Marinaketju

Hyi saakeli, tosi inhottavaa. Voimia! Onneksi lapsilla on rakastava ja huolehtiva äiti ♡
 
Sen voin sanoa, että aika pitkälle on mennyt sen naisen huumeiden käyttö, jos lapsi on otettu huostaan..Ei oo mitään pikkunäpertelyä. Mun mielestä sun ei tarttis päästää lasta heidän mukaansa. Onko sulla yksinhuoltajuus?
 
vois ainaki kysyä jostain viralliselta taholta et miten se menee. Tsemppiä kauheesti! Tuntuu niin voimattomalta sun puolesta ja kaikki kannustukset kuulostaa latteilta, mutta toivottavasti asiat alkais mennä parempaan suuntaan!
 
Nii sehän tässä on ongelma et mä en voi mistään varmaksi tietää, näkeekö lasten isä sitä akkaa samaan aikaan, ku meidän esikoinen siellä on. Koska mies on ennen jo kiinni jäämistään nähny salaa sitä akkaa samaan aikaan, ku meidän esikoinen on ollut mukana! :sad001
 
Voi hitto :/ Kauheesti vielä tsemppiä Mintulle! Voisitko mitenkään asiallisesti kysyä exältäs tästä naisesta? Mun mielestä sun kuuluu saada tietää ketä sun lapsi tapaa, etenkin jos on sun exän joku hoito/joku suhde!

Meillä päin toi miehen ex-nainen vaati oikein saada tavata mut, mutta ei oo kolmea viime aikaista miestä ketä miehen ex-nainen on esitellyt miehen tytölle antanut ton mun miehen / tytön isän nähdä :D Aina ei mee tasan, vituttaa yleensäkin ettei mietitä
Pitkään ketä esitellään omalle lapselleen. Huteja käy, se on elämää! Mutta että jokainen joka on hetken ollut lakanoiden välissä on "ihan kuin isä" ja kuviossa mukana. Ironisinta jutussa on se, että tää nainen on ite sossu :D Tais jäädä se varhaiskasvatuksen puoli välistä..........


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oon kysyny et seurusteleeko/tapaileeko he. Ex väitti mulle just viimeks eilen vastaan. Mutta meidän yks perhetuttu oli perjantaina nähny mun exän ja tän akan samassa autossa.. Että silleen! Se on kiva kun ex valehtelee edelleen...
 
Mua harmittaa niin kovin sun puolesta Minttu! Miten joku voi valehdella koko ajan ja mua kanssa söisi se, että lapset olisivat uuden kumppanin seurassa ja siellä leikittäis kotia. Voi perkele, etten kauniimmin sanois. Miehet on pösilöitä ja naiset susia kun voivat lähteä varatun miehen matkaan. Voimia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Omat murheet tuntuu Mintun ohella pienille.. Kypsyttää vaan kun jo kolmas yö, kun tyttö päättää herätä 3:lta yöllä ja valvoa enempi vähempi kitisten n. 3h. Sitten kyllä vielä huitastaan 4h unta. Mutta äiti ja isikin haluais nukkua yöllä. En tiedä, mutta voisko isin enempi poissa olo vaikuttaa näin jo tuon ikäiseen. Isällänsä alkoi opiskelut työnohessa ja on kahtena päivänä viikossa kokonaan pois neidin päivästä, vain yöllä löytyy vierestä..
 
Joo ei oo helppoa. Varsinkaan kun edelleen välillä huomaan, että mulla on vieläki tunteita exään. Koska se rakkaus oikein kuolee kokonaan ja tuska helpottaa? Tällä hetkellä mulla on olo et ex on pilannut puolet mun elämästä! Ja en nyt todellakaan siis kadu sitä et mulla on kaksi ihanaa lasta, ne on mulle kaikki kaikessa ja heidän avulla mä vaan jotenki jaksan aamulla nousta ylös sängystä ja yrittää järjestää meille uutta elämää.
Mut on tää vaikeeta. Mä en pysty ees kunnolla kattoo exää ku joudun puhumaan lapsista kuitenkin. Ja se on vaikeaa ku joudun näkee hänet kolme neljä kertaa viikossa. Vaikka vain hetken mut silti. Mieluummin en näkisi ollenkaan.
Tänää se kysy miten mä jaksan. Mun teki mieli huutaa ja raivota ja sanoa vaikka mitä mut en halunnu näyttää sille enää, miten paha olla mulla välillä tän asian takia on. Vastasin sit tylsästi vaa et ihan ok. Joku varmaan miettii miks en sanonut miten pahalle musta välillä tuntuu tms.. Sanon et mä oon tehny niin eikä siit ole mitään hyötyä ollu..
Nyt mä toivon vaa et saan pian uuden paremman elämän..

