Pohjolanemma
Oman äänensä löytänyt
Testasin tänään samalla, kun tuli otettua virtsanäyte labraan virtsatietulehduksen poissulkemiseksi.
Testiviiva on tummempi kuin kontrolliviiva. Tänään 4+4. Kolmannen viikkodigin aattelin tehdä viikonloppuna. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämän aamun testaus, rv4+3. Oikein hyvällä mielikuvituksella alempi on hitusen vahvempi. Tosin ylempi kuva on tärähtänyt. Marssittava tänään apteekkiin uutta testiä ostamaan.Hieno suora! Antaa vähän lohdutusta omaan tilanteeseen kun sullakin tuo dpo15 on vielä melko haalea, mitta sitten jo parin päivän päästä oikein tumma!Kun ite kuumeilin, että vahvistuuko testi, niin tykkäsin katsoa muiden viivan edistymiskuvia. Tässä omani
View attachment 154354
On mielestäni vahvempi viiva.View attachment 154357Tämän aamun testaus, rv4+3. Oikein hyvällä mielikuvituksella alempi on hitusen vahvempi. Tosin ylempi kuva on tärähtänyt. Marssittava tänään apteekkiin uutta testiä ostamaan.
Mikä merkki on hyvä ja selkeä? Tämä yliopiston apteekin on mielestäni aika huono. Pitää odottaa 5 minuuttia että näyttää tuloksen![]()
Joo, ei pitäisi vertailla. Jokainen raskaus on erilainen :)On mielestäni vahvempi viiva.
Suosittelen pregcheckin testejä!
Ja kyllä itsekin tuossa dpo 15 kohdalla olin vähän huolissani, kun tuntui että kaikilla muilla vahvistuu viivat niin nopeasti, mutta pitää luottaa siihen että kaikilla vahvistuu omaan tahtiin ja hitaampi vauhti ei ole automaattisesti huono asia![]()
On mun silmään selkeästi vahvempi!View attachment 154357Tämän aamun testaus, rv4+3. Oikein hyvällä mielikuvituksella alempi on hitusen vahvempi. Tosin ylempi kuva on tärähtänyt. Marssittava tänään apteekkiin uutta testiä ostamaan.
Mikä merkki on hyvä ja selkeä? Tämä yliopiston apteekin on mielestäni aika huono. Pitää odottaa 5 minuuttia että näyttää tuloksen![]()
Ei kannata vielä huolestua jos päivittäin tehdyissä testeissä ei näy selkeää tummumista joka päiväPregcheckit jokseenkin heikosti tummenneet. Tänä aamuna tehty tuo ylin, pitää iltapäivästä vielä tehdä uusi..
On tämäkin keino saada itsensä huolestuneeksi![]()
En olisi tästä huolissani, kun katson omaani dpo 13 niin se oli vielä haaleampi kuin sunPregcheckit jokseenkin heikosti tummenneet. Tänä aamuna tehty tuo ylin, pitää iltapäivästä vielä tehdä uusi..
Luultavasti iltapäivän testi ei tuo parempaa tulosta, suosittelisin testaamaan seuraavan kerran torstaina, niin näet eron testeissä (helpommin sanottu kuin tehty) 
Mun mielestä näyttää hyvältä! Toi dpo13 näyttää samalta kun mun dpo15Pregcheckit jokseenkin heikosti tummenneet. Tänä aamuna tehty tuo ylin, pitää iltapäivästä vielä tehdä uusi..