Tässäpä yleishöpinäketju kaikelle mahdolliselle, vaikka meitä ei vielä monta olekaan, eikä hyvin tunneta. Jutellaan vaikka säästä, niin saadaan Salainen ryhmä auki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
juuri näin
mä toivon että huomenna testatessa viiva on vahvistunut ja uskallan lisätä itteni virallisesti tänne listaan
mä tiedän tämän järjellä, mutta jotenkin sitä silti pelkää no, huomisaamuna toivottavasti uskallan jo paremmin mukaanJuuri googlasin asiaa oman haalean viivani takia, ja kyllä plussa on plussa. On sitten muita syitä, miksi raskaus ei tapahdukaan, mutta nyt olet kyllä raskaana. Siihen ei vaan tule viivan aavistustakaan ilman oikeaa hormonipitoisuutta.
mä tiedän tämän järjellä, mutta jotenkin sitä silti pelkää no, huomisaamuna toivottavasti uskallan jo paremmin mukaan
Täällä sama, ajattelin huomisen testin jälkeen soittaa neuvolaan. Meilläkin on ihan super terkka neuvolantätinä ollut jo koko esikoisen taipaleen ajan.Mun pitäisi varata neuvola huomenna, mutta jotenkin ei huvita. Johtunee tästä korona-ajasta. En aio käydä varhaisultrassa. Ehkä teen huomenna sen uuden testin, jos siitä sitten saisi pontta soittoon. Vaikka olen nyt ihan täysillä heittäytynyt raskauteen, iskee välillä epäusko. Ehdin olla varmaan kolme kertaa ennen tätä vuorenvarma alkaneesta raskaudesta, sillä oireet olivat muka niin selvät. Joutuivatkin aina muusta.
Täällä on kyllä ihana neuvolantäti.
veit sanat suustani!! paitsi etelä-suomessa mä kans jätin neuvolaan just soittopyynnön ja aivan mahdoton keskittyä työntekoon onneks meillä on ens viikon jälkeen loma, jospa sitä sit sen jälkeen olis jo vähän rauhoittunut tän uutisen jäljiltäTänään sitten soittoa neuvolaan. :)
Ihana, aurinkoinen aamu täällä Lounais-Suomessa. Ihan yhteneväinen mun mielialani kanssa.
veit sanat suustani!! paitsi etelä-suomessa mä kans jätin neuvolaan just soittopyynnön ja aivan mahdoton keskittyä työntekoon onneks meillä on ens viikon jälkeen loma, jospa sitä sit sen jälkeen olis jo vähän rauhoittunut tän uutisen jäljiltä