Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yölliset tissisuihkut.. On peitot, patjat, liivin suojat ja liivit iha märkän joka yö.. ois kiva keksiä jotai, ettei tarvis palella joka yö..

Nyt mää marisen, mua väsyttää ihan hulluna. Viime yö kun piti yksin nukkua, niin eihän siittä mitään tullu, vähän väliä heräilin ja siittä sai kehitettyä aina pissareissun samalla. Koko päivä menny ihan vaan haahuillessa ja haukotellu vaan, en ymmärrä miten voiki väsyttää näin paljo.. sitte ihme kipuilua tuolla reiässä, tuntuu niinku joku tökkii sitä. Kävin lenkillä, niin ei jaksa ees kävellä, en montaa metriä päässy ku tulin jo takas sisälle haukottelleen, nyt voi sanoa että minusta on kyllä niiiiiin mehut pois, oon ihan sippi. Onneksi ens yötä ei tartte yksin nukkua, sais kuitattua tän väsyn pois :) lenkkeillessä tuntuu samat kipuilut kun keksiraskaudessakin, vihloo kolottelee ja supistelee. plaah.

Pelottaa tää lämmin viikko. Koko raskauden ollu ahdistavan kuuma, ja nyt sisälämpötilaa ei saa pidettyy ainakaan makkarissa enää riittävän viileänä. Yö oli ihan pöö, ja nyt keho väsyny ja turvoksissa. Harmittaa jos ei saa nukuttua ennen synnytystä, höh :sad001

Hei kaikkii ! Mulla ei oo kauheesti mitään hyvää kerrottavaa joten marisen tänne. Tää äiti on ihan väsy rikki poikki. En jaksa enää tapella. Tästä on tullut ihan yhtä helvettiä. Hoidan lapset yksin ja tän kämpän. Ukko käy vaan huutamassa ja vittuilemassa. Mitään ei oo saatu sovittua. Meillä on lastenvalvoja tällä viikolla enkä ees tiedä tunnustaako toi kusipää isyyttään. Mä oon ollu kauhees kuumees ja molemmat lapset räkäsiä ja ne on valvottanu joka yö. Viime yönäkin 3h unta.. Mulla menee koko päivän energiat lasten kans ja koitan parhaani mukaan jaksaa, mut ku tää kaikki paska kaatuu niskaan. Mun pitäis miettii mistä saan äkkiä rahaa ja kämpän. Sit pitäs jakaa kaikki kamat ja alkaa pakkaa. Mut eipä ton yhen kans saa mitään sovittua. Ja en vaa millää jaksais järkeillä. Haluisin nyt vaan keskittyy lapsiin, mut ei mulla kestä pää tääl talos. Mul ois niin paljon helpompaa jos sais olla yksin omassa kotona ettei tarvis tota ukkoo kestää. Ja haluisin myös joskus levätä ! En oo saanu nukkuu paljookaan vaikka tytsi onkin muuten tyytyväinen, mut tuo tukkosuus on pitänyt kyllä valveilla. Plus mun on hankala iltasin nukahtaa kun murehdin asioita. Yleensä valvon niin myöhään et sammun sohvalle. Ei vaan uni tuu vaikka kuinka yrittää. Ja tosiaan pahoittelut ettei oo mitään tullu hetkeen kirjoteltua, mut oon ollut niin loppu. En tiedä miten kauan edes jaksan tämmöstä. Pelkään sitä masennustakin ihan mielettömästi, mut jos tätä jatkuu pitkään niin huoh en tiedä. Haluisin vaan asiat jotenkin nopeesti kuntoon et saisin nauttia mun rakkaista lapsista ja mun omasta elämästä. Tulevaisuus tuntuu nyt hieman liian synkältä

Hei cranberry! Kiva kuulla susta vaikka olikin kurjaa asiaa... Edelleen tilanne kuulostaa siltä että ensikoti olis teille paras paikka!! Ethän sä jaksa tollasta (kuten itse sanoit) ja pahimmassa tapauksessa masennut ja lapset siinä kärsii sitten myös! Nyt luuria käteen hopi hopi! Ennen kuin on liian myöhäistä! <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Cranberry: Nyt vaan käännyt viranomaisten puoleen et saat apua. Lastensuojelu, ensi/turvakoti, sosiaalitoimisto. Ne on sitä varten että apua saa just tommosissa tilanteissa kuin sulla. Puhelin käteen ja soittelemaan. Oon tosi pahoillani, tuo tilanne on varmaan sieltä listan häntäpäästä, minka tahtois olevan, kun on uusi ihana vauva kainalossa. :( Tsemppiä kovasti ja toivottavasti saisit apua jostain!

