Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ärrinmurrin.. Taas yks tuttu kysy: "Millon ajattelit synnyttää?" Silleen oikeestaan ajattelin kyl jo 2vk sit synnyttää, mutta masussa taidetaan olla eri mieltä.

Emmäätiijä, mää oon tuolta Pohjanmaalta. Mutta aattelin, että kääntyykö se niinko englannista, sexting? Sekstailu, tekstailu?
Voidaanko puhua ihan panemisesta, niin maalainenkin ymmärtää? :smiley-ashamed005

Miunkii ois eilen pitäny kuulema lähtee lenkille, että tää syntys :grin "Ai mitenniin et pysty lenkkeilee" "Ai koskee, miten sie sit muka meinaat voida synnyttää jos nyt jo koskee"... "Joko se syntyy, eikö millään voitas lähtee lenkille, pääsisit sitte kyydillä synnyttää..."
Hermoni.... Yllättävänkin hyvät...
Nää kaikki siis lapsettoman ihmisen suusta. Sen ainoan kaverin, jolle oon ees ylipäätään kertonu sektion ajankohdan :rolleyes:

Mut hei vittu JOKO? :p

Ja miks ei tuolla oo lenkkipolut täynnä mammoja mahat pystyssä juoksemassa jos ne lähtee heti lenkkeilyllä syntymään?
Kyllä myö ollaan urpoja kun kärvistellään. Eikä mennä lenkille.

Todellakin menis lenkille, jos pystyis! Mut saamari kun kävelet 50 metriä, niin happi loppuu ja jalat tekee stopin, koska jalkoväli on niin jossain helvetin tulessa ja vatsa kivikovana harkkasupparista. Välillä tekis mieli jaella niitä litsareita, kun jengi puhuu tuosta lenkkeilystä jonain autuaaksi tekevänä asiana. Sopii tulla koittamaan, miten luonnistuu tällainen 10 kilon kuula edessä!

Mäkin voisin lähtee lenkille jos vaan olis mahollista. :) Kävelykin tuntuu silt et joku iskis leipäveistä alapäähän.

Ja se tunne kun pitäs kusta housuun ekan parin kymmenen metrin jälkeen.
Ja kun harkkasupparit jääpi päälle, eikä mee ohi ennenku istut tai makaat aikas.

Nää jo matkalla postilaatikolle. Mutta jos jotain positiivista niin ei nyt ihan joka kerta :wink

Samaa lenkkeilykommenttisarjaa: "ai et oo enää töissä, tiesitkö että se-ja-se kirjoitti väitöskirjan äitiysloman aikana".

Mäkin oon koittanu tälle ny pikkuhiljaa alkaa muistutella että ens lauantaihin asti on tehty sopimus mahassa majailusta eli voisi pikkuhiljaa asennoitua muuttohommiin. Täällä olisi nyt petivaatteetkin pyykättynä.

Vaan ei kyllä minkään näköstä merkkiä. Nyt ei edes sitä vähää iskeny yöllisiä jomotteluitakaan kuin parina edellisenä yönä. Ja se vitutuskin katos jonnekin :P

Vai väikkärin... mä oon saanu kaks lausetta korjattua mun jatko-opintosuunnitelmaan tässä lomakuukauden aikana. Aika hyvin. Ehkä ennen vanhempainrahakautta saan sen jo lähtemään eteenpäinkin.

Väikkärin, hehee. Mitä nappeja joillekin oikein jaetaan? Mistä mä saisin sellaisia, että pystyis edes kaupassa käymään ilman irvistelyä?

Sain onneks nukuttua pari tuntia ku yöunet jäi ihan paskoiksi. Joka kerta ku herään, mielessä on "ai ei synnytys vielkää alkanut, en tälläkään kertaa herännyt vesien menoon tai supisteluun". Lauantaina on LA ja ihan oikeesti vauva, tule sillon viimestään ulos jooko. Hermo menee ku kiukuttaa kaikki taivaan ja maan välillä niin et pää poksahtaa. Eikö tässä mielentilassa ja vaappuvana lyllerönä ole jo oikeutettu elämään jätskillä ja hedelmillä?!

Lauantaina ulos, juuri näin! Jaan kyllä tuntemuksesi muutenkin, Jomsuli.

Jossain kohtaa olin niin hyvin asennoitunut että eipä kai sitä muutamaa ylimenevää päivää huomaa tässä 9 kk urakassa. Miten sitä huonosti itsensä tuntee.

Juu, sitä on yrittänyt hämätä itseään hymistelemällä, että "kyllä tää voi mennä yli, tulee sitten kun tulee..." No ei helvetissä, jos tämä kyseinen yksilö menee yliajalle ja vasta sen jälkeen käynnistykseen, mä oon tällaisena muumina vielä kolme viikkoa. Kolme! Siinä on 2½ liikaa!

Mulla käynnistykseen on se 9 päivää. Siinä on noin 12 päivää liikaa. Mä olen aivan hermoraunio, kun kaikki jokottelee ja sit ne voivottelee. Mies kysyy jokaisen vessareissun, syvemmän huokauksen ja älähdyksen jälkeen, että "miten menee, onko oloja?" Mä valehtelematta teen kohta murhia. Mulla on koko raskausaika mennyt niin hienosti ja kohtuu kivuttomasti, että kait sen raskauspaskan pitää niskaan kaatua jossain vaiheessa. Just nyt ei vaan tunnu nuppi enää kestävän. Koen olevani huono ihminen ja viallinen nainen, jos en edes perkele saa tätä mukulaa käynnistämättä pihalle. Imetyskään ei varmaan tule onnistumaan. *kaivaa itsesäälikuopan ja möngertää sinne jupisten vihaa maailmankaikkeutta kohtaan*

Kyl tässä vaiheessa jokainen päivä ja yö on niiiin pitkä ja ajatus siitä et kestäis viel yli kaks vkoa, no se masentaa ja vituttaa niin et tuntuu et tulee joku halvaus enemmin ku synnytys.

Pitäis varmaan pitää taukoa foorumista, koska oon huomannu, että toi malttamattomuus, joka täällä hyvin pitkälti vallitsee ni tarttuu, vaikka mulla todennäköisesti edessä vielä viisi pitkää viikkoa odotettavana. Mutta helpommin sanottu kuin tehty! Toivotaan, että tää vauvojen syntymistahti pysyy näin hyvällä vireellä, ni mullakin on mahdollisuus saada pikkunen ulos vatsasta vielä tän kuun puolella.

Lälly, toi on kyl totta. Mut en malta, ei oo päivisin paljoo vaihtoehtoja mitä tekis niin jotenkin sitä eksyy aina tänne. Halus tai ei :D

Mitäs, jos me Kaikki taistelijat, jotka taistellaan nyt kiukun, turhautumisen ja muun shitin kanssa (etenkin yli la:n menevät) päästäänkin äitienpäivänä synnyttämään kaikki kertarysäyksellä? ;D Kirjaimellisesti, äitienpäivä!
Mie en uskalla oikeesti enää toivoa syntymistä, kun mun ennustukset meni jo 3 viikkoa sitten :'D Mutta eiköhän taas porukkaa poksu, toivotaan sunnuntaille taas ruuhkaa!

Huomenna 7.5 on oma laskettu aika 8) Se oli se rakenneultran muutettu aika, eka la 13.5 ;)
Toiveita herää, muttei uskalla leijua pilviin enää _kertaakaan_!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin