Valitan vaikka tänne ku ei muuten jaksa... Välillä on ihan yksinhuoltaja-meininki, ku ei mies vaiha vaippoja, syötä pullosta (tisseistä ei riitä ku ihan vähän :/) tai vietä oikein aikaa pikkusen kanssa. Silloin ku on kotona tekee ulkona töitä tai on tallilla tai tekee jotain muuta (on työtön). Yritän antaa tytön syliin että vaihtas vaippaa yms nii vitkastelee vaan... Mie oon ainut joka ei nuku, syötän yöt, aamut, päivät ja illat, nukutan ja lohdutan pikkusta. Kun kysyn apua niin ei ees herää tai jos herää niin "no mitä?!" -syötä vaikka meiän lasta- "jos hieron sinnuu nii syötä sie"... ja tässä yks päivä rupes miulle huutaa ku olin ulkona saunamökkiä siivoomassa ja tyttö heräs ja itki sängyssään-miun piti mennä sisälle tyttö hakemaan ja mies sano vaan "minä nukun" ja makas sängyssä... ja sitten tuo miehen seksivietti! Köllötellään perhepedissä niin tää alkaa hinkkaamaan itteesä minnuu vasten "vauva on tuossa vieressä hereillä" -"ei se haittaa,ei se tajua/nää"... vähätkin yöunet hupenee ku pitää hereillä, koska "vähintään kerran päivässä tai oot pihtari"... *huoh* :/ :S harvoin se näyttää isälliset puolensa... muoks: Ai nii, enkä saa käyä missään mammatoiminnassa ym koska kaikki kylällä on juoruakkoja joiden kanssa ei saa puhua kuulema (asutaan siis miehen kotikylällä, jonne muutin pikkusen synnyttyä)