Mintulle jaksamisia. Joo ja muiden ei tarvitte toisen muksun pukeutumiseen sekaantua. piste.
Oma vitutus...mrrrr.

Ärsyttää ku tuon ukon kans ei mistää pysty jutella. Ja sitte ku oot luullu asiasta jutelleesi niin oot kuitenkin itse yksin asiasta päättänyt. (kuulemma)
Meidän poika on nukkunut sängys meidän välissä. Sitte juteltiin viikko sitte, et täytynee joku tuleva viikonloppu ruveta opettamaan omaan sänkyyn. Koska on nyt koko kuun riekannut mun vieressä niin kovaa, etten saa nukuttua.
No ajattelin tänään, et no niin mulla riittää virta siihen, et hyssyttelen tai jotain vaik puolet yöstä tai koko yön...Ja koska perjantai eikä miehen tarvitte töihin. No laitoin pojan pinnikseen ja kaikki meni aluksi ok. Mies meni nukkumaan...ei sanonut asiaan mitään,ois voinu sanoa mun mielestä. Mutta appajee kun poika rupes huutamaan ja olin päättänyt et koitan vain tuttia (jos usein herää, syöttäisin sitte ku ois menny enee ku 1h)ja pidän kättä poskella... no poika huusi ja hiljeni ja nukahti ja heräs ja huusi jne. Kunnes ukko mutajaa sängystä "mä en nyt jaksa tälläästä jne" ja jotain et "hyvä sun on olla kun kotona päivät..." en kuullu kaikkee koska yks huusi... "kiva kun sä yksin vaan päätät asiat...".
Siinä kohtaa rupes keittämään. Joo mulla on niin helppoo olla kotona, tehä kotihommat tai koska en nuku öisin niin saatan ottaa yhet päivä tirsat pojan kanssa...ja hoitaa yksin poikaa kokoajan,ku toinen ei viitti edes vaippaa vaihtaa. Eli ei ole miehestä mitään apua...oli se sitte töissä tai kotona niin ihan se ja sama.
Mies hetken pitää sylissä ja ehkä kerkeen kaydä koiran kans lenkillä tai jopa joskus kaupassa. Ja kaikkeen mun menemiseen vedotaan "sulla on tissit" ÖöÖöööö...?

Jos poju on just syöny ja mä lähen niin ei sen nälkä heti ole. (pakkaasessa on hätävara maitoa kyllä)Mutta kun sen pitääs vaan olla hiljaa yksin sitterissä ja viihtyä siinä, kun oon poissa... ei sille tietenkää mitää muuta voi tehdä ku syöttää....??? No nyt tuli muutaki purkausta.
Mutta ajatus oli et nyt olis hyvät saumat yrittää opettaa se pinnikseen,koska mä jaksan ja olis koko viikonloppu aikaa ottaa pahimmat yöt vastaan,kun toisen ei tarvi töihin. Ja koska itte oon nukkunu huonosti koko kuukauden niin kyllä minä se paha ihminen oon, koska yritän että ittekin saisin levätä ilman et joku jumppaa vieressä,,,
Lopuksi otin pojan pinnasängystä meidän sänkyyn ja nukutin siihen. Totesin vaan " herra on hyvä ja kertoo sitte, kun teitille sopii tämä omaan sänkyyn opettelu...Kyllä minä valvon ja tissitän läpi yön" Poika tosiaan het vähääkään havahduttuaan rupee hamuamaan tissiä ja jos ei sitä saa suuttuu... et tämän takia haluisin myös opettaa kyseisen asian.
Niin ja tuos mielessäni totesin et kyllä mulla taitaa olla raskaampi työ... Mies käy töissä ja tekee sielä kaikkea raskaita hommia vaikka on olkapää ja nilkka ja polvi ja lonkka kipeenä. Mutta ku pojan joutuu ottamaan syliin ilmoittaa hän heti "mä en sitte paljoo pysty sua nostella ja käännellä ja väännellä ja kävellen hyssyttää, ku on paikat kipeenä.." Ooolalaa mutta vasta se eileenki tuola pihalla kanteli terassin puita.