Marraskuisten MasuGalleria :)

Onnea ja ihana kuva! :) mäkään en oo dropss käyny ikinä häissä.. tosiaan jos joku sattuu meneen naimisiin niin pitää niin pienet häät ettei kutsua mulle saakka oo ikinä tullu.. kovasti haluisin häihin.. eihän sitä osaa omiaankaan järkätä ku ei oo koskaan semmosissa ollu xD Meillä koko mun suku kyseli koko loman ajan et millos sitten ne häät.. sanoin et sit ku meil on yks 10 000e ylimäärästä :D miehestähän se ihan riippuu.. kosinu aikasemmin 2 vai 3 kertaaki jo, mut mokannu niitte jälkeen niin pahasti et laitoin sen "koeajalle" 3 vuodeks.. saas nähä kosiiks uudestaan ku jouluna tulis 3v siitä täyteen :DD ei oo asiasta mtn puhunu pariin vuoteen veinaan enään, vaikka sillon jo juhlapaikkoja kateltiin..
 
Mie olen tänä kesänäki ollu yksissä häissä, eli yhteensä neljät häät (plus omat minihäät) on takana. Ens kesälle ois tiedossa kahet häät, yks vkl siinä välissä. Lapset muuten taatusti jää kotiin :D. Ei oikein pystyny yhtään nauttia niistä häistä, missä olin pojan kanssa.
 


Kiitos onnitteluista :)


Tuli tosiaan HIEMAN kiire häiden kanssa, kun häät oli alunperin varattu vauvan lasketun ajan lähelle ja sitten pitikin siirtää koko häät kesälle, kun toinen ilmoitti tulostaan...

Nyt on helppo kun on yhteinen sukunimi eikä miehen tartte tunnustaa isyyttään synnytyksen jälkeen jne.


Vauva pärjäs yllättävän hyvin noi häät, vaikkakaan ei kyllä riehunut tapansa mukaan yöllä. Oli vissiin liikaa meteliä koko päivä :D


Meillä oli kirkkohäät ja noin 70 vierasta. Ite meillä meni kai 1200 euroa ja sitten miehen isä maksoi osan häistä. Eli pari tonnia vielä päälle, Eli tuskin ihan 10000 euroa sinne tarttee jos pienemmät häät kelpaa!! :D
 
ite oon ollu häissä viimeksi joskus pikkulikkana eikä niistä silleen mitään muista seuraavat luultavasti ovat sitten ne omat jotka on kesäkuussa 2013 tässä niitä kovasti jo yrittäny suunnitella ja miettiä halpoja ratkaisuja vieraita tulossa sen 120kpl :D
 


ddrops kirjoitti:
Nykypäivänä tosi harva menee enää naimisiin, tai jos menee ni ainaki omas kaveripiiris ni ne on ollu semmoset pienet maistraattihäät, ei siis mitään kirkkohäitä.


Meillä oli siviilivihkiminen, mutta häät olivat isohkot :) Maistraatista tuli vihkijä juhlapaikalle ja vihkiminen tapahtui siellä, vieraita oli n. 100. Sitten jatkettiin syömingeillä, ohjelmanumeroilla, bändillä, illanvietoilla jne. Tykkäsin kovasti itse siitä, ettei tullut kirkko-juhlapaikkasiirtymää vieraille, vaan kaikki tapahtui juhlapaikalla :)
 
Tanku, meillä on sitten ensi kesänä hyvin samanlainen kesä luvassa: kaksi pientä ja häät. :) Meillä on suunnitelmissa hääjuhlat heinäkuun lopulle, itse asiassa aika jetsulleen tasan vuoden päähän. Onneksi tässä on omia hyviä ystäviä mennyt naimisiin, niin heistä sai loistavat kaasot, jotka tietävät häistä ja niiden järjestämisestä paljon. Itsekin olin alkuvuodesta kaasona, joten siinäkin selvisi monta asiaa. Esimerksiksi sen, että niihin häihin saa palamaan rahaa kyllä vaikka kuinka paljon......... Että pidäpä tässä sitten pää kylmänä houkutusten keskellä. ;) 
 
Tässä kuvaa keskiviikko illalta rv 21+6
Kauhea turvotus on iskeny ihan yllättäen ja sen lisäksi päänsärky ja pahoinvointi. Soitin neuvolaan ja ne käski seurata tilannetta ja maanantaina onki neuvola aika jossa katotaa virtsanäyte ja verenpaine jottei olis alkavaa raskausmyrkytystä. Mahakipua mulla ei onneks ole niin ehkä tää jotai muuta on.

 
Joo täällä on kans yks karvamaha!! :D Mistä se johtuu tietääkö joku ja lähteekö pois ku vauva on syntyny?

Mä oon kans vihdoinkin saanu vauvamahan, aika pieni se on, varpaat näkyy helposti ja bikinirajakin on ihan iisi viel vahata. Mut kovasti tuntuu kasvavan..

