Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ainakin nousi myös hitaasti, toki lopetin testaamisen viralliseen testipäivään kun on siis alkion siirto kyseessä, testipäivä oli viikko sitten. Kanssa pohdin kovasti pitäiskö tehdä vielä nyt viikkoa myöhemmin testi mutta jotenkin haluan uskoa että viiva kuitenkin vahvasti kertoo positiivisesta raskaustestistä niin haluisin vaan yrittää luottaa tulevaanHeippa!
Täällä plussattu viime viikolla ja jotenkin hidasta hcg:n nousu. Onko muilla kokemuksia tällaisista viivoista?
Nämä näyttää hyviltä vahvoilta viivoilta. Yleensä suositellaan testaamaan joka toinen päivä, ja tuossa näkyy iso ero 13 ja 15 päivän välillä tai 14 ja 16 välillä.Heippa!
Täällä plussattu viime viikolla ja jotenkin hidasta hcg:n nousu. Onko muilla kokemuksia tällaisista viivoista?
Sulla on ainakin hyvin tummunut tuo testi yhdessä päivässä!Niin toivon että tämä alin (tänään), olisi tarpeeksi vahva, häiritsee ettei ole ihan tasavahvat vieläkäänsain maanantaille ja keskiviikolle hcg mittaus ajat
piinaavia päiviä ja viikkoja tiedossa
Täällä oli tänään 5+2 ja digi näytti ”vasta” 2-3. Sitten näin että sinulla oli näyttänyt myös. Pitääpä siis itselläkin vielä muutama päivä odotella ja kokeilla uusiksi, josko sitten muuttuisi 3+Tänä aamuna viimeinen testi. Nyt 5+6. Ehkä olis jo aiemminkin vaihtunut mut otin varman päälle
![]()
Avasin vielä cb testin kun jossain tuli vastaan avattu sellainenTäällä oli tänään 5+2 ja digi näytti ”vasta” 2-3. Sitten näin että sinulla oli näyttänyt myös. Pitääpä siis itselläkin vielä muutama päivä odotella ja kokeilla uusiksi, josko sitten muuttuisi 3+takana 3 varhaista keskenmenoa, joten kauheasti jännittää ja kovasti toivotaan
tässä vielä mun viivat, omaan silmään on vahvistuneet, lähinnä tuo vika testi mietityttää onko haalentunut
kyseessä raskauskeijun testit.

Joo täytyy pari päivää odotella ja kokeilla josko se 3+ sit sieltä tupsahtaisi! Voihan se mullakin heittää päivällä parilla koska tiedän millon ovuloin, mutta toki hedelmöittyminen tapahtui varmaan ihan niillä viimeisillä mahdollisilla hetkillä eli vielä malttia@UudenÄärellä mulla myös digi näytti vielä 5+2 tuota 2-3 vk ja parin päivän päästä oli muuttunut onneksi 3+toki ei mitään varmuutta vieläkään mistään ole ja aika näyttää mutta koitetaan olla luottavaisin mielin.
Mäkin purin testin, kun se teksti tulee häipymään ja tarviin jotain mitä tihrustella
Tässä 5+2 (omien laskujen mukaan - voihan se olla vähempikin!)
View attachment 154199
Ja tässä vielä alla viivat 3+ tuloksesta
View attachment 154200
En tiedä oliko näistä sulle apua mutta tee tosiaan vaikka parin päivän päästä uusi testi![]()
Mun mielestä näyttää hyviltä viivoilta.Heippa!