Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama meillä Cedju! Mies kysyi tänäkin aamuna et taisit säkin saada nukkua hyvin... Nooo, parin tunnin välein heräilin...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mäkun oon luullu, että oon ainoo kellä mies huitelee aina jsn. Muttaa kukapa ny haluais viettää aikaa tälläsen viimeisillään olevan kiukkupussi poruiidan kanssa :D-kyllä mäkin pysyisin kaukana :D

Mulla on ties kuin monetta päivää nyt pää kipeä!!! Perkele!!!

Joo kyllä täälläkin mies on aina menossa jossain. Ja normaalisti mäkin kävisin salilla tai jumpissa yms ja pyörisin kaupungilla mut nyt ku ei jaksa mitään niin paljon tulee yksin kotona oltua ja alkaa olemaa jo aika täynnä tätä..!

Karua tästä kotona olemista tekee vielä se, että ei oo ees telkkaria jota vois möllöttää tyytyväisenä sohvalla. Onneks on sentään pädissä netflix mut sen kanssa en saa hyvää katselu asentoa :grin Nyt on suuret murheet siis! Uus telsu tulee ens viikolla mut niin tulee vauvakin, et voitte arvata onko tolla tv:llä enää tuolloin mitään merkitystä. Villi veikkaus, et tuijottelen vauvaa lumoutuneena:Heartred

Meille on rantautunut oksutauti... Kuopus oksentaa. Tässä vaan kauhulla odotan, että milloin on mun vuoro....

saikos se Muruska niin kauheen hermoromahduksen, et vedet män?! vai hoiteleeko vaan miesflunssaa...? :wink

Meillä on kolmella isommalla lapsella kurkunpääntulehdus, kuumetta ja kauhea röhä. Pelkään et milloin tää tarttuu vauvaan, kun sekin jo vähän rohisee. Itsellä kurkku kipeä ja ihan järjetön väsymys, mut nukkuakaan ei osaa kun tuntuu et pakko vahtia, ettei lapset tukehdu ja herään joka yskähdykseen. Mieskin on kipeänoloinen ja äreä, mut sitä en kerta kaikkiaan jaksa hoivata, mikä tietysti lisää äreyttä.. Ketuttaa ja väsyttää, huono yhdistelmä.

Tytön synttärit jouduttiin perumaan ja viikon päästä olis nimijuhlat, että saapa nähdä peruuntuuko nekin :sad001

Voi että! Parantavia ajatuksia Röpön perheelle! Se laryngiitti on kamalan kuuloinen, säikäyttää todella kun kuulostaa et lapsi ei saa henkeä...

Miehen esikoisen jatkuva vastaansanominen ja "tylsää"-marina ja aivan jokaisen keskustelun keskeyttäminen aivan turhanaikaisilla asioilla. Saa ihan omaa isä-aikaa ja huomiota ja on kiinnostunut ja iloinen vauvasta, mm. antaa hyvänyönsuukon päälaelle, mutta keskeyttää jokaisen mun ja miehen keskustelun. Sanoo mulle vastaan joka asiassa eikä tottele kolmattakaan komennusta. En vaan jaksa, olkoot, mies voi komentaa. Väsyttää muutenkin 24/7, sektiotikit kiristää ja vasemmassa jalassa issiashermo kinnaa.

Ois jo ens viikko. Saisin olla kahdestaan vauvan kanssa.

Yö on ollu yhtä koiranunta. Oksenneltu ei ole, mutta lapsi on ollut niin levoton vieressä. Potkii ja huitoo. Kuumettakin taitaa olla, mutta enpä oo uskaltanu antaa lääkettä, jos oksentaa kaiken taas pihalle... Tulee taas hermoja kiristävä päivä, kun mies oli yön töissä ja hänen pitäs antaa nukkua. Kiukuttaa jo valmiiks, ku enhä mäkään oo saanu nukkua ja kuitenkin sitä unta tartteisin vauvan takia..... Prkl. Itkettää jo ajatus sunnuntai-päivästä näillä unilla...

Takaisin