Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en kyllä lainkaan muista mitä saa syödä ja mitä ei :D Ekan aikanakin tuli syötyä miten sattuu.. Hyi mua :|
Nyt tuntuu syömisten suhteen siltä muutenkin että saa pakottaa itsensä välillä syömään.. Paino oli jopa tippunut 1-1.5kg. Neuvola vasta 2 viikon päästä, eka kerta tuolloin. Mites muilla ton painon kanssa, onko nousua/laskua?
Nyt kun vauvakuumeesta päästiin niin itse tulin kuumeeseen.. Olo on kuin jyrän alle jäänyt. Ootteko muuten käyttäneet Buranaa alkuraskauden aikana..? Mä en uskalla, Panadolilla mennään!
Kohtuukäyttö. Lakritsin ja salmiakin sisältämä glykyrritsiini voi aiheuttaa turvotusta ja verenpaineen nousua ja runsas käyttö on liitetty ennenaikaisuuden riskin lisääntymiseen. Kohtuukäyttöä vastaa alle 50 g/kerta. Runsasta käyttöä vastaava määrä glykyrritsiiniä (yli 500 mg/viikossa) vastaa noin 250 g lakritsia viikossa.
Pienen pieni alkio löytyi oikeasta paikasta ja syke myös! oli kuulemma ihan vasta alkanut sykkimään. Eikä löytynyt kaksosta, vaikka jo tän pahoinvoinnin myötä rupesin ounastelemaan. Viikot olis nyt jos muistan ulkoa oikein, 6+1 ja LA 4.11.13. CRL-mitta 4,3 mm. Varmaan tuo LA tarkentuu vielä myöhemmin.