Marraskuiset 2018

Heippa! :)

Ja onnea kaikille uusille odottajille![emoji177]

Ilmoittaudun varovaisesti mukaan kun eilen aamulla tikkuun tuli kaksi kaunista viivaa. [emoji7] Meille olisi kolmas lapsi tulossa, ennestään on -13 ja -15 syntyneet lapset (poika ja tyttö).

Oon paljon tykännyt rupatella täällä foorumissa aikaisemmissa raskauksissa, mutten millään muista vanhoja tunnuksiani joten tein nyt uudet.

Nyt siis olisi laskurin mukaan menossa rv 4+2. LA 23.17.2018 [emoji177]
 
Heippa! :)

Ja onnea kaikille uusille odottajille![emoji177]

Ilmoittaudun varovaisesti mukaan kun eilen aamulla tikkuun tuli kaksi kaunista viivaa. [emoji7] Meille olisi kolmas lapsi tulossa, ennestään on -13 ja -15 syntyneet lapset (poika ja tyttö).

Oon paljon tykännyt rupatella täällä foorumissa aikaisemmissa raskauksissa, mutten millään muista vanhoja tunnuksiani joten tein nyt uudet.

Nyt siis olisi laskurin mukaan menossa rv 4+2. LA 23.17.2018 [emoji177]


Ihanaa
 
Minäkin pikkuhiljaa uskallan tänne liittyä. Ekan plussan sain jo pari päivää sitten ja pikku hiljaa alkaa uskoa, että raskaana ollaan. Nyt oisi ovulaatiosta laskettuna 3+4 (aikaisin sain plussan), muuten kierto sekaisin, että pääsen varmaan neuvolan kautta varhaisultraan, laskettu oisi nyt 29.11 eli hännänhuippuna ollaan. Meillä aiemmin poika 2/2016.
 
Minua nyt vähän jännittää kun ollaan lähdössä lomalle Aasiaan. Periaatteessa ei ilmeisesti suurempia km-riskejä ole, kunhan ei syö mereneläviä ja kuorittuja epämääräisi vihanneksia. Silti esim. lento jännittää. Ja entä jos siellä alkaisikin vuodot. Voi apua. Enää ei kuitenkaan haluttaisi matkaa perua. :sad001 Oisko kellään kokemuksia lennoista tai matkailusta raskaana?

Kirjoittelen tuolta kesäkuisista. Me oltiin Balilla kun olin viikoilla 8-10. Syömisen kanssa siellä saa tosiaan olla tarkkana niinkuin mainitsitkin. Jäätelöitäkään mä en syönyt kun yks neuvolaterkka sanoi, että sielläpäin ei jätskiä pastöroida.

Lennot meni muuten ihan ok, mutta jalat turposi paljon enemmän kuin aikaisemmin joten suosittelen hyviä lentosukkia. Ja vettä kannattaa juoda paljon ja jotain pientä naposteltavaa ottaa mukaan.

Mun suurin huolenaihe siellä oli ne hyttyset. En nyt tiedä tarkkaan mihin päin aasiaa olet menossa mutta todennäköisesti kuuluu zika-virusriskialueeseen. Mä en lähtenyt mihinkään ilman hyttysmyrkkyä, heti aamusta kerros iholle kun aamupalalle lähdin. Kannattaa muistaa että zika-virusta ja denguekuumetta levittävät hyttyset lentää päivällä. Mutta siis tosi vähän niitä hyttysiä siellä sit lopulta oli, hyvä jos yhden näin päivässä.

Eli muutama juttu mihin kannattaa kiinnittää huomiota mutta muuten voit kyllä ihan rauhassa nauttia ihanasta reissusta :)
 
Onko kellään muulla nenä aivan tukossa koko ajan?? Luulin alkuun että mulla on vaan paha kestoflunssa mut sit tää jatku ja jatku ja jatku jo 2 viikkoa ni aloin pikkuhiljaa tajuumaan et eiköhän se tästä raskaudesta johdu :D onks mitään vinkkejä mikä tähän auttais? Olis kiva saada henkee normaalisti :D meillä muuten siirty neuvola, piti olla keskiviikolle mut onki nyt sit vasta ensviikon tiistaina :sad001
 
Onko kellään muulla nenä aivan tukossa koko ajan?? Luulin alkuun että mulla on vaan paha kestoflunssa mut sit tää jatku ja jatku ja jatku jo 2 viikkoa ni aloin pikkuhiljaa tajuumaan et eiköhän se tästä raskaudesta johdu :D onks mitään vinkkejä mikä tähän auttais? Olis kiva saada henkee normaalisti :D meillä muuten siirty neuvola, piti olla keskiviikolle mut onki nyt sit vasta ensviikon tiistaina :sad001

Mulla oli esikoisestaja käytin niitä suihkeita plus laitoin pyykkejä mh kuivuun..
 
