Marraskuisten mietteet

juuri näin :grin

mä toivon että huomenna testatessa viiva on vahvistunut ja uskallan lisätä itteni virallisesti tänne listaan :Heartred
 
juuri näin :grin

mä toivon että huomenna testatessa viiva on vahvistunut ja uskallan lisätä itteni virallisesti tänne listaan :Heartred

Juuri googlasin asiaa oman haalean viivani takia, ja kyllä plussa on plussa. On sitten muita syitä, miksi raskaus ei tapahdukaan, mutta nyt olet kyllä raskaana. :cool05 Siihen ei vaan tule viivan aavistustakaan ilman oikeaa hormonipitoisuutta.
 
Juuri googlasin asiaa oman haalean viivani takia, ja kyllä plussa on plussa. On sitten muita syitä, miksi raskaus ei tapahdukaan, mutta nyt olet kyllä raskaana. :cool05 Siihen ei vaan tule viivan aavistustakaan ilman oikeaa hormonipitoisuutta.
mä tiedän tämän järjellä, mutta jotenkin sitä silti pelkää :hilarious: no, huomisaamuna toivottavasti uskallan jo paremmin mukaan :wink
 
mä tiedän tämän järjellä, mutta jotenkin sitä silti pelkää :hilarious: no, huomisaamuna toivottavasti uskallan jo paremmin mukaan :wink

Kyllä mäkin aion vielä yhden testin tehdä, vaikka en epäilekään. Jos en muuten, niin miestä varten. :grin "Lasketaanko noin haalea?"
 
Mä oon tehny melkeen joka päivä testin :grin aina semmonen olo tulee, et "ei kyl tunnu yhtään siltä et olis raskaana" ja sit minuuttia myöhemmin kuitenkin itken mm. sitä et saatiin ostettua talo (joskus puoli vuotta sitten...) tai että auton tuulilasi on likainen :hilarious: en normaalisti itke millekään. Onko teillä muilla ollu päänsärkyä? Mulla on nyt 10 päivää särkenyt päätä, ja mietin et pitäiskö soittaa neuvolaan, mut osaako nekään muuta neuvoa kuin et syö panadolia? Hirvittää mennä takas töihin ens viikolla hiihtoloman loputtua jos mulla särkee päätä 24/7 :angry9 assosioin tän kyl raskauteen, vaikka on mulla aiemminkin päätä särkenyt... :smiley-angelic006
 
Oli muuten jotenkin piinaavaa kattoa sillon alkuun, et millonka tänne tulee vihdoin porukkaa :hilarious: tarkistin jopa KAIKKI muut nää kuukauden perusteella tehdyt ryhmät, et onko muuallakin tullu lisää ryhmäläisiä tosi myöhään. No ei ollu. :rolleyes: ajattelin jo, et ei koskaan saada sitä salaista ryhmää jos täällä kyhjötetään vaan me 3 listalla olevaa...
 
Hih, tässä menee vielä aikaa, nyt vasta lasketut puolivälissä marraskuuta plussaa, eikä osa tule ryhmään ennen kuin pahimmat epävarmuuden viikot ovat ohi.

Mä käyn täällä kans koko ajan nyt, kun on viikkojen jännäämisen jälkeen sellainen olo, että nyt tapahtuu, vaikka oikeastihan se odottaminen vasta alkaa. :rolleyes:
 
mulla on yleensä särkeny päätä aina pms-oireena, ja tässä kierrossa ei ollut. se oli yks mikä aiheutti toivon kipinän :) eikä siis vieläkään ole särkenyt, toivotaan ettei alakaan...

mullakin siis LA 9.11 ja viiva vielä tosi haalea, että onhan tässä pitkälti aikaa saada porukkaa mukaan ryhmään :) eiköhän niitä kuun kuluessa ala ilmaantua!
 
Oletteko jo varanneet neuvolaan ajan ja mille viikolle osuu ensikäynti? Käyttekö varhaisultrassa? Mulla on ensikäynti 1.4. eli rv 9+1. Käyn sitä ennen varhaisultrassa 23.3.
 
