Marraskuisten plussatestien kuvia

1000047714.jpgTämän aamun testaus, rv4+3. Oikein hyvällä mielikuvituksella alempi on hitusen vahvempi. Tosin ylempi kuva on tärähtänyt. Marssittava tänään apteekkiin uutta testiä ostamaan.

Mikä merkki on hyvä ja selkeä? Tämä yliopiston apteekin on mielestäni aika huono. Pitää odottaa 5 minuuttia että näyttää tuloksen 🙄

View attachment 154357Tämän aamun testaus, rv4+3. Oikein hyvällä mielikuvituksella alempi on hitusen vahvempi. Tosin ylempi kuva on tärähtänyt. Marssittava tänään apteekkiin uutta testiä ostamaan.

Mikä merkki on hyvä ja selkeä? Tämä yliopiston apteekin on mielestäni aika huono. Pitää odottaa 5 minuuttia että näyttää tuloksen 🙄
On mielestäni vahvempi viiva.
Suosittelen pregcheckin testejä! 😊
Ja kyllä itsekin tuossa dpo 15 kohdalla olin vähän huolissani, kun tuntui että kaikilla muilla vahvistuu viivat niin nopeasti, mutta pitää luottaa siihen että kaikilla vahvistuu omaan tahtiin ja hitaampi vauhti ei ole automaattisesti huono asia 🤍

On mielestäni vahvempi viiva.
Suosittelen pregcheckin testejä! 😊
Ja kyllä itsekin tuossa dpo 15 kohdalla olin vähän huolissani, kun tuntui että kaikilla muilla vahvistuu viivat niin nopeasti, mutta pitää luottaa siihen että kaikilla vahvistuu omaan tahtiin ja hitaampi vauhti ei ole automaattisesti huono asia 🤍
Joo, ei pitäisi vertailla. Jokainen raskaus on erilainen :)

View attachment 154357Tämän aamun testaus, rv4+3. Oikein hyvällä mielikuvituksella alempi on hitusen vahvempi. Tosin ylempi kuva on tärähtänyt. Marssittava tänään apteekkiin uutta testiä ostamaan.

On mun silmään selkeästi vahvempi! 🤩

Se on just näin, ei pitäisi vertailla muihin kun tää on niin yksilöllistä. 🙏 @pinguliini on kyllä selkeästi vahvistunut! 😍

Mulla katkes selkäranka jo viikkodigin kanssa (5+2) mutta onneksi sieltä tuli jo 3+, niin saa pientä mielenrauhaa. 🥹 Tein myös pregcheckin ja mukavan paksu viiva tuli sieltäkin! Tässä myös mun viivojen kehitystä dpo15-21.

Liitteet

• IMG_9703.jpeg
    IMG_9703.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 15
  • copy_5F77B185-1807-4695-9565-496DAF6BEF9D.jpeg
    copy_5F77B185-1807-4695-9565-496DAF6BEF9D.jpeg
    191.9 KB · Katsottu: 15
Aiemmin päivittelin kun cb viikkotestistä tuli 5+2 viikolla 2-3 viikkoa ja sunnuntaina tein 5+4 päivillä päiväpissasta ja sain vihdoin 3+ näyttöön 🤩 itse kaipaillut näitä päivityksiä kun mulla ehkä vähän hitaammin nousee nuo viikot niin jos jollekin apua siitä ettei heti 5+ viikon alussa tuu sitä 3+ viikkoja testiin 😊 varhaisultra ens viikon torstaina niin josko sieltä pieni syke löytyis. Takan vuoden sisään kolme varhaista keskenmenoa joten jännitystä ja toivoa kovasti täällä ❤️

Pregcheckit jokseenkin heikosti tummenneet. Tänä aamuna tehty tuo ylin, pitää iltapäivästä vielä tehdä uusi..
On tämäkin keino saada itsensä huolestuneeksi 🙁
Ei kannata vielä huolestua jos päivittäin tehdyissä testeissä ei näy selkeää tummumista joka päivä ❤️ Joka toisen päivän testejä kun vertaa niin silloin näkyy muutos paremmin! Virtsan koostumuskin vaikuttaa ja milloin testi on tehty.

Viiva näyttää ihan hyvältä dpo 13 aikaiseksi, varsinkin kun vertaa muiden samoihin testeihin!

Pregcheckit jokseenkin heikosti tummenneet. Tänä aamuna tehty tuo ylin, pitää iltapäivästä vielä tehdä uusi..
En olisi tästä huolissani, kun katson omaani dpo 13 niin se oli vielä haaleampi kuin sun :folded: Luultavasti iltapäivän testi ei tuo parempaa tulosta, suosittelisin testaamaan seuraavan kerran torstaina, niin näet eron testeissä (helpommin sanottu kuin tehty) :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mun mielestä näyttää hyvältä! Toi dpo13 näyttää samalta kun mun dpo15 😊 Mulla vasta dpo18 alkoi olemaan ”kunnon” viiva.

Muistelin ja rauhoittelin itseäni tänään sillä, että esikoisenkin testit taisivat olla aina vahvempia iltapäivällä kuin aamulla.

Tein sitten vielä iltapäivätestit ja mielenrauha on taas saavutettu 😆 Aamutestaaminen päättyy tähän

Liitteet

• IMG_1341.jpeg
    IMG_1341.jpeg
    996.4 KB · Katsottu: 12
  • IMG_1342.jpeg
    IMG_1342.jpeg
    1 MB · Katsottu: 12
Takaisin