Ilmoittaudun varovaisesti mukaan, tänä aamuna tehty positiviinen raskaustesti :Heartred kolmas pienokainen tulossa ja aiemmin on lapset 12/14 ja 7/16. Aivan ihanaa, mutta hieman jännittää, voiko tämä(kin) raskaus sujua ihan normaalisti :) tarrasukkia mukaan kaikille :happy: La olisi edellisistä melkoista 23.11, mutta ovis oli myöhäinen, joten aion tälläkin kertaa varata ajan varhaisultraan:happy:
 
Onko kellään muulla nenä aivan tukossa koko ajan?? Luulin alkuun että mulla on vaan paha kestoflunssa mut sit tää jatku ja jatku ja jatku jo 2 viikkoa ni aloin pikkuhiljaa tajuumaan et eiköhän se tästä raskaudesta johdu :D onks mitään vinkkejä mikä tähän auttais? Olis kiva saada henkee normaalisti :D meillä muuten siirty neuvola, piti olla keskiviikolle mut onki nyt sit vasta ensviikon tiistaina :sad001

Synnyttäminen auttaa :D
 
Onko kellään muulla nenä aivan tukossa koko ajan??

Joo mulla! Joskin mulla on muutenkin taipumusta tukkoisuuteen ja kuiviin nenän limakalvoihin talviaikaan, kun on kuiva sisäilma. Kosteuttava nenäöljy (Huom! Ilman A-vitamiinilisää), merisuolasuihke ja ilmankostuttimen käyttö öisin auttaa. Jos ihan tukossa on, niin sitten käytän Prevalin-nenäsumutetta, jota voi käyttää raskauden aikana. Muista, ettei perus nuhasumutteita ole hyvä käyttää raskaana.
 
Joo mulla! Joskin mulla on muutenkin taipumusta tukkoisuuteen ja kuiviin nenän limakalvoihin talviaikaan, kun on kuiva sisäilma. Kosteuttava nenäöljy (Huom! Ilman A-vitamiinilisää), merisuolasuihke ja ilmankostuttimen käyttö öisin auttaa. Jos ihan tukossa on, niin sitten käytän Prevalin-nenäsumutetta, jota voi käyttää raskauden aikana. Muista, ettei perus nuhasumutteita ole hyvä käyttää raskaana.

Kiitos vinkeistä, otan nää testiin :)
 
Hei tyypit, hakekaa siihen salaiseen ryhmään mukaan, kun kriteerit täytyy! Siellä on toistaiseksi vielä vähän ankee meno, kun meitä on tyyliin seitsemän :)

Esikoisen salainen ryhmä on nyt porskuttanut jo kolme vuotta ja edelleen siellä on 40-60 ihmistä, osa ihan aktiivisesti mukana. On ollut ihan mieletön tuki vielä raskausajan jälkeenkin.
 
Onko jollain muulla hyvin epävarma fiilis? En ehkä pysty selittää sillee hyvin mut siis...
Mulla aikaisemmat raskaudet menny hyvin mutta tän kohdalla nyt tosi epävarma fiilis ja fiilis et kaikki ei ois kunnossa? :/

Testi kuitenkin tummunu koko ajan...
 
Hei tyypit, hakekaa siihen salaiseen ryhmään mukaan, kun kriteerit täytyy! Siellä on toistaiseksi vielä vähän ankee meno, kun meitä on tyyliin seitsemän :)

Esikoisen salainen ryhmä on nyt porskuttanut jo kolme vuotta ja edelleen siellä on 40-60 ihmistä, osa ihan aktiivisesti mukana. On ollut ihan mieletön tuki vielä raskausajan jälkeenkin.

Mä hain tänään, tuskin vielä pääsen kun en oo varma onko kuukausi täällä täynnä vielä :D
 
Onko jollain muulla hyvin epävarma fiilis? En ehkä pysty selittää sillee hyvin mut siis...
Mulla aikaisemmat raskaudet menny hyvin mutta tän kohdalla nyt tosi epävarma fiilis ja fiilis et kaikki ei ois kunnossa? :/

Testi kuitenkin tummunu koko ajan...

MULLA!! Oon just matkalla apteekkiin hakemaan jälleen kerran uutta testiä :D
 
Täällä hep tukkoseen nenään! Tai päivisin ei oo,mutta öisin on nenä ihan totaalisen tukossa ja uni tosi raskasta/katkoilevaa tän takia. :/ oon vaan aatellu, että jtn flunssaa. Vissiin raskauden piikkiin voi laittaa tosi paljon asioita :D
 
Mullakin on nenä tukossa. Suu auki joutuu nukkumaan kun ei tukkoisen nenän takia voi nukkua suu kiinni. Sit kuivuu suu ja huulet. Herään sata kertaa yössä juomaan ja sit heti pitää juosta pissalle :D ei ole helppoa olla raskaana :D
 
Takaisin
Top