Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla neuvolalääkärin jälkeen tuli supistuksia ekassa raskaudessa, ja 3 päivää sen jälkeen esikoinen syntyi - tosin vauva oli jo niin valmis silloin, uskon että tila loppui esikoisella kesken!
Tässä raskaudessa ei sisätutkimukset ole tehneet mitään.

Eilisen seksin jälkeen tuli supistuksia välittömästi, kipeitäkin, muttei tullut mitään vuotoa tms eli taitaa olla mun paikat kiinni vielä..
Tänään uusinta ;-----)
Ihmettelen kyllä miten tolla miehellä stondaa kun se mua kattelee, melkein 40 kg lihonneena en voi uskoa että se ihan vilpittömästi sanoo mua seksikkääksi :D
Se on muutenkin ollut nyt muna pystyssä 24/7, mikä lie kevään kiima menossa :D Mutta hieman huvittavaa tässä tilanteessa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hyvää syntymäpäivää lyyti! Ja eikö se ollut synttäri myös poniavatarilla? Ei mulla huono nimimuisti ole :p. Onnea onnea kaikille sankareille ja toivotaan, että heitä syntyy tänään lisää!

lyytille hyvää synttäripäivää!! :)

Miten voi ihmisellä olla näin vetämätön olo??? Voisin vaan nukkua yöt ja päivät. Olen niin onnellinen, että huomenna on lauantai eikä tartte aamulla herätä seiskalta. Mieskin on kotona, joten jos sais nukkua vähän pidempään. Tosin taitaa olla toiveajattelua. Masussakin on ollu rauhallista. Vähän jo alkaa huolestuttamaan.

Tunnin päästä pitäs lähtee takas eskarille äitienpäiväkahville. Ei vaan jaksais. Tekis mieli kömpiä takas sänkyyn ja vetää peitto korville.

Hyvää syntymäpäivää Lyyti ja Jonsson! :)

Toinen nimi muokattu, kun muisti ei enää pelaa entiseen malliinsa..

Muokattu viimeksi:
Eiks se ollu Jonsson jolla on ne synttärit? Poneista muistelen!

lyyti: tyhmä kysymys, mut miks sun pitäs viedä MIEHESI työpaikalle pullaa syntymäpäivänäsi????? Eikös sen miehesi pitäs tuoda sulle herkkuja ja passata sua?????

Lähetä sille kuva siitä leivoksesta ja muistutus, että tänään on kyllä MUN syntymäpäivä, hae ite pullas.

Hei kiitos kaikille. :greet015
Ja onnea lyyti, toivotaan että sillä miehelläsi on ässä hihassa ja sillä on jotain suunnitelmia illaksi. :)

Takaisin