cardelia
Silmät suurina ihmettelijä
mulla ei ainakaa esikon ajasta ollu mitää kumpi tulee oloja mutta pitemmällä mulla oli selvä poikapallo maha ja nyt voi sanoa että oon levinny jos se on mahollista ees ja kauhee pömppis ja turvotus ja huomaa koska muute on aika litteä vatsa.. mutta vois olla tyttö olo tai sitte ku sitä toivon ja mieski <3 mä oon eläny vaa naisten kans.äitin ja siskojen ni jotenki ne tyttöjutut,lelut,värit pinkki,liila keltanen on ihanaa <3 oon aina toivonu tytärtä ja luulen että aika moni nainen haluaa tyttären mutta tosiaan kaikki tervetulleita,esikko ku on poika ja samaa aikaa syntyy ni poika ois kiva kans ku on kaikki vatteet ja pojalle veli <3 ja tytöjen nimet on ihania, Melissa,jadessa,lumi,lily,nelle,meea... :) mutta pikkupojat on ihania,tuo varsinki tuollanen halinalle ja läheisyyden kaipunen :)
me käytii perheuinnissa nyt mutat ei jatketa ku toi esikko on nii pieni ja perhe ei pääse mukaa ku se paikka on kiinni muilta sillon..mutta uimassa on niii kivaa! :)
6+6 ois ja torstaina ultaan!! :)
meillä oli kans eile mukava päivä saarella laavulla paistetti makaaraa ja oli kaunis ilma <3
me käytii perheuinnissa nyt mutat ei jatketa ku toi esikko on nii pieni ja perhe ei pääse mukaa ku se paikka on kiinni muilta sillon..mutta uimassa on niii kivaa! :)
6+6 ois ja torstaina ultaan!! :)
meillä oli kans eile mukava päivä saarella laavulla paistetti makaaraa ja oli kaunis ilma <3