Marraskuiset 2018

Rupesin tässä nyt vähän miettimään ku äiti vähän ihmetteli, onks se oikeesti tosi aikasta plussata ennen rv4?? Mulla haalee plussa rv 3+6 kai ja äitin mielestä tosi aikasta :eek: koska te ootte plussannu? Onks tää muka oikeesti niin outoa?

Ei oo musta mitenkään kovin aikasin jos saa plussan oletettuna menkkapäivänä jolloin on yleensä jo 4+0. Mä plussasin tästä 3+4 selkeen viivan :Heartred
 
Mä plussasin jo 3+4, ihmettelin varhaisuässä kätilölle ja se totes vaan että nykyset testit on niin tarkkoja
 
Hei tyypit, hakekaa siihen salaiseen ryhmään mukaan, kun kriteerit täytyy! Siellä on toistaiseksi vielä vähän ankee meno, kun meitä on tyyliin seitsemän :)

Esikoisen salainen ryhmä on nyt porskuttanut jo kolme vuotta ja edelleen siellä on 40-60 ihmistä, osa ihan aktiivisesti mukana. On ollut ihan mieletön tuki vielä raskausajan jälkeenkin.

Minä oon hakenu yli viikko sit vaan en oo vielä päässy. Kaikki riteerit pitäs olla täyttynyt..
 
Hei tyypit, hakekaa siihen salaiseen ryhmään mukaan, kun kriteerit täytyy! Siellä on toistaiseksi vielä vähän ankee meno, kun meitä on tyyliin seitsemän :)

Esikoisen salainen ryhmä on nyt porskuttanut jo kolme vuotta ja edelleen siellä on 40-60 ihmistä, osa ihan aktiivisesti mukana. On ollut ihan mieletön tuki vielä raskausajan jälkeenkin.
Mä varmasti hakeudun vielä ryhmään, jos kaikki vaan menee hyvin! Vielä en kuitenkaan uskalla, pelottaa, jos ei vaikka mitään kasvakaan. . Sitten kun saan varmuuden, niin hakeudu sinne juttelee. nyt tuntuu vielä turvallisemmalta olla ihan anonyyminä :)
 
Mä luulen et me mennään kyllä, meillä neuvola ensviikolla ni siellä kerron sit halustani päästä sinne ultraan ja katotaan jos saisin lähetteen :) tarvii varmaan käyttää vähän värikynää mun pelon kanssa, että varmasti saadaan se lähete :D
 
Mä oon menossa tammikuussa löydetyn kystan takia kontrolliultraan rv 7+5. Toivotaan, että kysta on hävinnyt ja alkio sykkeineen oikeassa paikassa :)
 
Minä soittelen neuvolaan aikaa ensi viikolla ja aion pyytää ajan varhais ultraan. Mulla eka raskaus oli keskeytynyt keskenmeno joka huomattiin vasta 10 viikolla normi ultrassa. Esikoisen aikaan pääsin tästä syystä aiemmin kattoo onko siellä mitään. Raskaus aikana oli muitakin ongelmia joten luulen et nytkin pääsen jo aiemmin ultraan.

Minäkin luultavasti haen salaiselle puolelle kun on ensin vähän varmemmalla pohjalla tää odotus. Liityin esikoisen aikaan myös tammikuisiin ja on ollut kyllä suuri apu monessa vaiheessa tää ryhmä!
 
Eilen alkoi ruskea tuhruilu, onneksi vain pyyhittäessä huomaa.. Lisäksi oikeanpuoleiset vatsapistokset mietityttää. Muuten ei ole kipuja eikä tuo tuhruilu eilisestä ole lisääntynyt. Soittelin äsken kuitenkin päivystykseen ja sain polille ultra-ajan torstaiksi, huh. Nyt siis pääsenkin ultraan jo rv 6+5. Viikkojen puolesta jotain siellä pitäisi näkyäkkin jos siellä jotain on. Aivan hirveästi pelottaa onko kaikki hyvin..
 
Takaisin
Top