Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nyt tyttö muutaman päivän nukkunut päivisin tosi huonosti,tuskin lainkaan. Imee 10min.,nukahtaa tissille ja kun lasken nukkuvan tytön sänkyyn, herää melkein heti tai vartin päästä. Selvästi väsynyt kyllä. Sylissä vaan olis kiva olla.

Ja nyt kun on ainakin jonkunmoinen tauko raivareissa niin huomaan että mun kurkku on tosi kipee, päätä ja niveliä särkee ja olo on tavallistakin pölhömpi. Ei jaksais tul kipeeks :/

o/ Päänsärky!
Ja nyt kun tyttö nukkuu, ja ois aikaa touhuta, niin on itelläkin ihan puhkipoikkirättiväsyny olo.

Salaisuuksien kertominen eteenpäin. Jos toivoo, että joku sukulainen ei kerro asiaa eteenpäin, sitten kuulee sen kahdesta suunnasta... Murr!!!!!!!!!!!!

"Sitten kun imetys on ohi": juon ainakin 2 siideriä!! En ole vielä juonut raskauden jälkeen yhtään kokonaista alkoholiannosta, kerran otin yhden vai kaksi huikkaa.
Nyt kun tekis mieli niin pojalla kokoajan tissi suussa :D Haha!
Myös olisi kiva hyppiä ilman että tisseihin sattuu, mökillä pelattiin sulista ja jokainen pomppu sattui näihin h-kupin tisseihin..
Mutta kerran imetin jo 9 kk niin jaksan nytkin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Olis niin kiva tietää etukäteen, onko nämä unet nyt kestoltaan 10 minuuttia vai 5 tuntia. Vois jotain tehdäkin. Uskallanko edes teevettä laittaa kiehumaan?!

Edit. Teekupin sain eteeni ja nyt tuolta kuuluu taas jotain meuhkaamista.

Muokattu viimeksi:
Mä juon usein teeni kylmänä. Ja on luksusta, jos jonki aterian saa syödä rauhassa. Mun ikimarinan aihe on tajuton väsymys. Ees huomenna en saa nukkua kun lupasin, että otetaan kahdet kaverit kylään ja vieläpä eri aikaan.. Oma moka... Voi paska.

Joo tulee useasti juotua teet kylmänä ja syötyä ruuat vieläkin kylmempänä! Pitäs vissiin oppia hotkaseen teet ykkösellä alas ja ruuat lappaan salamana kitusiin että sais ees jottain lämmintä apetta päivän aikana :P

Tympäsee!! Oon toivonut ettei mies savuttelis enää just ennen nukkumaanmenoa, mutta ei! Kotona siis ei savukkeet pala mutta appiukon kans näköjään sitäki enemmän. Ja kavereiden. En tiiä miks yhyäkkiä on alkanu ärsyttää näin paljon joki tupakointi kun oon iteki polttanut ennen näitä lapsia. Ollaan puhuttu asiasta ja on se samaa mieltä että on inhottavaa ottaa lapsia syliin tms kun haisee. Viime raskauden jälkeen tupakka on myös alkanu mun nenään haista ihan käsittämättönän pahalle..ei millään tekis mieli haistella semmosta ku yrittäis nukkua..ääh..ei kai mun toiveilla oo mitään merkitystä. Tiiän kyllä et tääki selviäis sanomalla asiasta ja muistuttamalla, mut ei jaksais kovin monesti toivoa samaa asiaa..
No, nyt mä oon valittanut, kiitos helpotti :D

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Niin siis ollaan vaihteeks mun kotona kun tultiin just reissusta ja pysähdyttiin tähän yöks :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Mä nykyään syön ja juon ja istun esikoisen kanssa vauva tissillä muuten jään ilman ruokaa.. Kaikkee sitä pystyyku tekee ku on pakko :D .

Kissa on paskantanut aamusta uuden leikkimaton päälle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei koskaan, ikinä pasko mihinkään. Nyt koppa liian täysi ja taitaa olla hienoinen protesti. Saan nyt sit pestä maton 60 astees vaikka pesuohje sanoo 40. Toivottavasti ei lähde värit.

Musta on kehkeytynyt oikea pika syömäri. Vedin lautasellisen puuroa samassa ajassa ku mies vaihto aamulla vaipan. Ruoka ei ole nautinto se on energialähde. No ehkä vielä jonain päivänä..

Mä oon tänään erityisen masentunut siitä ettei vauva viihdy vaunuissa. Ei tee enää mieli edes tuupata sitä vaunuihin lyhyttäkään reissua varten kun tietää että ennen pitkää siellä itketään. Kaverit jo kyselee lounaille yms mutta oon vaan jumissa kotona kun ei mihinkään voi mennä. Potuttaa tosi pahasti! Voiko tätä mitenkään opettaa nukahtamaab vaunuihin..?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Lohduttavaa ettei tää ookkaan ainoa vauva, joka ei automaattisesti simahda vaunuihin. Me käytiin tänään 20 min vaunulenkillä, josta huudettiin 15 min. Viimeksi kun oltiin koko porukka lenkillä, mies otti vauvan loppumatkasta syliin, kun huusi niin surkeana. Ihan arpapeliä että rauhoittuuko sinne vai ei...

Me lähdettiin kans miehen kanssa vaunulenkille. Vauva huus sen koko 10 min kun oltiin... Kotona oli niin lohduton että tuli itku äitiltäkin. Pakko lähteä itekseen edes pienelle happihyppelylle että saa taas omaa olemusta vähän reippaammaksi. Tsempit teille nipsumuki. Jospa nää joku päivä...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä taas huudetaan nykyään melkein joka automatka. Pakko välillä pysähtyä, kun tyttö huutaa ääntään käheäksi. Tietenkin se huutaa siellä, missä se on mahdollisimman hankala ottaa syliin. :(

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Oon ollu todella laiska tänään! Hyi minä! Grrr

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Ekaa kertaa poika päätti pistää yöllä huutokonsertin pystyyn. Ku poika hiljeni niin yläkerta alkoi hakkaamaan lattiaan. Päiväuniaikaa odotellessa.

Takaisin