syntynyt olo :D Eikä äitikään mitään sanonut, vaik eilen hänel selvis, et hänen tyttären tytär saa korviketta :)
Joululahjat jää tänä vuonna hankkimatta, ku ei vaan kiinnosta. Miehelle tosin tilasin muutaman nesteen höyrystimeen, ku hänel on nyt nii pirun iljettävän hajusia litkuja :/

Pitäis vielä kolmisen viikkoo selvitä yksin ja sit mies jää isyyslomalle :)
 
Mies tuli töistä ja lähti pojan kanssa rc radalle karkuun ökää. Tyttö aloitti äsken uudelleen oksentamaan ja ripuloimaan :sad001

No mies joutu kyl ennen lähtöönsä kaivamaan mun suuren joulukoristelaatikon esiin ja kyllä nyt on tonttua siellä ja tonttu täällä! :P nyt tekee mieli glögiä, piparia, torttuja, konvehteja, puuroa, kinkkua ymym...

Vauva möyryää, ja hikkaa :) painunut ilmeisen alas kun kakkosella käydessä tuntuu että pää olis ihan hollilla ja sen vois punnata seuraavaks pihalle :P
 
Mies kun tuli töistä, aloitti keskustelun jotenkin näin: "Ärsyttävää, kun on nenä ihan tukossa.."
Olin heti siinä kohti, että :eek::nailbiting: nöyyy et kyllä tule kipeeks nyt. No, tukkoisuus johtuikin vain pölyisestä hommasta töissä, kun ei ollut pystynyt pitämään hengityssuojainta kuumuuden takia. Hetken aikaa kyllä jo vilisi silmissä kuinka mies on kohta kovassa kuumeessa täysin voimattomana, makaa vaan sängyssä ja mä alan synnyttämään eikä se kykene hoitamaan huushollia saati että voisi lähteä mukaan! :joyful: Taisin sitten mennä asioiden edelle jo..
 
Tuli sit käytyä siskon kanssa shoppailemassa! Se pyysi mua lähtemään seuraksi niin pakkohan se oli. :) löysin sit joulukortteihin tarvikkeita ja sisko osti joululahjat mulle ja miehelle. Sit olis tarkoitus huomenna siskon tulla meille ja värjätä sen hiukset :) sit samalla ku sisko pelaa niin voin vaikka askarrella ne kortit.. Tosin en tiiä jätänkö noi neuvolan jälkeen vai voisko osan tehdä tai aloittaa jo ennen neuvolaa..
 
Täällä reidet ja nivuset järkky kipeät ja jumissa. Parilla pikku kävelyllä käynyt tänään esikoisen ja koirien kanssa. Tiet ihan peilijäässä ja vaikka nastakengät niin hiljaa sai vaappua menemään.

Mulla tuntuu kokoajan että olisi jotain ylimääräistä ihan alapäässä, välillä tunnen että selkeästi vauvan pää ja välillä tuntuu siltä että vuotaisi jotain mutta ei ole vuotojakaan. Hyvin epämiellyttävä tunne. Lisäksi kun vauva möyrii tuolla niin suoraan sanottuna likkeet tuntuu peräsuolessa asti hyvin selkeästi :grin inhaa.
 
Se on muuten mielenkiintoisen tuntuista kun vauva hikkaa ja se tuntuu alapäässä tai just persiin puolella :grin Miksiköhän toi häpyluuliitos sattuu vieläkin näin paljon!? Täytyy kysyä varmaan neuvolassa huomenna tosta..
 
Kotimama, iha sama fiilis! tuntuu et jotain ylimäärästä valuu alapäästä jatkuvasti vaikkei oikeesti valskaa kokoaikaa. ja kaikki möyrinät tuntuu jopa hävyssä asti!
 
Samoja tuntemuksia on täälläkin kotimama! Niin inha tunne. Miehellekin äsken valitin asiasta, niin totesi että taitaa vauva pian syntyä. No sitä jo todella toivon!
 
Heippa, liityn keskusteluun mukaan näin viimemetreillä! Löysin foorumin vasta n.viikko sitten ja nyt uskalsin liittyä :D Ensimmäistä odotan, menossa rv 37 + 5, hurjan jännää :nailbiting:

Tänään oli neuvola, jotenkin tylsää kun aina sama kaava, mutta kai sitten kaikki on niin hyvin ettei tarvii muuta kun mittailla. Seuraava aika vasta päivä ennen laskettua aikaa, vähän toivoisin että vauva tulis jo sitä ennen maailmaan :)

Näitä kuramahakeskusteluja lueskelleena pakko todeta että nyt on itsellänikin pönttö täynnä varpusparvia ja vanukasta.. Toivon tietty että se olis tätä kropan ennakoivaa tyhjennystä, mutta voi olla sekin että meikäläinen oli ruuanlaittovuorossa. Miehellä tosin ei menny vatsa sekaisin joten jos ei kuitenkaan ois itse aiheutettua :D Olemista ei helpota se että lisäksi vatsassa kiertää ruuan lisäksi myös vauva ja kovasti kyllä melskaakin. Eikai silläkin voi olla huono olo?:depressed:
 
Kotimama ja muutkin, täällä kans yks, jolla beibsi tuntuu porautuvan häpyluun läpi ihan just kohta! :P
Ja maha on sekaisin. Gefilus-mehua tuli eilen miehen mukana kaupasta, sillä huuhtelin aamun vitamiinit alas. :)
 
Niinhän siinä sitten kävi että miehen kanssa ruvettiin illalla oksentamaan :sad001 Mä ykkösen vaan pari kertaa, mutta miehelle nousi kuume ja se oksenti koko yön. Leikkaus siirtyi huomiselle eikä mies pääse mukaan. Yhyy :crybaby2
 
Takaisin
Top