Marraskuiset 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi kaikille :) aattelin liittyä joukkoon, pakko uskaltaa jo uskoa että on raskaana, testejä tehnyt lukemattomia :D nyt ois 4+0 laskurin mukaan. Tissit tai paremminkin nännit älyttömän kipeät, hajut tuntuu voimakkaina ja alamahassa nippailuja/vihlontaa ajoittain.

Mä saatan tulla sittenkin lokakuisista tänne ku raskausviikkoja saattaa ollakkin vähemmän kun luultiin niin la olisikin 3.11 :) mut odotellaan vielä tämän kk ajan ennen kuin kuullaan varmaksi :)

Oho no mitäs mitäs eikö sulla ollu kuitenkin Ovis bongattu? :)

Moikka, minäkin tänne varovaisesti ilmoittaudun :happy:
Laskettu aika 4.11. ja kolmatta lasta odotellaan. Vanhemmat lapset on jo isoja, eli iltatähti tulossa! Hassusti kaikkien lasten la:t loka-marraskuun vaihteessa. Helmikuussa ei näemmä ole muutakaan tekemistä :happy090

Oho no mitäs mitäs eikö sulla ollu kuitenkin Ovis bongattu? :)

Jep! Mut jos menkoista laskee tänään on 6+4 mut oviksen mukaan 5+3. Et sillei tulee hyppy toiseen kuuhun. Odottelen kummiski mitä ultra sanoo niin elelen sen mukaan :D ja jos on vähänkään menee samalla tavalla ku edellinen raskaus (10pv yli) niin oon ehdottomasti marraskuisissa :D

Niin siis tää kaikki lähti kun olin eilen päivystykses ja siel he kattos ultralla ja totes et ei ihan 6vkonen :)

Niin siis tää kaikki lähti kun olin eilen päivystykses ja siel he kattos ultralla ja totes et ei ihan 6vkonen :)

Oi mitä tapahtui, kaikki hyvin kuitenkin? :/
nojuu oviksen mukaan itsekin elelen, neuvolassa katsoneet aina sen 28 päivän mukaan jolloin viikkoja olis 5+ vaikka on vasta 3+6 tänään :) Eikä auta sanoa että pitkä kierto jne, tosi ärsyttävää. :(

Tänään plussa ja täytyihän sitä heti alkaa fiilistellä... kymmenen kk meni yrittäessä ja olin jo jonkin verran luopunut toivosta... Enkä meinannut uskoa alkavia raskausoireita todeksi, vaan laitoin taas toiveajattelun piiriin. Ihan hämmentynyt olo vieläkin!

Tänään tein ensimmäisen varmasti positiivisen testin, tai on kai ne edellisinäkin päivinä varmoja ollut mutta vaan niin kovin haaleita viivoja :) joko eilen tai tänään olis tosiaan viimeistään pitänyt menkat alkaa. Oviksen perusteella laskettu aika ois 11.11 ja ensimmäinen lapsi kyseessä. Kovin toivottu tuo plussa oli mutta heti kun sen sain niin kylläpä tuntui että humahti oikein mahassa ja kävin kaikki mahdolliset tunteet ilosta pelkoon läpi muutaman minuutin aikana. On tosiaan vieläkin jotenkin epätodellinen olo, ei ehkä ihan täysin ole aivot vielä käsittäneet. Pakko päästä tänne purkamaan fiiliksiä kun tosiaan mies ainut joka tietää, en uskalla vielä muille kertoa kun niin alussa ollaan. Yritän perehtyä tähän sivustoon vähän enemmän kun noita keskusteluketjuja näyttää useampi olevan :D

Oi mitä tapahtui, kaikki hyvin kuitenkin? :/
nojuu oviksen mukaan itsekin elelen, neuvolassa katsoneet aina sen 28 päivän mukaan jolloin viikkoja olis 5+ vaikka on vasta 3+6 tänään :) Eikä auta sanoa että pitkä kierto jne, tosi ärsyttävää. :(

On kaikki hyvin <3 kysta oli tullut munasarjaan joka puhkesi. Se sit aiheutti kamalia kipuja. Vitsit pelkäsin et meneeks kesken mut sit ku ei ollut vuotoja niin onnistuin pysymään järjissäni. Nyt pari pvää lepoa ja takas töihin onneks.

