Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kaikki vaatteet koko ajan ihan maidosta märkinä ja tissit palelee kun liivinsuojat on 10 minuutissa läpimärät o.O

Mies on flunssassa ja työhän tiedätte mitä se tarkottaa?! Oli tarkotus kyllä hemmotella miestä kun se on ollu niin ihana, mutta en toivonu ihan tätä :angry1

lyyti sama juttu täällä, kun vielä ajelee sen tunnin verran töistä kotiin niin ei ikinä tuu kovin aikasin, sitten sen on pakko joka ilta tehä joku juttu, oli se sitten että käy jotain liikuntaa harrastamassa, tai kahvilla kaverin kanssa tms.
Toisaalta ymmärrän et kiva tehä ees jotain pientä työpäivän jälkeen eikä vaan käydä sohvalle , mut itsekkäästi ajateltuna niin mulla on ollu pitkä ja tylsä päivä kotona ja haluan sen seuraa!

muutama päivä sit puhuttiin ukon kans et tehdään jotain kivaa vkl ku on luvanneet niin nättiä ilmaakin.... noh, lauantaina onki menossa isänsä kans rompetorille "voithan sä tulla mukaan", sanoi.... juu en todellakaan appiukon kans!!!!! mulle riitti se vapun murjotus, sain hänen päivän pilalle jo pelkästään olemalla kotona, joten en siis ole menossa herran kanssa samaan aikaan torille.... no sunnuntaina sit..... "ai niin, ku hän on sillon menossa isänsä kanssa asentaa peräkoukkua autoon"...... WTF?!?!?!?!?!?!?!!?! "oota hetki, puhelin soi.... no moi faija!"...... :mad::mad::mad: eihän se ollu vasta ku 4. puhelu isänsä kans tänää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ikää oli 30vee, v*ttu olisko jo aika katkasta se napanuora...?! "onhan siinä se lauantai iltapäivä, ei mulla siel torilla koko päivää mee"..... tosi kiva ku saa mieheltään varata yhteistä PERHEAIKAA.....!!!!!!!:angry5

Mie alan olla ihan hermoromaduksen partaalla: oon todella kyllästyny tähän olotilaan kun mitään ei tapahdu, turhauttaa ihan mielettömästi, ottaa päähän toi miehen miesflunssa, kyllästyttää... Mie niin meen maanantaina shoppailemaan tän olon pois ku äitiysrahat tulee!!! :smiley-angry016

Mut kaikki, jotka nyt kärvistelee oireettomuuden kanssa: mulla ei lähteny limatulppaa, ei tyhjentyny maha, ei tullu suppareita (paitsi mahan kovettumisia) ennen kuin oli tosi kyseessä. You all have hope! Toi olotila on kyl maailman hirvein, sympatiat on teidän puolella.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulle iski yhtäkkiä alkuillasta korkeahko kuume, 38,4 C. Soittelin sitten synnytysosastolle siitä ja ilmeisesti maito pakkautunut rintoihin siten, että on kuumeen nostanut. Nyt on pitänyt sit imettää tiheästi, pumpata käsipumpulla (tuli sekin sit steriloitua..) ja käydä lämpimässä suihkussa. Ja nauttia Panadolia.

Harmittaa ja ystävän piti tulla kylään. Soitin sille sit pelästyneenä parkuen, ettei tule. Ja mies just sillo harrastuksissaan. Pelkäsin et joudun päivystykseen istuskelee, mutten onneksi joudu. Huomenna jos on kuumetta vielä, soitan uudestaa synnärille ja meen vauvan kanssa sinne, et voivat tsiigailla mun tisuja.

^^ samoin!! mä olisin niin vahingoniloinen jos nyt lähtis käyntiin.... mauahahahaa!!!! siitäs saisivat paskiaiset!! :p

Mies alottaa päivätyöt maanantaina. Se tarkotta siis että ollaan tytön kanssa oikeestaan koko loppukesä kaksin :( Vähän harmittaa, mutta tarvitaan kyllä sitä rahaa...

Ei kyllä teekään yhtään mieli muhia näitä viimeisiä päiviä tollasen vätyksen kanssa!! Yritin nätisti mennä herättelemään miestä, ku ite ollu jo puol seittemästä asti hereillä et oisko aika heräillä ku kuitenki saanu nukkua jo 11h, ni ei mitään reaktioita. Raottaa sen verran silmiä, et saa luotua äkäisen katseen ja kääntää kylkeä!!
Huikkasin poistuessani oven raosta, että kohta on noi sunkin katkottomat yöunet historiaa! Itse saanut nauttia moisista varmaan 7kk sitten ja nyt ku olis viimeset hetket yhdessä ni herra haluaa nukkua läpi päivän. Että tervetuloa taloon vauva! Jos mä en saa tota hereille ni pikkumies saa varmasti, ja sit mulla on hauskaa!

En halua Lälly masentaa, mutta meillä ainakin mies nukkuu yöt läpeensä :p. Mä herään niin paljon herkemmin ja hoidan tissin suuhun vauvalle, ei siinä ehdi mies heräillä. Toisaalta se on sitten loistava syy tarjota vauvaa sille hoidettavaksi (kun on kerran saanut nukkua) aamulla tai illalla ja siinä voi sitten itse vetästä parin tunnin unet!

Meillä myös mies nukkuu läpi yön. Havahtuu kyllä jos tyttö itkee hiukankin,mutta kun yleensä se ei itke,vaan hiukan inisee,eli vaan mä herään,kun varmaan alitajuisesti reagoin pieneenkin ääneen. Nukkukoon vaan,niin jaksaa päivällä meitä auttaa ja passata,käydä kaupassa ym. :) Ja varsinkin sit kun taas menee töihin.

Takaisin