Marraskuiset 2018

Täälläkin nenä tukossa! Ihan koko ajan. Ja pissattaa kans jatkuvasti. :D
 
Nyt oon vähä riskillä käyttäny nenäsumutetta, huomenna haen apteekista jotain mikä varmasti sopii raskaana olevalle :D
 
Ääää, mulla viikkoja kasassa 7+4 ja pientä tiputtelua havaittavissa. Pikkuhousunsuojaan nyt neljän päivän ajan ilmestynyt ihan pikkuisen rusehtavaa vuotoa. Ja pissalla käydessä pyyhkiessä paperiin tulee hieman vaaleanpunaista ns. limaa. Onko kellään samaa vai onko tää nyt niin ettei tuolla masussa olekaan ketään :sad001
 
Hei! Hyppään nyt kaiken uhallakin mukaan :) Tänään viikkoja kasassa kokonaiset 6+1. Taustalla pitkä yritys, hoidot ja pari keskenmenoa joten olen ihan vainoharhainen kaiken suhteen..pelottaa kirjoittaakin tänne kun pelkään jinxaavani koko odotuksen. Mutta so far so good, oireita on piisannut ja ensi viikon maanantaina on 1.ultra. Sanomattakin selvää että pelottaa niin helkkaristi.
 
Hei! Hyppään nyt kaiken uhallakin mukaan :) Tänään viikkoja kasassa kokonaiset 6+1. Taustalla pitkä yritys, hoidot ja pari keskenmenoa joten olen ihan vainoharhainen kaiken suhteen..pelottaa kirjoittaakin tänne kun pelkään jinxaavani koko odotuksen. Mutta so far so good, oireita on piisannut ja ensi viikon maanantaina on 1.ultra. Sanomattakin selvää että pelottaa niin helkkaristi.

Oi saadaan yhdessä jännätä! Mulla eka ultra ensi viikon keskiviikkona ja viikkoja tosiaan nyt 7+4. Pienimuotoinen jännitys päällä koko ajan että onkohan tuola masussa edes ketään ja löytyykö sykettä yms. Ihan hirveetä tää ekan ultran odottelu!
 
Ilmoittaudun varovaisesti mukaan, tänä aamuna tehty positiviinen raskaustesti :Heartred kolmas pienokainen tulossa ja aiemmin on lapset 12/14 ja 7/16. Aivan ihanaa, mutta hieman jännittää, voiko tämä(kin) raskaus sujua ihan normaalisti :) tarrasukkia mukaan kaikille :happy: La olisi edellisistä melkoista 23.11, mutta ovis oli myöhäinen, joten aion tälläkin kertaa varata ajan varhaisultraan:happy:

Mullaki kolmas aiemmat 1/15 ja 10/17
 
Hei tyypit, hakekaa siihen salaiseen ryhmään mukaan, kun kriteerit täytyy! Siellä on toistaiseksi vielä vähän ankee meno, kun meitä on tyyliin seitsemän :)

Esikoisen salainen ryhmä on nyt porskuttanut jo kolme vuotta ja edelleen siellä on 40-60 ihmistä, osa ihan aktiivisesti mukana. On ollut ihan mieletön tuki vielä raskausajan jälkeenkin.

En ossaa
 
Ääää, mulla viikkoja kasassa 7+4 ja pientä tiputtelua havaittavissa. Pikkuhousunsuojaan nyt neljän päivän ajan ilmestynyt ihan pikkuisen rusehtavaa vuotoa. Ja pissalla käydessä pyyhkiessä paperiin tulee hieman vaaleanpunaista ns. limaa. Onko kellään samaa vai onko tää nyt niin ettei tuolla masussa olekaan ketään :sad001

Mulla oli esikoisen odotuksessa samanlaista vuotoa noin 7-8 viikolla muutaman päivän ajan ja paniikissa menin ultraan, kun ei aiemmin ollut tullut. Kaikki oli ok ja lääkäri veikkasi olevan valemenkat. Toivottavasti sielläkin on vaaratonta vuotoa ❤
 
Mulla oli esikoisen odotuksessa samanlaista vuotoa noin 7-8 viikolla muutaman päivän ajan ja paniikissa menin ultraan, kun ei aiemmin ollut tullut. Kaikki oli ok ja lääkäri veikkasi olevan valemenkat. Toivottavasti sielläkin on vaaratonta vuotoa [emoji173]

Toivotaan todella näin! Ilmottelen tänne sitte kun ultra on ohitse :)
 
Ääää, mulla viikkoja kasassa 7+4 ja pientä tiputtelua havaittavissa. Pikkuhousunsuojaan nyt neljän päivän ajan ilmestynyt ihan pikkuisen rusehtavaa vuotoa. Ja pissalla käydessä pyyhkiessä paperiin tulee hieman vaaleanpunaista ns. limaa. Onko kellään samaa vai onko tää nyt niin ettei tuolla masussa olekaan ketään :sad001

Mulla oli viime raskaudessa rusehtavaa/vaaleanpunaista vuotoa rv 7-12, kaikki meni kuitenkin hyvin. Toivottavasti sielläkin kaikki hyvin, tsemppiä! :Heartred
 
Rupesin tässä nyt vähän miettimään ku äiti vähän ihmetteli, onks se oikeesti tosi aikasta plussata ennen rv4?? Mulla haalee plussa rv 3+6 kai ja äitin mielestä tosi aikasta :eek: koska te ootte plussannu? Onks tää muka oikeesti niin outoa?
 
Rupesin tässä nyt vähän miettimään ku äiti vähän ihmetteli, onks se oikeesti tosi aikasta plussata ennen rv4?? Mulla haalee plussa rv 3+6 kai ja äitin mielestä tosi aikasta :eek: koska te ootte plussannu? Onks tää muka oikeesti niin outoa?

Tuossa vaiheessahan ovulaatiosta on ollut jo parisen viikkoa, ja sulla seuraavana päivänä 4+0, ei mun mielestä mahdotonta ollenkaan. Itsekin plussasin 4+0.
 
Rupesin tässä nyt vähän miettimään ku äiti vähän ihmetteli, onks se oikeesti tosi aikasta plussata ennen rv4?? Mulla haalee plussa rv 3+6 kai ja äitin mielestä tosi aikasta :eek: koska te ootte plussannu? Onks tää muka oikeesti niin outoa?

Mä plussasin ennätysajoissa rv 3+2, oviksesta 8 päivää :)
 
Rupesin tässä nyt vähän miettimään ku äiti vähän ihmetteli, onks se oikeesti tosi aikasta plussata ennen rv4?? Mulla haalee plussa rv 3+6 kai ja äitin mielestä tosi aikasta :eek: koska te ootte plussannu? Onks tää muka oikeesti niin outoa?

Se raskaushormoni nousee tosi yksilöllisesti, ja raskaustestin herkkyyskin vaikuttaa milloin plussan saa :) Jotkut jopa viikkoa ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää :eek:
 
Takaisin
Top