Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi jee nää puklut on ihania. Onneks on nahkasohva, ei oo meinaan yks tai kaks kertaa kun on röyhtäytettäessä puklu valunu olkapäätä ja sohvan selkänojaa pitkin alaspäin. Vaikka kuinka ois harsoa alla. Tänäänki on kolmesti pulkannu oikein tosissaan. Mur.

Onpa teillä tuhinamurmeli törppöjö naapureita! Uskooko ne tosiaan että joku huudattaa lasta vain omaksi ilokseen. Jösses!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tää poika herää yöllä pierimään! Ei nälkään. Sit se ei kuitenkaan rauhoitu muuta kuin tissille. Ja sit kun sillä ei vielä oikeesti ole nälkä niin se pulauttelee pitkin sänkyä ja mua :(

Voi että, tsemppiä noiden valvomisien kanssa! Se on rankkaa välillä, 3-5 kertaa yössä säännöllisesti oli liikaa minulle esikoisen aikana, olin poikki. Nytkin olen välillä zombi vaikka herään 1-2 kertaa yössä ;/ Nyt on vaan se, että mies ei aina ymmärrä että olen väsynyt. Eilen taas riideltiin kun se ei ymmärtänyt minua enkä min ä sitä tässä väsymyksessä. Ihan kuin 2 päihtynyttä ihmistä yrittäisi keskustella. Loppujenlopuksi olin makuuhuoneessa imettämässä ja mies olohuoneessa ja sovittiin sitten. Olen vaan niin kypsynyt välillä siihen että mies valittaa töistään ja kun oli lomalla valitti kotona kaikesta, lapsista ja siitä kun ei kerkeä harrastaa. Itsekin olen tiettyinä aikoina valittaja mutta jotenkin ei vaan ymmärrä, ehkä oma väsynyt naamani ärsyttää sitä tai ehkä en väsyltäni näe koko kuvaa.
Sanoin sille että saa kyllä omalla lomallaan lähteä miesten kanssa jonnekin, en kestä mitään perhelomaa, jos toinen ei ole levännyt (en kyllä ole itsekään vähään aikaan :D).
Välillä tuntuu kuin olisi 3 lasta ja 1 iso lapsi talossa, olen kyllä itsekin välillä lapsellinen.
Kai tässä on joku kasvunpaikka menossa molemmilla, välillä vaan pelottaa että kestääkö suhde tätä aikaa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Välil must tosiaan tuntuu et ne luulee meidän huudattavan vauvaa tahallaan.. Niiden suurin ongelma on varmaan se ettei ne voi valittaa kiinteistöön ku niille naurettais sielt. Toisin ku jostain muuten vaan mölisijästä vois valittaa

On kyllä Tuhinamurmelilla hölmöt naapurit :/ Tsemppiä sinnekin, eipä sitä vauvaa tosiaan kukaan tahallaan huudata!

Voi V mikä yö! Oon nukkunut 3x 1-1,5h pätkän. Välillä kantanut vauvaa ja syöttänyt 3x (01:00, 03:00, 6:00). Perhanan ilmavaivat kun herättää vauvan. Ja sit syönnin jälkeen pulauttaa kakskyt kertaa... Sit kuuntelen sydän syrjällään et milloin se tukehtuu... :(

Meidän naapuri tekee varmaan koht tyyliin lastensuojeluilmotuksen. Kävi aamul hakkaa meidän ovea, mutta ei ollu pokkaa jäädä ovelle. Poika on siis huutanut pitkin yötä aina välillä toki rauhoittuen.

Tuhinamurmeli käy tiputtamassa naapurin postiluukkuun korvatulpat ja lappu jossa lukee jotain tyyliin "vauvat itkee, deal with it!". On ihan käsittämättömän tyhmä naapuri mun mielestä. Luulis että se ymmärtäis ettette varmastikaan huudata lasta tahallaan. Jotkut ihmiset on ääliöitä.

Tuhina, meillä oli vähän sama meno seinänaapurin kanssa esikoisen aikana kun asuttiin vielä rivarissa! Naapurin mummo ei vaan pystyny käsittään että rivarissa väkisinkin kuuluu seinän läpi melkeen kaikki saatikka sitten vauvan itku! Mutta eipä hänkään kehdannut sentään minnekään vauvasti virallisesti valitusta tehdä mutta kaikesta muusta kylläkin! Jotkut ihmiset on vaan niin helevetin aivottomia! Teillä siellä muutenkin tekemistä vauvan kanssa niin alkaa nyt vielä vääntään jonkun ääliön naapurin kanssa, huh! Tsemppiä!

Ja hymiksen idea kuulostaa hyvältä! :) Ei muuta kun toteuttamaan!

Toihan on jo vähän pelottavaa että naapurissa asuu tommonen sekoboltsi. Miten jotkut ihmiset voi olla noin etääntyneitä ihmiselämän realiteeteista!? Itse en lähtis ehkä lietsomaan ongelmaa mitenkään kettuilutyyliin vaan yrittäisin vaan asialinjalla selittää että näin on näreet ja jossain vaiheessa tämäkin tulee helpottamaan. Kaikki sympatiat vaan sinne, ei oo helppoa kestää itkuja ja sit vielä samalla stressata naapurin sekoboltseja...

Taas levoton yö takana, heräämisen syyt on; tutin kanssa puljaaminen(jos ottaa kokonaan pois niin hirveä huuto, jos antaa pitää sitä, niin läppäsee pois välillä tai muuten temppuilee sen kanssa), ilmavaivat, nälkä, kakat vaipassa....
En ees muista kuinka monta kertaa oon heränny. Enemmän on oltu kuitenki hereillä kun unessa.
Kaunakohan tätä viel kestää, monet sanoo että se helpottaa 3kk kohdalla mut en ehkä jaksa sinne asti näin vähillä unilla... Jospa helpottais jo 2kk kohdalla, toivossa on hyvä elää.. :)

Rimpsukka, eiks ne lääkärit oo aina myöhässä? :)

Voiko vanhemmalle ihmiselle sanoa suorat sanat sen vanhoillisesta ajatusmaailmasta?! Hitto et kävi ärsyttämään kun mamma soitti. Liikaa ihmisiä ristiäisissä/miksi ristiäiset eiole meidän kotona/miksi mun sisko ei oo kummi, eikö se oo aina tapana??/tuleeko sitä maitoa tarpeeksi kun ei paino noussut vauvalla tarpeeksi/yms.

Siedän aina muutamia juttuja koska se on vanha ja vähän höperö. Nyt meni vähän yli! Ne on Tontun ristiäiset eikä kenenkään muun show. Me päätetään ketkä on parhaita kummin virkaan kuten myös vieraiden määrä. Ihme jos ei luottoa löydy että osaan lapseni hoitaa kun hoidin käytännössä siskoni! (pitkä juttu)

Kiehuttaa!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Me herättiin yöllä tunnin välein syömään. Yhden tunnin myös kantelin tyttöä ympäri kämppää. Väsyttää..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

hirveesti lenssua nyt liikkeellä vissiin :eek: täytyy koputtaa puuta, et tänne ei oo rantautunu!!!

Takaisin