Ja iki-ihanan hiivankin sain taistella itestäni ulos.. :/ Aika sitkee olikin, melkeen kaks viikkoo joutu hoitaa. Onko kukaan saanu ohjeita niiden suun kautta otettavien hiivalääkkeiden ottamisesta raskausaikana? Ku tuntuis et se vois olla tehokkaampaa..? Mulla ei oo viel ollu lekuria, mut ku on ni aattelin kysästä. Jos se vois vaik ennakkoon kirjottaa mulle jonkun tehokkaan lääkkeen jos toi viel iskee.

Rautaa oon jotunu syömään ku hemglobiinit paukahti 90 tietämiin ja verenpaine laski niin alas, että pyörtyä paukautin tossa lomalla. Nyt kuitenkin kaikki ok. Mitä nyt toi jalkojen turvotus iltaisin.. Mut oon iskeny ne kylmään vesisankoon, se on jeesannu mua tosi hyvin.

Onks kellään ollu sellasta ärsyttävää vaivaa ku syö jotain (vaik ihan kohtuullisen määrän) ni tuntuu et on IHAN TÄYNNÄ monta tuntia tuntia sen jälkeen ja tuntuu et se sapuska ei liiku yhtään mihinkään. Tuntuu siis et ois syöny hevosen ja on jo vaikee hengittääkkin. Vai johtuukse mulla siitä et oon alkanu huomaamattani syömään ku hevonen.. :D (on meinaa toi paino noussu jo viitisen kiloa..)

Mut ihanaa raskausaikaa meille kaikille ja lisää aurinkoisia kesäpäiviä!!!
 
välillä on juurikin tota että täyttyy heti ja tosi tukalaa, välillä tas mikään ruokamäärä ei riitä, eli riippuu vissiin asukin asennosta ja kasvupyrähdynten aikaan sitte on yajuton nälkä :D

suunkautta otevvat hiivalääkkeet on tosi tehokkaita! en kyllä muista saako niitä syödä paksuna..kärsin varmaan 10v toistuvista hiivoista ja lekurit vaan pyöritteli päätään et jou piimä eivätkä suostuneet määrään lääkettä, heti ku se tuli ilman reseptiä kävin hakeen ja siihen loppu mun hiivat, ei oo enään sen jälkeen vaikka oonki nyt raskausaikana syöny hiilareita ja vehnää yms.. :)

tääl yritettiin kovin sheivata toissapäivänä, vaan eipä enään onnistunu.. ei uskaltanu näkemättä vedellä höylällä.. 2,5kk ois viel laskettuun et kiva mikä puska kerkee kasvaan :DDD
 

Rv 23+1 Pitääkin pyytää miestä ottamaan tästä lähtien kuvat, kun ite ei oikein saa enää kunnon kuvia. Maha on kyllä ottanut oikein kasvupyrähdyksen muutaman viikon sisään.
Mulla taas on ollu kuvottavaa oloa jo parin viikon ajan. Tuntuu, että mikään ei oikein maistu ja sit saa syötyä jotain ihan vähän. Tosin sit jo tuntuu, että on ihan täys. Neuvolassa sanoi, että tuo paha olo johtuu luultavasti tuosta mahan kasvusta, kun se painaa nyt mahalaukkua kasaan. Kuulemma pahenee vielä loppua kohden yleensä ja lisänä tulee vielä se närästys  
 
Musta taas on tullu ihan pohjaton syöppö Ykskin päivä vein töihin eväitä melkein koko käsilaukullisen ja ajattelin että siitä jää seuraavaankin päivään niin sit huomasinkin iltapäivän kahvitauolla että olinkin syöny aivan kaikki evääni. Kokoajan tekis mieli jauhaa jotain. Ja coca colaa on alkanut tekemään ihan älyttömästi mieli... ihan tyhmää..
 
ompas sulla kauniin muotonen masu :) ite oon lihonnu niin paljo et on viel ihan läskilöllykän näkönen ilman paitaa :D
 
Mua kauhistuttaa kui isoks tää maha kasvaa jos jo rv 23+0 on ton kokone. emoticon
En muute saa enää sukkia seisaaltee jalkaa. Tai no saan mut on aikamoista taiteiluu ku ei voi tai pysty mahan yli kumartuu. Kellää samaa ongelmaa? :D Nauhalliset kengätki heitin kaappii ku siit solmimisest tuu yhtää mitää... >.<
 
JA ai että on maha kireellä. Tänää taas sattuu uhkaavasti mahaan just samallai ku ain enne ku on tehny taas sellasen spurtti kasvun. Ehkä parin viikon päästä kannan tätä jollai rollaril eteenpäi.
5 viikkoa sitte mulla ei ollu mahaa ollenkaan.... Alkaa olla jo ikävä sitä aikaa :D
 
Takaisin
Top