Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo ei se todellakaan kivaa ole ku koko ajan särkee, väsyttää, vituttaa ja itkettää.... tuntuu vaan että miehet ei ymmärrä sitä, vaan meinaavat että me huvin vuoks valitetaan........

mä oon koittanu ajatella et itellä asiat kuitenki suht hyvin, et on paljon isompiakin murheita maailmassa.. ja ihan läheisilläkin ihmisillä. sitä kautta saanu voimia omiin oloihin. ja oon tavallaa päättäny etten kitise, kun monilla on vielä vaikeampaa... tottakai sitä tulee joskus valitettua kipeetä selkää ja jalkoja jne, kuuluu asiaan. mut pääasiassa yritän pitää kipuilut omana tietonani.. ehkä osittain menny niin siks myös toki ettei mies kysele vointeja tai muuta juurikaan, et miltä tuntuu. mitä mielessä jne... huoh. yksin mä esim näitä synnytys ym juttuja päässäni mietin ja siskojen kanssa tulee juteltua jonkin verran. harmittaahan se ettei toinen osapuoli tunnu olevan kovinkaan kiinnosunut... tai jos onkin ni ei se sitä mulle näytä..

lyyti, se on ne hormonit varmaan ku sulle nyt temppuilee sielä :) mä oon ite kanssa ollu huolissaa melkee viikon ku toinen ollu nii vaitonainen masussa, ja nyt kun se liikkuu ni ärsyttää kyl ku sattuu iha tonne alas ku se jtn jumppaa niin kovasti! ei se tee susta yhtään huonoa äitiä :) missään nimessä! varmasti tässä kohtaa raskautta alkaa olee jo kypsä kaikkeen raskauteen liittyvään ku odottaa vaan sitä vauva-arkea :)

Voi paska mikä olo!! Mikään ei pysy sisällä. Eikä yhtään helpota oloa, että vauva möngertää. Tietty se on hyvä asia, että liikkuu, mutta maha on nyt niin kipee. Toivottavasti tää nyt ei käynnistä synnytystä, koska en kyllä jaksais alkaa synnyttämään.

Mul on kans vähä se ongelma et ku oon koko ajan väsyny ni ei tunnu siltä et jaksais lähtä synnyttämään. Toivon vaan et saan kunnon adrenaliinisyöksyn ku synnytys käynnistyy

Muruska, jotenki vähä samaa vikaa täällä! Tuntuu koko ajan sen verran vähä voimaiselta et ei tiedä jaksaisko sitä synnytystä edes.... ja jotenki yöllä vessa reissuja käydessä ku ajattelee et mitä jos se synnytys alkaa yöllä et tästä näin silmät ristis pitäs lähtee laitokselle pakertaa... et ei tulis kyllä lasta eikä paskaa niinku vanha sanonta menee :grin

toivon kanssa siis et tulis sellanen energia ryöppy sit sitä synnytystä varten jostain varastoista, onhan tässä lepäilty varastoon kuitenki jo, eiks vaan? :rolleyes:

Mua raivostuttaa kun mies ei saa aikaiseksi täyttää Kelalle isyyslomapapereita ja jäi sentään jo 1,5 viikkoa sitten isyyslomalle :smiley-angry007

ne miehet... ja jos haluan et taloyhtiön ja oma nurmikko on ajettu, pitää mun kuulemma ajaa se itse kun tulee lätkää ym... :confused:

Miehet juu!! :mad: Täällä mies tänään ryyppää ja meillä kauheat riidat ja huudot! :crybaby2Ei tällästä kiitos,muutenkin väsy ja tunteet pinnassa. Toi yks vaan on niin hiton vaikee ihminen kännissä!!

Helvetti! Tyyppi nukku yöllä tunnin-puolentoista pätkiä, eli oon nukkunu max 4h tänä yönä. Ajattelin sitten aamulla nukkua vähän pidempään, niin eikö kerranki ollu puhelin jääny äänelliselle ja kaveri laittaa vttu 7aamulla viestiä et josko tulisin tänään teelle. Laitoin pyynnön olla viestittelemättä ihan niin aikaisi aamulla, ja saan vittuilua takas. Ihana aaaaaamu!!!!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin