Marinaketju

mä ounastelin ovulaatiota n. 2 viikkoa sitten ja alamaha on lupaavasti juilinut, mut ei oo alkanu vielä.

Menkat voi temppuilla pitkäänki ja silleinhän mä viimeks raskauduin kun luulin menkkojen olevan alkamassa kun mahaan koski mut ovulaatio vaan oli myöhässä ja meidän "vielä ehtii ennen menkkoja" potkii nyt lattialla :D
 
Voi liii-saa! Jännää! Mulla ei menkoista vielä tietoakaan :/

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Ooon ehdottanu miehelle vierashuonetta. Mutta ei mene sinne,koska kuulee kuitenkin kaiken eikä saa nukuttua kuitenkaa. Noh ehkä tässä odotellaan, et saan ruveta opettamaan.

Mulla menkat alko 7vkoa synnytyksesta... jälkivuoto loppu 5vkoa synnytyksestä.... Nooh sen koommin ei ole menkkoja tullut. Tein testinki,mutta en ollu raskaana.
 
Mä ajattelin nyt tänne kirjoittaa meidän kuulumisia.. Eli avioerohakemusta laitoin eteenpäin 5.8. ja sittenhän mies keksi heti sen viikon viikonloppuna, et asumusero tarkoittaa sitä, että hän voi alkaa vapaasti tekemään mitä lystää. Nyt kuulemma tapailee useita naisia jne. On sanonut jälkeenpäin, et ois valmis keskustelee parisuhdeterapiassa tms. Mutta mä en enää jaksa, kun näyttää siltä, että hän ei tosissaan edes ole halunnut yrittää muuttua tai tosissaan edes haluaisi mun kanssa olla. Mitä hyötyä mistään terapiasta on kun miehellä on jo uusi naisystävä?
Niin, hänellä ollu suhde siis siitä asti, kun olin raskaana 8kk:lla, odotin tätä meidän tyttöä ja mä sain tästä suhteesta tietää, kun tyttö oli hädintuskin täyttänyt 2kk. Olin jo valmis yrittää unohtaa jne, jos mies ois katkaissut välit siihen naiseen kokonaan. Mut selvis sitten, et eihän hän niitä välejä siihen ollu katkaissut. Meni samantien ravintolaan syömään yms kivaa, (mitä me miehen kans tehtiin yleensä yhdessä) sen ämmän kanssa. Ja kuvitelkaa, tää akka on entinen mun kaveri ja varsin hyvin tietää että meillä on kaksi lasta ja tiesi myös jo silloin että olen raskaana kun he ovat alkaneet tapaileemaan!
Miehen sanojensa mukaan hän ei voi elää selibaatissa! Ihmettelen, miten hän ei ole voinut olla sitten kun meidän poika oli syntynyt kaks vuotta sitten, oli taukoa varmaan 3kk koska mulla oli epparihaavat niin kipeet jne.. Onkohan hän jo silloin pettänyt mua?
Ja tosiaan ei ollu heti ensimmäisenä mielessä synnäriltä kotiutumisen jälkeen mikään seksi. Tyttö syntyi 6.6... ja jälkivuoto kesti varmaan 8vko.. Että näin..
 
Muokattu viimeksi:
Unohda se sika sanon minä! Elämä on liian lyhyt elääkseen onnettomana ja lapsille onnellinen äiti on arvokkaampi kuin onneton, oli isää tai ei. Toivottavasti Minttu löydät miehen, joka osaa arvostaa sinua ja lapsiasi.
 
Joo en oo menossa takaisin. Toivon että asunto asiat järjestyy pian jne. Sanoin miehelle et hän voi tollasel käytöksel odottaa mua takaisin koko loppuelämänsä.
Ihmettelen vain, että miten mä en ole ennen nähnyt, millainen ihminen se on. Oltiin yhdessä 13v.
 
Voi minttu!!! Hirmuisesti voimia. Olen kans sitä mieltä, ettei miehesi ansaitse enää yhtään mahdollisuutta. Kyllä taas pitää niin paikkaansa se millä ne miehet ajattelee.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihmiset muuttuu ja valitettavasti ei aina parempaan suuntaan :sad001 Hirveästi tsemppiä sinulle uuden elämän alkuun!
 
Minttu: Tosi ikävää luettavaa tuo sun teksti. Ihan järkkyä kuin kusipäisesti toi sun miehes on sua kohdellu. Ja myös tuo toinen eukko, ihan välinpitämätön paska. Sun miehes kuulostaa ihan kakaralta päästään, eikä paljoa paina toisen tunteet. Luultavasti hänen kykynsä järjestää itselleen toimiva parisuhde on olematon, nauti siitä, jos voit. Haleja.
 
No huh huh taas mikä mies. Olen tosi surullinen ja pahoillani puolestasi... :sad001

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä pistää vihaksi Mintun puolesta :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä osaa miehet olla itsekeskeisiä sikoja. Voimia Minttu!

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Jo on taas siinä yks kunniallinen mies tähänkin maailmaan syntynyt... huoh. Voimia minttu!!!
 
Minttu löytää varmasti jostakin arvoisensa miehen ja voi unohtaa tuollaiset paskakasat samantien! Olette olleet pitkän aikaa yhdessä, joten joudut varmasti työstämään eroa, mutta varmasti aika parantaa haavat! Olen onnellinen puolestasi että pääset tuosta miehestä eroon!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos tsemppauksista. Mulla taas tällänen yö et herään klo 4 syöttää vauvan, enkä saa unta.
Ajatus siit, että missä ja kenen seurassa meidän esikoinen viettää aikaa nyt viikonloppuna, kun on menossa isälleen yöksi lauantaina.
Mua ahdistaa kun en halua, että se ämmä siellä leikkis kotia mun lapsen kanssa. Tiedän meinaa et siltä akalta on oma lapsi joskus otettu huostaan..
Ja en tosiaan luota mun ex mieheen yhtään.
 
Voi luoja minkä kanssa joudut kamppailemaan! Voimia!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Miks siltä on lapsi otettu huostaan? Onks sun pakko antaa lasta sun exälle? Voimia Minttu!!
 
En oo varma oikeista syistä. Huumeet? Kait.

Ei tarvinnut antaa esikoista yöks ku mies ilmoitti olevansa menossa töihin ja tänään ei ehtiny nähdä ollenkaa (ei oo ikinä ennen ollu lauantaisin iltaan saakka töissä ja ollu jo 10v samassa työpaikassa, että varmaan valehteli mulle TAAS). Ja tosiaan mun ei ole pakko antaa yöksi ollenkaan.
Mies tosiaan aamupäivällä soitti ja oisi vienyt meidän 2v pojan omille vanhemmille yöks ku menee kuulemma huomennakin töihin. Kieltäydyin koska mun mielestä pitää etukäteen sopia, millon esikoinen menee yöks isovanhempien luokse eikä tolleen "lennosta" vaihtaa suunnitelmia. No, miehen mielestä 2-vuotiaalle on iham sama, nukkuuko äidin kanssa vai isovanhempien kanssa ja sen jälkeen löi mulle luurin korvaan...

Mua nii ottaa päähän tollanen typerä käytös ja edelleen jatkuva valehtelu. Kyllä nää lapset jossain vaiheessa kun kasvaa ni tajuaa enemmän ja varmasti pettyy jos isä on luvannut nähdä ja sit ei se tulekaan..
 
Takaisin
Top