Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lukuun ottamatta sitä meidän muutaman viikkoista pettämis-epäily-episodia, ni mä en oo tainnu itkeä lainkaan raskauden aikana. En kyllä muutenkaan kovin herkkis ole. Eiku tuli mulla ilon kyyneleitä niillä mun vauvakutsuilla, mut veikkaan et kunnolla mun kyynel kanavat aukenee ku saan vauvan syliin. Pelkään ku tää raskaus ollu näin tasaista ni sit iskee pahimman luokan baby bluessit.

41+0 eikä enää todellakaan oo mikään mieltä ylentävä fiilis. En enää kestä yöllisiä miljoonia vessassa käymisiä, en kestä sitä että ei pysty nukkuu muulla ku kyljellään, en kestä kuolaamistani ja kuorsaamistani.. Enkä todellakaan jaksa tätä turvotusta. Ärsyttää olla ärsyyntynyt koko ajan. En tykkää yhtään mennä neuvolaan tänään, vaikka tiedänkin et se on viimenen neuvola ja seuraava on äitiyspolikäynti jos poitsu ei oo syntynyt, mutta sekin ärsyttää. :sad010

Tuhinamurmeli, tsemppiä vikoille viikoille! Kohta kaikki on ohi, vaikka jokainen päivä lisää odotusta ärsyttääkin :)
Kun vauva on sylissä, ymmärtääkin että ne vikat viikot menivätkin itseasiassa nopeasti kun saattaa tuntua niin yllättävältä että vauva vihdoin on siinä sylissä <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vieläkään oikein tiedä että johtuuko olo poskionteloista, väsymyksestä vai kolkutteleeko se myrkytys kun on ihan kaikkea pientä oiretta iloisesti sekaisin. Eikai auta kuin mittailla paineita ja tikuttaa pissaa niin ehkä pysyn järjissäni niin kauan kuin niissä ei mitään radikaalia nousua tapahdu.

Tuntuu taas että poskiontelot räjähtää, limaa valuu jokaisesta reiästä mitä minusta löytyy.. taas alkanut tuleen alapäästäkin limalönttejä, mutta ei jaksa niistäkään hihkua kun itse limatulppa tai isoin osa sitä lähti jo reilu 3 viikkoa sitten ja tässä ollaan! Marisen kun taas marisuttaa, haluan vauvan jo ulos! Eli minäkään en ole vielä jakautunut, ei ole jaksanut taaskaan tänne kirjoitella.. :oops: lukemassa käyn varsinkin uusia vauvauutisia! Oodttaa vaan niin malttamattomana oman nupun näkemistä.

piti itsekin tulla mariseen... ärsyttää ku ei mikään oo hyvä asento olla mahan kanssa, ei pysty makaa eikä istuu eikä oikee jaksa olla jaloillaankaan.. päivät on pitkiä ja tylsiä yksin kotona ja oikein mitää ei jaksa tehdäkään ja sekin ärsyttää ku ei oo puhtia tehä mitään, vaikka olis asioita joita pitäis tehdä.. mm. raivata kaapeista talvikampetta kellariin jne.. noh onneks melkein kaikki itse vauvaa varten on jo valmiina, paitsi sairaalakassin pakkaaminen ois vielä edessä, vaikka sekin ois kiva juttu tehdä ,mut ei vaa meinaa innostaa sekään .. murr

Mä porstasin vessan kaakelit seiniltä ja lattiasta. Sain polvet kipeiksi, supistuksista ei tietoakaan. Nice.

Että, menee hermo sukulaisiin!! Rakas serkkuni tänään ilmotti facebook päivitykseeni päiviä jolloin MEIDÄN POJAN ristiäisiä ei saa sitten järjestää, koska hänelle ei sovi. Hetkinen. Enhän mä ollut edes kutsumassa koko tyyppiä o_O Jotkut ihmiset on vaan oikeesti niin pirun tolloja. Voin kuvitella, että tää samainen serkku tunkee synnärille ilman lupaa ja on ovemme takana pimpottelemassa ovikelloa sillon kun itselle juolahtaa mieleen.

Joo en ollu aikonut, saattaa vähän ihmettellä ku kutsua ei koskaan saavu. Ensinnäkin me halutaan pitää tilaisuus pienenä, eli ei serkkuja, koska siinä kohti väkeä olisi jo yli 40. Ja sit mun puolen suvussa on sukset osalla niin pahasti ristissä, että ihan järjestyksen ylläpitämisenkin vuoksi ei tulisi kuuloonkaan. Hauskaa oli myös se, että tää mun serkku kielsi kutsumasta mummiamme, koska ite ei pidä hänestä. Ite olen mummini kanssa melkein päivittäin tekemisissä, kyläilemme usein toistemme luona, hän osti meille yli 1000 euron vaunut ja muutenkin hänet todellakin haluan paikalle. Serkkuani nään kerran vuodessa.. Aika vaikea päätös siis.

En sanonu, ku en kehdannu alkaa ruotimaan asiaa sen enempää mun tilapäivityksessä. Eiköhän se tajua syksyllä, et nyt on tainnut pirskeet jäädä häneltä välistä. Ja sit se oletti, et myös sen maailman ärsyttävin ukko on kutsuttu!? Ja se on vähän narsisti luonne, ni latoo näitä ehtoja vielä ihan tosissaan.

Takaisin