Marraskuiset 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis millä saan tän pahan olon kuriin?! :confused:

kokoajan ällöttää ja mahassa velloo, kuitenkaan ei ainakaan vielä oo tarvinu halailla pönttöä, Silti töissäkin tosi epämukava olla. Tuntuu että kokoajan pitäis olla syömässä mutta sitten kaikki kuitenkin inhottaa :D

Paljon uusia plussanneita :) Hienoa, tervetuloa joukkoon kirjoittelemaan :)

Möykkynenn, pahaa oloa, tsemppiä sinne! Olen kuullut pahoinvointia helpottavista rannekeista, niiden teho perustuu ilmeisesti aku-pisteisiin. Oletko kokeillut? tai kuullut sellaisista?

Mekin tiedetään vaan miehen kanssa kaksistaan, eikä sekään meinaa uskoa todeksi.:wink
Tänään appiukkoni kysyi otanko viiniä, nauraen vaan vastasin että en nyt taida ottaa. Huhhuh, mitenköhän hankalaksi menee salata, kuitenkin jonkin verran kyläillään ystävillä ja sukulaisilla ja he meillä. Haluaisin odottaa kuitenkin sinne 12. viikolle, eli toukokuuhun. Olen ammatiltani sairaanhoitaja, niin sielläkin pitää sitten miettiä mitä voin tehdä ja mitä en. En ole kyllä suunnitellu että miten ja milloin siellä kerron..

Mulla oli kans heti eilen tilanne työkavereiden kanssa et olis pitäny skumppaa ottaa. Sain sitten salamyhkäsesti tilattua alkoholitonta, mutta sitten kaverit alko kyselee mitä skumppaa tilasin kun miettivät mitä itse ottaisivat. Tarjoilija sitten ehti heti vastata että se otti tota alkoholitonta Noh, samapa tuo vaikka tajuaisivat. Yksi heistä tietää keskenmenostakin. Mutta on tämä kevät mun mielestä huomattavasti helpompaa aikaa salailla kuin esimerkiksi pikkujouluaika!

kokoajan ällöttää ja mahassa velloo, kuitenkaan ei ainakaan vielä oo tarvinu halailla pönttöä, Silti töissäkin tosi epämukava olla. Tuntuu että kokoajan pitäis olla syömässä mutta sitten kaikki kuitenkin inhottaa :D

Mä muistan, kun viime raskaudessa mulla oli kans samaa kokoaikaista ellotusta ja ällötystä, mutta en oksentanut. Siihen auttoi vaan se, että muisti juoda riittävästi ja söi _vähän_ mutta usein. Ja tarkoitan, että söi jotain järkevää, ei karkkii tai muuta mättöö, niistä tuli vaan pahempi olo. Tsemppiä sinne <3

Mulla on nyt tässä alkuraskaudessa tullut tällaista iltapainotteista huonoa oloa. Aina iltaisin alkaa oksettaa, mut en oksenna. Huoh.

Mä olen ite huomannut parhaimmaks tavaks syödä vähän ja useasti. Myös hedelmät helpottaa (ainakin mulla) oloa. :happy:

Mä muistan, kun viime raskaudessa mulla oli kans samaa kokoaikaista ellotusta ja ällötystä, mutta en oksentanut. Siihen auttoi vaan se, että muisti juoda riittävästi ja söi _vähän_ mutta usein. Ja tarkoitan, että söi jotain järkevää, ei karkkii tai muuta mättöö, niistä tuli vaan pahempi olo. Tsemppiä sinne <3

Mulla on nyt tässä alkuraskaudessa tullut tällaista iltapainotteista huonoa oloa. Aina iltaisin alkaa oksettaa, mut en oksenna. Huoh.

Kiitos! :) mullakin makean tai rasvaisen ruuan ajattelukin puistattaa, viime raskaudessa oli samaa mutten yhtään muista miten pitkään. Muistatko mihin asti sulla jatkui? :)

Möykkynenn: Olisikohan mulla ollut sellaista ellomista ja vähän pahaa oloa sinne viikolle 16-17... Sit se muuttuukin tosi nopeesti närästykseksi :D

Kuulostaa niin mun viime raskaudelta! ihan mielenkiinnosta, syntyikö teillekin poika? :D mietin vaan että onko ne raskausoireet oikeesti sukupuoleen liittyviä :rolleyes:

Kuulostaa niin mun viime raskaudelta! ihan mielenkiinnosta, syntyikö teillekin poika? :D mietin vaan että onko ne raskausoireet oikeesti sukupuoleen liittyviä :rolleyes:

Mullakin oli viime raskaudessa hirvee ällötys ja kuvotus 24/7 viikolle 19 saakka. Elin varmaan pelkillä kirsikkatomaateilla ja voileipäkekseillä :'D. Niin ja poika tuli sillon.

Mulla oli tyttären kohdalla alkuun voimakas pahoinvointi varsinkin kahvin hajusta ja sittemmin närästys :S Nyt toistaiseksi pientä etomista, mutta hajut ei juuri kummenna sitä..vielä :D

Ekassa raskaudessa ällötti ja eto aamusta iltaan koko raskauden, tyttö tuli! Tän viikkoa etonu aamusta iltaan, sisältäen pari oksua. Tuli mitä tuli mä kestän, kunhan saadaan pikkuinen pysymään matkassa!

Ja tosiaan jouduin eilen kertomaan äidilleni raskaudesta. Käytti mua päivystyksessä kun selkä meni vaihteeksi, oli kovin hämillään kun en mitään lääkettä saanu vaikka täysin tuskissani, en yksinkertasesti keksiny mitään valhetta, joten oli pakko kertoa totuus. Toisaalta harmi, oltais haluttu odottaa siihen asti että "kaikki ok", toisaalta oli ihanaa nähdä äitini häkeltyneen onnellinen reaktio.<3

Takaisin