No niin, just tollei ku sen laskee oviksen mukaan niin käy järkeen ja sähän plussasitkin sen pari vko mun jälkeen. Hymyilytti kyl ku olin sul et tuu lokakuisiin, ku oli hauskaa kirjoitella sun kans ni sit ite päädyn vaihtaa marraskuisiin :D mites sul muuten etenee?

Ja kaikilla muilla? Onks raskausoireita tullut? :)

Minä myös liityn joukkoon iloiseen![emoji4] lauantaina digitesti näytti hedelmöityksestä viikkoja 2-3.
Kierto on ollut vähän sekaisin joten testin perusteella laskeskelin, että la osuu heti marraskuun alkuun.
Pohjilla on tammikuun alussa sattunut keskenmeno, joten fiilikset on vielä aika pelonsekaiset [emoji53]
en oo vielä sallinut itseni iloita tästä ja nää alavatsan nipistelyt on kyllä jotenkin tosi pelottavia!
No josko tässä kohta sais mielenrauhaa [emoji4]

On kaikki hyvin <3 kysta oli tullut munasarjaan joka puhkesi. Se sit aiheutti kamalia kipuja. Vitsit pelkäsin et meneeks kesken mut sit ku ei ollut vuotoja niin onnistuin pysymään järjissäni. Nyt pari pvää lepoa ja takas töihin onneks.

No niin, just tollei ku sen laskee oviksen mukaan niin käy järkeen ja sähän plussasitkin sen pari vko mun jälkeen. Hymyilytti kyl ku olin sul et tuu lokakuisiin, ku oli hauskaa kirjoitella sun kans ni sit ite päädyn vaihtaa marraskuisiin :D mites sul muuten etenee?

Ja kaikilla muilla? Onks raskausoireita tullut? :)

Hyvin menee, oloja on, pahin ehkä väsymys, hetkeksi kun silmät sulkee ni herään 2h päästä :D Onneksi lapset pitää päivällä kiireisenä niin ei pääse nukahtelee niin vaan :) Tänään 4+0, siitä on jo viikko kun plussasin :O Miestä pelottelen että sieltä tulee kaksoset :’D Millon sulla seuraava ultra?

Nii ja piti idu vielä että onko sulla noita kystia ollu aiemmin? Varmaan hyvä että nyt puhkesi ettei sitten myöhemmin tarvi kärvistellä :)

Iiduliini, tiesitkö että sulla oli kysta? Ajattelin kun mulla todettiin joulukuussa myös kysta oikealla puolella. Ei ole kyllä kipuillut mitenkään erikoisesti, mutta ajoittain kyllä molemmissa munasarjoissa tuntuu juilimista/ tuikkimista. Tietääkö kukaan voiko tollaset kystat olla kuinka pitkään?

Tervetuloa kaikki uudet! <3

Täällä kans ihan järkyttävä väsymys ollut pari päivää! väkisin pitää yrittää jaksaa touhuta esikoisen kanssa. Poika on vielä nyt ollut vähän kipeänä nii yöt nukutaan miten sattuu ja päiville pitäis keksiä tekemistä vaan sisällä. Viime raskaus oli siitä helpompi että sai levätä silloin ku siltä tuntui :D

Tervetuloa uusille! <3
Täällä sain synttäreiden kunniaksi aamupalaa sänkyyn ja iltapäivällä pääsen kampaajalle. Oli ihanaa että tärppi kävi meille nii se oli paras synttärilahja etukäteen kyllä. Rv 4+3.

Moikka kaikille! :) tein tänään plussatestin aamusta ja la ois 12.11 laskurin mukaan.

Olen 23v ja aviomieheni on 24v. Meillä on ennestään 5/16 syntynyt poika jonka toivotaan nyt vihdoinkin pääsevän isoveljeksi. :happy: Ollaan vuosi yritetty toista lasta ja kun ei ottanut tärpätäkseen niin hakeuduttiin joulukuussa hedelmöitysklinikalle josta selvisi että miehellä todella vähän siittiöitä ja nekin toisiinsa takertuneita. ICSI hoidot piti aloittaa kesällä, mutta näemmä ihmeitä tapahtuu toisenkin kerran :woot: eka raskaus tärppäsi neljännestä yrittämästä joten ei olla oltu ollenkaan tietoisia ongelmista. Nyt vain toivotaan että pikkunen pysyy matkassa, sillä uudelleen raskautuminen tulisi olemaan todella todella haastavaa.

Ihana päästä taas tänne pälättää, pidetään keskustelu aktiivisena! :happy: Onnea muillekkin plussanneille!

Takaisin