Enkä vähättele muiden huolia :) Toi on rankkaa jos lapsi valvoo yöllä monta tuntia. :sad001 Mulla esikoinen oli tollanen. (Mies ei koskaan hoitanut edes yhtä yötä, että mä olisin saanut nukkuu)..
Nenonen, Syökö korviketta vai miten? Mulla tuli mieleen, onko masuvaivaa? Toki päivän tapahtumat voi varmaan vaikuttaa myös uniin.
 
Syö meillä korviketta, mutta enpä usko, että on maha vaivaa kun sama korvike ollut jo pari kk käytössä. Ja viime yökin mentiin näin, mutta tyttö vaan iloisena jutteli. Ei ollut kiukkuinen. 4h hereillä ja nukahti saman tien kun mies lähti töihin. Ens yönä jos toistuu niin kokeillaan auttaako miehen muualle siirtyminen.. Huoh, yritä nyt näistä ottaa selvää :)
 
Meillä soseiden aloitus sekä vellien aloitus toi kitinää.. Edelleen välillä syö 1-2 kertaa yössä ja pahimmillaan 3-5 kertaa yössä (mutta noin useat kerrat on vissiin tullut vellistä ja silloin se haluaa vaan lohtutissiä, imee vähän ja nukahtaa).
Hiton kuollut olo, taas valvottiin viime yö ja nyt leivon kakkua esikoisen synttäreille :D En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa......
Miehen kanssa myös riidelty ja vituttaa että se ei auta mua ja tue nyt kun olen väsynyt, vaan se "olen itekin väsynyt töistä". Vittu, en uskonut että toi rupeis noin itsekkääksi eikä näe, että oikeesti olen valvonut viime aikoina paljon.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sainpas aikaa vähän lukaista täältä yleiseltäkin puolelta ketjuja ja heti ensimmäisenä pakko sanoa Mintulle että voimia! Kun luin sun tekstejä niin tuli todella raivostunut olo sun puolesta! Helvetti mikä poikanen sun miehes, tai ainakin käytös viittaa ihan keskenkasvuiseen. Huhhuh! Kovasti voimia jaksamiseen ja toivottavasti sulla siellä on läheisiä ympärillä jotka tukee ja auttaa, ettei mene liian rankaksi!

Ja kuka näitä vauvoja aina ymmärtää. Meilläkin pienempi saattaa aamuyöstä raatailla jo iloisesti pinniksestään ja siinäpä sitten yleensä herää esikoinen ja äitikin :)
 
Meillä on alettu heräilemään useita kertoja yössä. Onneksi sentään joka kerta ei tarvitse tissiä rauhoittuakseen. Ja välillä on onneksi öitä jolloin ei ihan jatkuvasi heräillä. Vaikea tulkita mistä johtuu. Osa heräämisistä johtuu ihan selvästi nälästä, mutta osa on sitten jotain muuta.

Iiii-saaa: meillä on ihan samanlaista kotona. Riidellään miehen kanssa paljon useammin kuin ennen ja se ei jotenkin näe sitä miten väsynyt minä olen. Valittaa myös olevansa väsynyt töistä eikä ymmärrä, ettei useita kertoja yössä herääminen mitenkään helppoa minulle ole. Herra itsehän ei edes juuri koskaan herää yöllä meidän pojan itkuun, ihmettelee vain sitten aamulla kun minä olen väsynyt... :smiley-angry019 Tai sitten jos herää, nukahtaa heti uudelleen.

Ja uudesta talosta alkaa mennä ilo kun siellä on ilmennyt lämmitysjärjestelmässä vika, joka oli olevinaan korjattu kesällä. Nyt sitten taistellaan siitä kuka sen hoitaa kuntoon ja maksaa. Ja sen lisäksi siellä oli vielä todella likaista eli kaikki aika on mennyt sitä siivotessa. Oudosti se likaisuus ei näkynyt ennenkuin rupesi siivoamaan, likaa vain irtoaa joka paikasta vaikka miten pyyhkii.
 
Onko melkein kaikki siellä salaisella puolella kun täällä on nykyisin näin hiljaista?
 
Murrrrrrr... Mukula saa rintaraivarit kerran päivässä. Yleensä illalla. Ja mies, anoppi sekä oma äiti on kuorossa huutamassa, että anna korviketta, sun maito ei riitä! PRKLE, maito riittää ihan ok, enkä olisi vielä valmis lopettamaan imetystä, mutta vituttaa, kun kukaan ei "tue" tai ymmärrä, että nuo rintaraivarit on aika yleinenkin juttu. Poju siis ei ota rintaa ollenkaan suuhun, vaan huutaa selkä karrella, tuttipullo kelpaa.

Jos maito olisi loppumassa, niin mukula varmasti kitisisi muulloinkin, kun rintaa tarjottaessa, koska nälkä. Ugh, olen avautunut, kiitos.
 
Takaisin
Top