Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä saatan tulla sittenkin lokakuisista tänne ku raskausviikkoja saattaa ollakkin vähemmän kun luultiin niin la olisikin 3.11 :) mut odotellaan vielä tämän kk ajan ennen kuin kuullaan varmaksi :)
Oho no mitäs mitäs eikö sulla ollu kuitenkin Ovis bongattu? :)
Niin siis tää kaikki lähti kun olin eilen päivystykses ja siel he kattos ultralla ja totes et ei ihan 6vkonen :)
Oi mitä tapahtui, kaikki hyvin kuitenkin? :/
nojuu oviksen mukaan itsekin elelen, neuvolassa katsoneet aina sen 28 päivän mukaan jolloin viikkoja olis 5+ vaikka on vasta 3+6 tänään :) Eikä auta sanoa että pitkä kierto jne, tosi ärsyttävää.![]()
On kaikki hyvin <3 kysta oli tullut munasarjaan joka puhkesi. Se sit aiheutti kamalia kipuja. Vitsit pelkäsin et meneeks kesken mut sit ku ei ollut vuotoja niin onnistuin pysymään järjissäni. Nyt pari pvää lepoa ja takas töihin onneks.
No niin, just tollei ku sen laskee oviksen mukaan niin käy järkeen ja sähän plussasitkin sen pari vko mun jälkeen. Hymyilytti kyl ku olin sul et tuu lokakuisiin, ku oli hauskaa kirjoitella sun kans ni sit ite päädyn vaihtaa marraskuisiin :D mites sul muuten etenee?
Ja kaikilla muilla? Onks raskausoireita tullut? :)
Ollaan vuosi yritetty toista lasta ja kun ei ottanut tärpätäkseen niin hakeuduttiin joulukuussa hedelmöitysklinikalle josta selvisi että miehellä todella vähän siittiöitä ja nekin toisiinsa takertuneita. ICSI hoidot piti aloittaa kesällä, mutta näemmä ihmeitä tapahtuu toisenkin kerran
eka raskaus tärppäsi neljännestä yrittämästä joten ei olla oltu ollenkaan tietoisia ongelmista. Nyt vain toivotaan että pikkunen pysyy matkassa, sillä uudelleen raskautuminen tulisi olemaan todella todella haastavaa.
Onnea muillekkin plussanneille!