Voi että, tsemppiä noiden valvomisien kanssa! Se on rankkaa välillä, 3-5 kertaa yössä säännöllisesti oli liikaa minulle esikoisen aikana, olin poikki. Nytkin olen välillä zombi vaikka herään 1-2 kertaa yössä ;/ Nyt on vaan se, että mies ei aina ymmärrä että olen väsynyt. Eilen taas riideltiin kun se ei ymmärtänyt minua enkä min ä sitä tässä väsymyksessä. Ihan kuin 2 päihtynyttä ihmistä yrittäisi keskustella. Loppujenlopuksi olin makuuhuoneessa imettämässä ja mies olohuoneessa ja sovittiin sitten. Olen vaan niin kypsynyt välillä siihen että mies valittaa töistään ja kun oli lomalla valitti kotona kaikesta, lapsista ja siitä kun ei kerkeä harrastaa. Itsekin olen tiettyinä aikoina valittaja mutta jotenkin ei vaan ymmärrä, ehkä oma väsynyt naamani ärsyttää sitä tai ehkä en väsyltäni näe koko kuvaa.
Sanoin sille että saa kyllä omalla lomallaan lähteä miesten kanssa jonnekin, en kestä mitään perhelomaa, jos toinen ei ole levännyt (en kyllä ole itsekään vähään aikaan :D).
Välillä tuntuu kuin olisi 3 lasta ja 1 iso lapsi talossa, olen kyllä itsekin välillä lapsellinen.
Kai tässä on joku kasvunpaikka menossa molemmilla, välillä vaan pelottaa että kestääkö suhde tätä aikaa.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi