Marraskuiset 2018

Sellanen on jo luotu, useampi viikko sitten! Ohjeistus löytyy omana keskusteluna :)
 
Last edited by a moderator:
Kiitti vinkistä. Toivottavasti ei ryhmä täyty kovin nopiaa. Eilen löysin tän foorumin vasta
 
Last edited by a moderator:
Laitan tän taas tänne, ettei ketään heitetä ulos tietämättömyyden takia. Lukee tosiaan tuolla ohjeissa.

"Heippa marraskuiset odottajat!

Onnea kaikille uusille odottajille! Varmuuden vuoksi vielä muistutuksena, että linkkaukset Facebook-ryhmiin ja kaikki facebook-ryhmiin liittyvä mainostaminen foorumilla on kiellettyä. Sama sääntö koskee myös WhatsApp-ryhmiä tms. sovelluksia ja sivustoja. Tällaiset viestit poistetaan, ja sääntöjen rikkomisesta seuraa varoitus ja toistuvista rikkomisista käyttäjätili voidaan sulkea. :pompus:

Kiellettyä on siis:
  • linkata Facebook, WhatsApp, tms -ryhmiä foorumikeskusteluihin
  • mainostaa Facebook, WhatsApp, tms -ryhmiä foorumikeskusteluissa tai omassa profiilissaan
  • 'huhuilla' tietoa facebook, WhatsApp, tms -ryhmistä (esim. "jos joku tietää hyvän fb-ryhmän niin laittakaa yksityisviesti")
  • Facebook, tms -ryhmiin kutsuminen yksityisviestein - tämäkin luetaan mainostamiseksi.
Facebook-mainoskielto ei koske kuitenkaan yritysten tai yhdistysten informaatiosivuja, eikä kirppissivuja (silloin, kun kyseessä on ei-kaupallinen tarkoitus).

Foorumiltamme löytyy Laskettu aika -ryhmille omat salaiset ryhmät, joissa voi keskustella ilman, että ryhmään kuulumattomat pääsevät lukemaan keskusteluja. Pian marraskuisillekin avataan oma salainen ryhmä! Lue lisää salaisista ryhmistä: Salaiset ryhmät - kootut ohjeet.

Olethan muistanut lukea myös foorumin säännöt? :)"
 
Mulla on tuloillaan ensimmäinen, ja mies on hoitanut aivan kaiken viimeisen kolmen viikon ajan. Tsemppiä aivan hirveästi teille, joilla on pienokainen seurana koko ajan. En todellakaan tiedä, miten tällä ololla pystyisin siihen.
Joteki kummasti pystyy!
 
Huomenta kaikille!
Mullahan on kolme lasta ennestään ja missään niissä raiskauksista ei ole ollu mitään oireita, mutta nyt eilen ku join aamukahvia ni hyi s****** tuli törkeän huono olo :hungover: ja väsyttää myös. Onko muilla ollut näin joilla on useampi lapsi?
 
Tarkoittanet täällä olevaa salaista ryhmää?
No siis joo, sitä toki tarkoitin! :D ja uskokaa tai älkää, mä oon koko aika vaan luullu, että se salainen ryhmä on facessa! Pitää tutkia vähän tarkemmin, pystyykö siellä siis esim olla edelleen anonyyminä?
 
No siis joo, sitä toki tarkoitin! :D ja uskokaa tai älkää, mä oon koko aika vaan luullu, että se salainen ryhmä on facessa! Pitää tutkia vähän tarkemmin, pystyykö siellä siis esim olla edelleen anonyyminä?

Eiköhän sielläkin näillä samoilla nimimerkeillä olla. En tiedä varmaksi, kun en ole vielä ryhmään pääsyn kriteereitä täyttänyt.
 
No siis joo, sitä toki tarkoitin! :D ja uskokaa tai älkää, mä oon koko aika vaan luullu, että se salainen ryhmä on facessa! Pitää tutkia vähän tarkemmin, pystyykö siellä siis esim olla edelleen anonyyminä?

Joo samat nimimerkit on salaisella puolella. Siellä voi halutessaan kertoa itsestä enemmän ja avoimemmin kuin täällä :)
 
Siellä voi jutella nimimerkin takaa, mutta vapaammin kuin tässä. Näitä keskusteluja voi kuitenkin lukea ihan kuka tahansa.
 
Näkeekö muuten apista jotenkin milloin on pakolliset viestit täynnä kun käytän pelkkää appia. En muista salasanaa ja oon ollut kirjautuneena puhelimessa yli 2 vuotta esikoisen la ryhmän vuoksi.
 
Huomenta kaikille!
Mullahan on kolme lasta ennestään ja missään niissä raiskauksista ei ole ollu mitään oireita, mutta nyt eilen ku join aamukahvia ni hyi s****** tuli törkeän huono olo :hungover: ja väsyttää myös. Onko muilla ollut näin joilla on useampi lapsi?
Täällä :sad001 En muista näin huonoa oloa 3 ekasta kun mitä nyt on 24/7... :sad001 siis kyll mä muistan et välillä oli huono olo ja jopa että oksensin kerran pari mutta nyt paha olo koko ajan... :S
 
Mun oireet on kadonnu. Tissit nyt kipeet vielä mut vähemmän ku ennen, edelleen väsyttää kauheesti mut siinä nää tais ollakki... en huomaa mitään muutosta kropassa eikä oo enää mitään tuntemuksia alamahan alueella niinku ennen ollu... pelottaa :sad001 huomenna onneks ultra
 
Mun oireet on kadonnu. Tissit nyt kipeet vielä mut vähemmän ku ennen, edelleen väsyttää kauheesti mut siinä nää tais ollakki... en huomaa mitään muutosta kropassa eikä oo enää mitään tuntemuksia alamahan alueella niinku ennen ollu... pelottaa :sad001 huomenna onneks ultra

Toivotaan et ihan normaalia että oireet on hävinnyt. Onneks huomenna ultra sulla.
 
Takaisin
Top