Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meitä on kyllä pienessä ajassa tullut hurjasti porukkaa, ihanaa <3 Itellä jotenki todella epävarma olo raskauden suhteen...
Näköjään sama la! ja eka myös!Täällä kans plussannut. LA ~14.11, viikkoja 4+ jotain. Ensimmäistä odotellaan ja ihan uutta siis kaikki. :)
Näköjään sama la! ja eka myös!
Näköjään sama la! ja eka myös!
Eka neuvola soitettu, ja 11.4 olis aika! Pitkä kuukausi odotella. Mutta toisaalta, tällä hetkellä kaikki on hyvin, ja niin mä nyt aion uskoa ja nautiskella![]()
Joo täälläki käytäntö et eka neuvola rv 10 ja eka ultra vasta rv 11-14.. Mulla ois eka neuvola 10.4 :)
tuntuu, että tässä on nyt keskiviikosta asti elänyt sellasessa haavemaailmassa, että huhhuh! Vaikka jännittää, niin toisaalta, ei oletettu että mulla raskaaksitulo onnistuisi, joten pelkästään plussan saaminen oli lottovoitto 
Miten sitä pystyykään sinne asti pitämään asian salassa!tuntuu, että tässä on nyt keskiviikosta asti elänyt sellasessa haavemaailmassa, että huhhuh! Vaikka jännittää, niin toisaalta, ei oletettu että mulla raskaaksitulo onnistuisi, joten pelkästään plussan saaminen oli lottovoitto
![]()
Pohdin vaan, että varaisko ar ultran yksityiselle, kun toi eka ultra menee nii älyttömän pitkälle et vähän ennemmin haluais tietää kaiken olevan ok. :|Mä päätin, että en nyt sinne varhaseen varaa aikaa. Olis töitten kanssa sovittelua, ja kun ei se lopputulosta muuta. Huomenna voi toki olla taas jo mieli toinen! ;DNiinpä! Mahotonta odottelua.Pohdin vaan, että varaisko ar ultran yksityiselle, kun toi eka ultra menee nii älyttömän pitkälle et vähän ennemmin haluais tietää kaiken olevan ok. :|