Marraskuiset 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla noussu lähes 38 kuume :( jos yli 38 menee niin sit otan parasetamolia, muuten en uskalla koskee lääkkeisiin, tunnin sisään muuttu 36.4->37.7

Meitä on kyllä pienessä ajassa tullut hurjasti porukkaa, ihanaa <3 Itellä jotenki todella epävarma olo raskauden suhteen...

Meitä on kyllä pienessä ajassa tullut hurjasti porukkaa, ihanaa <3 Itellä jotenki todella epävarma olo raskauden suhteen...

Sama täällä, epävarmuus vaivaa :(

Mulla on jotenkin paha olo ehkä vähän helpottanut taas hetkeksi. Ne tulee sillä lailla aalloissa iltapäivisin, ja nyt taas on pari päivää ollut vähän parempi olo. Sen sijaan verenpaineet on olleet pohjamudissa ja sitä myötä pyörryttänyt. Myös väsymys on iskenyt nyt pahemmin. Ja tissit kipeät.

Me ei olla kerrottu kenellekään läheisille vielä, vaikka millään ei malttaisi olla kertomatta! Töissä kerroin kyllä hyvälle työkaverille, joka myös on raskaana. Mutta mutta... Mulla alkaa uusi, vakituinen työ nyt alkavalla viikolla ja vähän jännittää, että kuinka pitkälle pystyn siellä olemaan kertomatta. Plussasin siis vasta noin viikko haastattelun jälkeen ja ehdin irtisanoutua nykyisestä työstä saatuani tän uuden, mutta en tosiaan uudessa työssä ajatellut kertoa ennen kuin alkaa näkymään. Eli jännä kevät tulossa kaikin puolin.

Mä oon jotenkin hurahtanut tähän raskauteen ihan hirveen kovaa! Kahden vuoden yrittämisen jälkeen tää tuntuu niin ihmeeltä :) nyt vaan toivotaan, että tyyppi pysyisi matkassa. 19.3. on lapsettomuuspolin kautta eka ultra, jolloin selviää myös onko tyyppejä masussa yksi vai kaksi (vai onko ollenkaan). Mulla kun niitä kypsiä follikkeleja oli se kaksi kappaletta... Hui! :)

Mä oon myös epävarmoin fiiliksin, mut iltasin tosi usein huomaan että alamaha ns kiristää pikkasen, ihan uus tunne mulle ja siitä sit aina jotenki rauhotun ja aattelen et kyl siellä kaikki ihan hyvin on!

La ois laskurin mukaan 19.11. Veikkaan, että ultrassa siirtyy muutamalla päivällä eteenpäin.

Eka neuvola soitettu, ja 11.4 olis aika! Pitkä kuukausi odotella. Mutta toisaalta, tällä hetkellä kaikki on hyvin, ja niin mä nyt aion uskoa ja nautiskella :joyful:

Joo täälläki käytäntö et eka neuvola rv 10 ja eka ultra vasta rv 11-14.. Mulla ois eka neuvola 10.4 :)

Joo täälläki käytäntö et eka neuvola rv 10 ja eka ultra vasta rv 11-14.. Mulla ois eka neuvola 10.4 :)

Miten sitä pystyykään sinne asti pitämään asian salassa! :cat: tuntuu, että tässä on nyt keskiviikosta asti elänyt sellasessa haavemaailmassa, että huhhuh! Vaikka jännittää, niin toisaalta, ei oletettu että mulla raskaaksitulo onnistuisi, joten pelkästään plussan saaminen oli lottovoitto :Heartbigred

Mä soittelen huomenna neuvolaan, tajusin että meillä tulee muutto uuteen kaupunkiin ennen ekaa neuvolaa niin kai mun pitää soitella uuden asuinkaupungin neuvolaan, vaikka en sielä olekkaan kirjoilla vielä? Hmm. Alkuraskauden ultraan menisin, jos ei olisi kystan takia ultraa 4.4. Siinä samallahan tulee kohtu kurkattua Sillon olis viikkojakin jo 7+4.

Ja epävarmat fiilikset myös.. Pelkään käydä vessassa koska jos vuoto onkin alkanut. Viime raskaudessa vuoto alkoi 10 päivää plussan jälkeen.. sen yli jos päästään niin ehkä helpottaa epävarmuus. Viikkonäytöllinen testi näytti tänään 2-3 viikkoa. Oman mielenrauhan vuoksi varmaan teen uuden testin viikon päästä..

Miten sitä pystyykään sinne asti pitämään asian salassa! :cat: tuntuu, että tässä on nyt keskiviikosta asti elänyt sellasessa haavemaailmassa, että huhhuh! Vaikka jännittää, niin toisaalta, ei oletettu että mulla raskaaksitulo onnistuisi, joten pelkästään plussan saaminen oli lottovoitto :Heartbigred

Niinpä! Mahotonta odottelua. :nailbiting: Pohdin vaan, että varaisko ar ultran yksityiselle, kun toi eka ultra menee nii älyttömän pitkälle et vähän ennemmin haluais tietää kaiken olevan ok. :|

Niinpä! Mahotonta odottelua. :nailbiting: Pohdin vaan, että varaisko ar ultran yksityiselle, kun toi eka ultra menee nii älyttömän pitkälle et vähän ennemmin haluais tietää kaiken olevan ok. :|
Mä päätin, että en nyt sinne varhaseen varaa aikaa. Olis töitten kanssa sovittelua, ja kun ei se lopputulosta muuta. Huomenna voi toki olla taas jo mieli toinen! ;D

Takaisin