Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneks on paljon foorumilla luettavaa... Mä oon virkee kuin peipponen, tsirp tsirp!!! Supistukset jatkuu säännöllisinä, mut ei voimistu!

Mäkin oon herännyt jo klo 04 pirteenä. On tää elämä hullua ku on tähän aikaan pirteenä hereillä. :)

Unta lyhyissä pätkissä välillä 22.30 - 06.10. Hitonmoinen päänsärky koko yön, unen saaminen kesti tosi kauan EIKÄ VIELÄKÄÄN MITÄÄN TAPAHDU! :( t. Turhautunut 40+4

Nyt sit mua on alkanu häiritsee nää "utelut". Ihmiset lähettelee viestejä ja haluu tulla kylään. Ei niitä montaa oo, mutku haluisin olla ihan yksin. En jaksa pitää seuraa ihmisille, tai miettiä tarjottavia. Kaupassa asioidessa pitää valita kamat valikoiden, kun en jaksa kaikkea kantaa kotiin, ni siihen viel jotai ylimäärästä.. Ne hetket ku on energiaa, ni mun pitäs vielä varustella kotia. Eilenki sain puhelun maalta, ja totesin, et seuraavan kerran puhutaan varmasti ku vauva on maailmassa(LA 2 viikon päästä), ni tää henkilö ilmoitti et ehei, hän aikoo tässä vielä soitella ja kysellä vointia :mad: Tiedänpähän ite nyt, etten tuppaa kenenkään raskauteen vikoilla viikoilla...:angry2

^ Mun mutsini yritti tekstiviestivihjailuin (kun ilmoitin, että nyt on ääni pois, ei pysty puheluihin) tuppautua kylään viikonlopuksi. Siis nyt täksi tulevaksi viikonlopuksi. Vastasin, että ette todellakaan tule. Jos ei olla laitoksella, niin vietetään tod näk viimeistä aikuisten viikonloppua kahdestaan miehen kanssa. Ja ettei mua pätkän vertaa kiinnosta muitten intressit tällä hetkellä, koska haluan lähinnä maata ja mietiskellä.

Yhteenkään jokottelupuheluun en aio vastata. Jos puhelin soi sellaisesta numerosta, josta ei yleensä soitella, niin siinähän soi.

Kävin sitte tunnin välein vessassa viime yönä, oikeesti ihan joka tunti.
Ja enää ei ees vasen kylkiasento tunnu hyvältä kun hetken eli mulla ei oo enää yhtään hyvää nukkuma-asenota jäljellä!! :smiley-angry017

Nukkumaan mennessä tuli syöksyllä sappinestettä nenään ja poskionteloihin. Kovasti luulin että ihan vikoilla viikoilla ei tarttis enää närästyksestä kärsiä. Ei huvita syödä mitään, joten verensokeri on alhaalla ja vitutus sen mukainen.

mulleki eilen miehen sisko laitto viestiä, että "Kuinka pärjäät masus kanssa? on vissiin aika raskasta..." Vittu se ihminen ei oo kertaakaan edes onnitellua mua eikä olla oltu missään tekemississä moneen kuukauteen...!!!! helvettiäkö se sille kuuluu... vastasin vaan että "onhan se".............. ärsyttää tollaset, ihan ku loppuaikana ei olis muuta tekemistä ku vastailla kaikkien typeriin kysymyksiin.... kyllä se tieto sit aina kulkee ku poksahtaa..... tuskin se salaisuudeks jää....

viime yönätuli nukuttua ehkä 4tuntia :mad: poikaa hoitelin ja samalla hirveet sukkapuikko miekkailut ja samba karkelot mahassa....... AAARARGHHFF!!!! mä olin TAAS ihan varma et se syntyy..... mutku EI.....!