Mun pitäisi varata neuvola huomenna, mutta jotenkin ei huvita. Johtunee tästä korona-ajasta. En aio käydä varhaisultrassa. Ehkä teen huomenna sen uuden testin, jos siitä sitten saisi pontta soittoon. Vaikka olen nyt ihan täysillä heittäytynyt raskauteen, iskee välillä epäusko. Ehdin olla varmaan kolme kertaa ennen tätä vuorenvarma alkaneesta raskaudesta, sillä oireet olivat muka niin selvät. Joutuivatkin aina muusta.

Täällä on kyllä ihana neuvolantäti. :happy:
 
Mun pitäisi varata neuvola huomenna, mutta jotenkin ei huvita. Johtunee tästä korona-ajasta. En aio käydä varhaisultrassa. Ehkä teen huomenna sen uuden testin, jos siitä sitten saisi pontta soittoon. Vaikka olen nyt ihan täysillä heittäytynyt raskauteen, iskee välillä epäusko. Ehdin olla varmaan kolme kertaa ennen tätä vuorenvarma alkaneesta raskaudesta, sillä oireet olivat muka niin selvät. Joutuivatkin aina muusta.

Täällä on kyllä ihana neuvolantäti. :happy:
Täällä sama, ajattelin huomisen testin jälkeen soittaa neuvolaan. Meilläkin on ihan super terkka neuvolantätinä :Heartred ollut jo koko esikoisen taipaleen ajan.

varhaisultraan tuskin mennään, esikoisesta ei myöskään käyty.
 
Mun on pakko käy varhaisultrassa, kun on kohdun ulkoinen taustalla. Menee jollain ostopalvelusetelillä ilmeisesti neuvolasta. Muuten en varmaan menis, ehkä katottais itse ultralla miehen työpaikalla.
 
Tänään sitten soittoa neuvolaan. :)

Ihana, aurinkoinen aamu täällä Lounais-Suomessa. Ihan yhteneväinen mun mielialani kanssa. :smiley-angelic003
 
Tänään sitten soittoa neuvolaan. :)

Ihana, aurinkoinen aamu täällä Lounais-Suomessa. Ihan yhteneväinen mun mielialani kanssa. :smiley-angelic003
veit sanat suustani!! paitsi etelä-suomessa :hilarious: mä kans jätin neuvolaan just soittopyynnön ja aivan mahdoton keskittyä työntekoon :wacky: onneks meillä on ens viikon jälkeen loma, jospa sitä sit sen jälkeen olis jo vähän rauhoittunut tän uutisen jäljiltä :laughing001
 
veit sanat suustani!! paitsi etelä-suomessa :hilarious: mä kans jätin neuvolaan just soittopyynnön ja aivan mahdoton keskittyä työntekoon :wacky: onneks meillä on ens viikon jälkeen loma, jospa sitä sit sen jälkeen olis jo vähän rauhoittunut tän uutisen jäljiltä :laughing001

Ensin on ollut pakka sekaisin monta viikkoa, kun on jännittänyt, onko sitä raskaana vai ei. Ja nyt ei tahdo töistä tulla mitään, kun on niin ihmeissään, että onkin raskaana. Puhumattakaan pahoinvoinnista ja väsymyksestä ja yleisestä vetelyydestä, jonka tää toi mukanaan. Luulisi, että olisin jo konkari, mutta aina tää on vaan yhtä jännittävää. Etenkin kun härökierto tuntuu aina mulla osuvan just siihen kertaan, kun plussaan.

Ensimmäisestä myöhästyi ovulaation kaksi viikkoa, samoin edellisestä ja nyt tästä alkaneesta. Kaikissa kuitenkin LUULIN ovulaation tulleen juuri silloin kuin pitääkin.

Mun työt ovat kotitöitä, että voisi luulla olevan rennompaa, ja tavallaan onkin. Kaikki menee kuitenkin hyvin nopeasti sekaisin, jos laiminlyö kotia liikaa, ja toki pyykkiä on pestävä ja ruokaa laitettava.
 
Tänään tein raskaustestin ja kylläpä on epäuskoisen ja onnellinen olo. Pitää kyllä tehdä vielä viikonloppuna uusi testi ennenkuin uskallan soitella neuvolaan.
 
Takaisin
Top