Oon mä koittanu itteeni piristää kampaajalla ja kynsillä, mut niistäkin tuli ton ukon kans sota kun olen kehdannut semmosta tehdä. Ite se ei ole edes kotona. Millähän lailla oon paha ihminen jos tarviin hetken omaa aikaa ? Kyllä noi lapset saa hymyilee, mut tää kaikki muu on tosi rakasta. Onneks kaveri koittaa piristää ja pitää huolta musta. Se vie mut tänäänki käymään sen ystäväl jol on kans pieni poika kun se voi kuulema auttaa mua näis asiois ku sillä oli sen miehen kans samanlaisii ongelmii. Ku valitin just etten itse jaksa enää ajatella näitä. Et jos sais kavereiden kaa jotai järkeiltyy. Muutenkin nää mummot tekee mut täällä hulluks. Eilen sain hirveet haukut kun en oo ollu koko päivää pihaa siivoomas. Anteeks mitä ? Oon just tervehtymään päin ja mul ois omakotitalo siivottavana ja sit nää lapset. Ni viel pitäs anopin kukka puskii kaivella. Vittu joo ei kiitos ! Ei kyllä kiinnosta vittuukaan enää miltä tän mätäpesäkkeen kukka puskat näyttää !

Ja mulle lauottiin aika törkee kommentti nyt viikonloppuna... Et tällänen teini yh äiti pitäs ampua ladon takana, sillä mä en voi olla hyvä äiti koska olen nuori ja paska ihminen muutenkin kun oon perheenikin hajottanu. Mun mielestä hyvin sairasta...

Mä oonkin jo pitkään miettiny mitä Cranberrylle kuuluu ja onko elämä yhtään helpottanu synnytyksen jälkeen. Inhottavaa että vaikeudet jatkuu edelleen! Oon myös miettiny että tuliko se sun mies mukaan synnytykseen vai ei kun sitä sillon mietit ennen synnytystä. Tuli tosta levon tarpeesta mieleen että Tampereella sai neuvolan kautta ainakin hyvin tietoa eri paikoista mistä saa apua. Joku oli sellanen et jos äiti tarvii lepoa niin sieltä sai 11€/4h jonkun hoitamaan vauvaa siks aikaa että pääsee ite lepäämään. Kannattaa siis kysellä erilaisia vaihtoehtoja! Toovottavasti saat kämppäasian pian kuntoon niin ei tarvii kuunnella enää miehen ilkeilyjä!

Kiva aina tulla marisemaan kun joku on marissut ihan oikeasta ongelmasta tuossa yllä, mutta pakko sanoa että nää allergia-oireet pilaa mun nautinnon lämpimästä säästä!
Aivan järkyttävät nää siitepölyoireet tänä vuonna!! :mad:

Tää kevät on kuulemma pahin mitä on ollu moniin vuosiin. Meilläkin oireillaan vaikkei ole mitään allergioita todettu. Ite käytän Cetiriziniä ja samaa annan tolle 8veelle. Plus sille joutuu tiputtamaan tippoja silmiinkin, kun kutisee.

Juu huomaa että on pahin vuosiin, kun melkeen tuntuu jo astmaattisilta oireilta kun hengitys välillä pihisee, eikä mulla mitään astmaa ole.
Yölläkin heräsin tunniksi niistelemään.
Kohta kun vauvan saa ulos niin sitten otan parempia lääkkeitä tähän.

Joo ei mulla ollutkaan mitään maristavaa... Harmitti vain, kun ei ehdi foorumia lukemaan eikä vastailemaan. En yhtään tiedä teidän kuulumisia ja onnitteluitakin laitan hätäisesti toisella kädellä. :confused:

Yli mennään lasketun ajan varmaan reippaasti. Ensi viikon lauantaina olisi Tontun tädin ylioppilasjuhlat, mutta en varmaan pääse sinnekään, saati sitten Tontun kanssa. Voe, voe...

Mäkin marisen nyt omista pienistä murheistani; esikoinen kuumeessa ja kauheessa räkätaudissa + allergioissaan :( ja mies menee ylihuomenna töihin KOKO PÄIVÄKSI! Perkele !!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

kiva kuulla susta vaikkei niin hyvääkään, mut tsemppiä Berry!!! nyt vaan äkkiä apua hakemaan! ja ihan varmasti jos neuvolassa otat asian esiin, ne hoitaa sulle kaiken tarvittavan, ettei itse tarvii ruveta miettimään..... :Heartred

Takaisin