Mua ottaa aivoon, ku kaikki suunnitelmat menee päin persettä. Miehen tuuraaja on alkanu perumaan sopimaansa tuurauspätkää. Eli ei tietoa voiko mies pitää isyyslomaa. Appiukolle infottiin jo hyvissä ajoin, että mahdollisesti lastenhoitoapua tarvitaan, ni eikös se ole lähdössä just sopivasti ulkomaille. Mun vanhemmat asuu 200 kilsan päässä ja anoppia en halua meille.
En tiedä mitä teen, kun pitäs synnyttämään lähteä. Kai mä synnytän yksin ja mies yrittää hoitaa lapset ja työnsä. Perseestä kaikki!!

Mä olen sanonut miehelle, että nyt loppuraskaudessa voidaan ihan hyvällä omalla tunnolla möllöttää kotona kaksin ja olla tapaamatta ihmisiä, koska nää on meidän viimeisiä hetkiä kaksistaan. Muita ihmisiä voidaan tavata vauvankin kanssa, mutta kahdenkeskiset hetket ovat muutaman viikon päästä todella kortilla.

Mies meinaa välillä ottaa stressiä, että pitäis muka harvase viikonloppu hypätä jonkun sukulaisen luona, tai muuten ollaan huonoja ihmisiä kun ei pidetä ihmissuhteista huolta. Joo, ihan kivahan se on pitää läheisiin yhteyttä, mutta tässä tilanteessa meillä on mun mielestä täysi oikeus heittäytyä itsekkääksi ja nauttia vain toistemme seurasta.

Samaa mieltä, Pihla. Ovet ja ikkunat kiinni vaan ja kaksistaan möllimistä vielä kun voi. Ihmissuhteet hoituvat kyllä sitten myöhemminkin, kun sukulaiset parveilevat vauvaa katsomaan.

Mä en millään raaskis herättää tota pikkutuhisijaa, mutta se ei oo syöny viiteen tuntiin niin kai mun on pakko :( Mun sydän vaan särkyy kun joudun herättään sen väkisin!

Anoppi änkeemässä ens vkonloppuna kylään. Käyny viimeks jouluna. Kiva, kiva. No ihan sama. Pistän sen touhuamaan jotakin lasten kanssa ja otan ite levon kannalta :) Taivastelee varmaan taas kaikkea, kuinka oon iso ja kuinka mulla varmaan on rankkaa ja kuinka meillä on tässä paljon tekemistä jajajaja... Yks päivä oli miehelle listaillu, mitä aatteli ite tehä "jos vaan palkkatyönsä lisäksi millään jaksaa" ni mies oli sille tokassu, et joo tekishän tässä vaikka mitä ku olis noita apukäsiä lapsia hoitamaan. Oli akka vaihtanu äkkiä puheenaihetta... Tai jos lähtis sitten sinne synnärille...

Me onneksi vältytään niiltä - torppasinhan oman äitini kylääntunkemisen ja anoppikin taitaa olla useamman sadan kilsan päässä mökillään. Vähän kainosti odotan, muistaisko mies mua jotenkin, vaikka olisin vielä yhtenä palana.

Mut eikös sekstailu ole yhtä kuin seksitekstiviestittely..? Ei taida riittää, pakko se ukko on päästää iholle asti. :grin

Mä en aio ottaa ketään viikonloppuna meille kylään enkä mee viikonloppuna mihinkään kylään. Oon sit se kakkapää. Tosin ehk just siks toivoisin et olisinkin siel laitoksella ni ei tarvis olla se kakkapää.
Mäkin niin toivoisin et mies muistais su mua jotenkin, mutta saapi nähä. :)

nykypäivänä seksikin hoidetaan virtuaalisesti.........

Muoks. Meilläkin ukko puhuu koko ajan et appiukko tulis lauantaina hommia tekeen... EVVK!!! en todellakaan ole häntä ketsistemässä olin yhtenä kappaleen tai en... viime kerta riitti.

Ai, kyllä meillä sekstailu on perinteisesti tarkoittanut fyysistä kontaktia. Apua, onko tässä sukupolvikuilu?

Takaisin