Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiedä, auttoiko tuo kurlaus, mutta ei se kai huonompaakaan tehnyt.
Ja kun ois tajunnut tuon Betadinen eilen apteekissa... Hitto kun sinnekin pitäis mennä viiksirasva-tulkin kanssa.

Väkevä lapsuusmuisto: mummi luotti Vicksiin kaikessa. Korvatulehdus? "Laitetaan vikkiä." Joku pudonnut puusta päälleen tai astunut ruosteiseen naulaan? "Laitetaan vikkiä." Ketään meistä serkuksista ei ikinä viety mökiltä kaupunkiin paikattavaksi, turhaahan se olisi ollut kun mummilla on vikkiä.

Limettiä/sitruunaa ja hunajaa sotkemalla tulee aika tuju liemi, jonka juominen polttaa kurkussa mutta hetken päästä helpottaa. Ei se varmaan virusta tapa, mutta oon saanut tolla kikalla usein ääneni takaisin.

Voiks marista taas malttamattomuuttaan? Mie en jaksa odottaa et Tonttu puskee maailmaan!!!

Tää on kyl nyt varmaan loppuaika tätä: kun aamulla herää niin vieläks toi maha on tossa!

Ei helvetti, teen kohta harakirin. Unohdetaan synnytys, mä en kestä tätä kurkkukipua!

Äh tää istuminen, miks pitää olla niin vaikeeta!
Onko muilla vaikeuksia istua?? Mulla sattuu alapäähän ja häntäluuhun vähänki pitempi istuminen, ja siks en esim. viiti kampaajalle varata vielä viimestä aikaa vaikka haluisin hirveesti, mut en voi istua niin kauaa kovalla tuolilla! :(

Ihana mies! Lähti kesken päivän töistään käyttääksen mua terveysasemalla. Nieluviljelyn tulokset saadaan huomenna. Ensiapuohjeena käskettiin heivata kuumat juotavat ja vaihtaa mahdollisimman kylmään. Haettiin sitten kaupasta kahdellakympillä mehujäätelöä. :happy2

Muokattu viimeksi:
Pöh... Jääkaapista tippu tillikermaviilikastike suoraan matolle ja osa jääkaappiin. Pyyyryyyy! Koira hoiti maton...

Eikö tää makeanhimo voisi jo loppua. Ja yleensäkin tää syöminen. Ja veden juominenkin kyllästyttää.

Mäki välillä sorrun syömään samanlaisia määriä ku ennen tätä yli isoa vatsaa, mut nyt tänne ei tosissaan mee ku puolet entisestä määrästä. Vielä kun sen muistais lappaessaan ruokaa kurkustaan alas.

^ tyhmää kyllä, ei sitä näköjään aina muista. Totesin muutama viikko sitten että parempi kuunnella niitä ensimmäisiä merkkejä vatsan täyttymisestä, tuska on ihan suunnaton kun syö ähkyn tämän ison mahan kanssa. Nyt on kyllä tosi huono olo..

Noh, loppuipahan muutaman päivän kestänyt ummetus, kun on maha ihan sekaisin! :D

Palaa hihat äitiin taas vaihteeksi. Sen metodi on jankuttaminen: kun samaa asiaa toistetaan tarpeeksi monta kertaa, niin ilmeisesti mikä tahansa muuttuu lopulta totuudeksi. Kuten että kyllä nyt pitäisi mennä oikealle lääkärille (terveyskeskuksen palvelut ei kelpaa) saamaan oikeaa hoitoa ja sitä maagista jotain, mikä parantais mun kurkkukivun simbsalabim ja hoplaa lady manhattan.

Pistin puhelimen kiinni. Riittää tuo sen kiihkoilu. Jos mulla on angiina, saan antibiootit. Jos ei, joudun vaan potemaan. Elämä on voivoi. Vituttaa muutenkin ja sitten yhden pitää saada osallistua käsienvääntelyyn väkisin.

Ääh, mulle avautu miehen serkku fb:ssa kun on niin huolissaan tädistään eli siis mun anopista. Okei. Eipä siinä mitään sen kun on vaan huolissaan, mutta juttu käänty silleen, että meijän pitäs ottaa hänet enemmän mukaan meijän elämään. What? Nii, mäkin kuulemma joutaisin ihan hyvin vaikka käymään siellä lasten kanssa ku oon ollu hoitovapaalla ja äitiyslomalla. Juu, mukavaahan se on lasten kanssa ajella se 500 km suuntaansa... Aina se on saanu meille tulla, mutta aina ei vaan oo ollu rahaa menoveteen jos on sattunu palkka menemään kaljaan ja tupakkaan. Nii, voitashan me tietenkin maksaa hänen matkansa tänne meille. Eihän meillä ole kuin kohta neljä lasta elätettävänä, että meneehän siinä nyt yks anoppikin, saatana. Ja on mies joskus sen bensoja sponsoroinukkin ku on pyydetty lastenvahtiavuksi tms.

Ja jos ihminen ite on halunnu muuttaa sinne hemmetin kauas ni turha yhtään äpistä, ku kukaan ei käy kylässä. Tai jos on yksinäistä ja masentaa. Mut silloinhan voi aina ottaa vähän viinaa ni kyllä se siitä iloks muuttuu. Ei hitto, en kyllä jaksa aikuisen ihmisen ongelmia ruveta selvittämään ois tässä vähän muutakin. Tähänkin asti on toi äiti-poika -kuvio ollu jotenkin nurinkurinen. Ihan ku poika olis aikuisempi ku äiti...

Tämmönen purkaus tällä kertaa, oon ehkä vähän rauhallisempi ku alan keskustella tästä ton mieheni kanssa jahka lapset nukahtaa. Niiden ei tarvi kuulla taas mummon edesottamuksista.

Mun mies on tyhmä ja foorumi temppuilee...!!!!! Bryyyyääääää!!!!!!!! :smiley-angry017

.....ja kukaan ei oo vieläkään imuroinu mun näppäimistöstä noita murusia :mad: hitsin kirivirseet!!!

Takaisin