Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kamalaa Berry! :(

Ite masisteken päivystyksessä. Sais nää pulmat loppuu ko synnytys oli jo aikamoinen ja imetys syyllistys siihe päälle.. Kamala ikävä miu miehii.. Eikä kiirehditä yhtää miu aasiaa vaik pikkune oottaa äitii js tissiä. Nytku seki on lähten sujuu..

Päikkärit jää tält päivält.. Toivottavasti antibiootit auttaa tähä epihaavaan koha pääsen ensin lääkärille.. Tääl on ruuhkaa.. kolmas tunti menos

Huono yö, kertakaikkiaan ! 2h nukuttua unta joista 2h vauva sylissä...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä tuli tuo myrsky eilen iltap just kun tytön futismatsi alkoi-rankkaa sadetta sopivasti puoltuntia..oli lauma uitettuja koiria kentällä:p

Mut nää yöt! Muuten menis oikein hyvin, pari pissareissua, mutta tää käsi! Puutuu oik käden sormet ihan kipeeksi kun on pikkasen väärä asento- viimeyönä sitten ankaraa sormijumppaa tiskaamisen merkeissä klo 02-03
:smiley-chores004 että pystyi jatkaa unia.
alkaa kesäkuu kummasti houkuttaa, ihan vaan jos tää rannekanava-tai mikä lie vaiva- saatais hoidettua edes syntymän jälkeen.

Cranberrylle paljon sympatiaa tuohon tilanteeseen! toivotaan että lähtee elämä nousuun pian! pohjaltahan pääsee kuitenkin vaan ylöspäin:Heartred

Tuskasen kuuma päivä taas tulossa. Ei paljo huvittais mihkään neuvolaan mennä. Mielummin vaan makaisin sängyllä tuulettimen alla X-asennossa ilman rihman kiertämää... Plääh... Ihanasti sade vilvoitti vähän yöilmaa, mutta nyt taas aurinko alkaa porottamaan.

Jälleen yöllä unta vain 3 tuntia... vois tuo neiti nukkua yölläkin,ettei vaan päivällä! Ja kun mä en oikeen osaa nukkua päivällä. :sad001 Ja sitten pitää yöllä vielä miehen kanssa kinata. Onneks mies nousi aamuyöllä ja otti pienen kanssaan olkkariin,että sain ees tuon hetken nukkua.

Meilläkin oli vauvalla hankala yö ja itsellä vuorotellen kylmä ja kuuma ja nihkeää maitoa rinnuksilla. Yritän antaa miehen nukkua, kun se meni taas töihin, joten yö oli yhtä sylittelyä, kanniskelua, röyhtäyttelyä ja lopulta taas viereen nukuttamista. En vaan jaksa itse nousta joka narinaan ja pakkohan se on, kun toisella on mahavaivoja. Helpompi pitää sitten kainalossa.

Harmittaa vaan pienen puolesta. Nyt kaveri onneksi nukkuu tyytyväisenä.

No nyt se oksutauti on minussa ja esikoisessa. Viime yö meni harakoille esikoista hoitaen. Itse aloitin mahan tyhjennyksen heti aamupalan jälkeen.
Mies on huolissaan kuinka tämä vaikuttaa vauvaan. Kai se pitää neuvolaan soittaa tänään ja kysellä vähän.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hannastiina: Käsittääkseni vauva on ihan turvassa ja ottaa tarvitsemansa sinusta. Kunhan huolehdit nyt siitä ettet pääse kuivahtamaan, sinun oloon se eniten ja ekana vaikuttaa.

Mulla meni viime yö yskiessä. Ihan järkyttävän kutiseva ja kipeä kurkku. Lapset alkaa olla tervehtymään päin ja vauva on ollut vain vähän räkäinen onneksi. Isommat on onneks siellä mummolassa toipumassa, niin saa itse paremmin levättyä.

Pitäs silti yrittää vähän siivoilla ja järjestellä paikkoja, kun 40henkeä sukua tulossa lauantaina juhliin.

Vi**ttaa jatkuva työkoneiden mölinä. Kevät kun tuli, niin tuli tänne viimesille tonteille rakentajatkin. Miks eivät voineet rakentaa kaks kesää sitten, niinku muutki!! Sitku vauva tulee, ois kiva saada se nukkumaankin ulos....

Todella kova väsymys! Aivan mieletön... Ei oo tullu kyllä rauta-arvoja mitattua neuvolassa vähään aikaan et taidanpa ottaa rautalisää nyt jonkun aikaa jos auttais. Samanlaista vähän kuin alkuraskaudessa. Alko vissii kaikki alusta ku 40 viikkoa tuli täyteen!

Lucy, tottuu se vauva niihin koneisiin kun alusta asti vaan nukutat ulkona! Tietty nyt ehkä ihan korvan juuressa jos kaivuri kaivaa niin voi olla inhottavaa mutta jos saat vauvaa esim.nurkan taakse koneista niin nukkuu varmasti :)

Alkaa koht hävettää nää omat mielialanmuutoksetki, ja itkuherkkyys vaikka ei niille mitään oikein voi.
Eilen itkin siitä kun mies sano menevänsä subista hakee ruokaa ja kysy haluanko sieltä jotain, no en halunnu mutta sit kun se tuli takasin olikin mukana yhen toisen ruokapaikan ruokia kun oli muuttanu mieltä ja mä olisin kans halunnu sieltä ruokaa... Eli suutuin ja aloin itkemään!
Ja sit se suuttu että taasko mä itken, ja on rankkaa hänelle kun mä oon tällanen, kipeä ja itkunen ja valitan kaikista oireista.

juu ei niistä ukoista kannata pahemmin kyllä välittää, eihän ne edes VOI ymmärtää millaista raskaaana on olla... ja eivät monet tosiaan edes jaksa yrittää ymmärtää... ikävä kyllä :/

koitetaan jaksaa tytöt vielä! josko se synnytys vähän avartaisi miesten näkökulmaa kun näkevät sen oman naisen kovissa kivuissa jne... siinä on varmaan aika neuvoton olo, mutta siitäpähän saavat! :D

Tavallaan ymmärrän sitä kun mä en välillä meinaa jaksaa itekään omaa marinaani, vituttaa kuulla omasta suustaki et "supistaaaa, sattuuu, ei jaksa enäää"...! :)
Mut ei tätä todella voi olettaa kenenkä miehen ymmärtävän. Enemmän mua suututtaa toisten naisten ymmärtämättömyys esim. kätilöiden tai edes kavereiden joilla itelläänki lapsia.

Takaisin