Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vessapaperin kulutus on kyllä käsittämätöntä. Mies ei ole ymmärtävinään, että jos illalla otan viimeisen rullan käyttön, niin se ei välttis riitä seuraavaan iltaan vaan sitä pitää hakea lisää per heti.

No mä nyt oon mielestäni tosi ylipainoinen ja siltikin tiedän olevani raskaana. Vaikka ei olis tehny yhtään testiä, ni kyllä siinä vaiheessa tietää mikä on meininki, ku ekat kunnon potkut tuntee. Ei se läski vaimenna niitä liikkeitä, kun ne tulee sisältä päin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon taas kuunnellu jo pitkään sitä, miten maha on iso ja onpas se jo alhaalla... Ite on oo vielä hetkeen kyllä synnyttämään menossa :p En muista olleeni kenestäkään erikoisen äkänen tai agressiivinen ennen synnytystä. Ennen kolmosen synnytystä oltiin edellisenä päivänä juhlissa ja sieltä yks vanha "kaiken tietäjä" ihmetteli miten olin muka voinu seuraavana yönä synnyttää kun oli niin rauhallinen siellä kyläreissulla.

Mä oon lukenut kerran jutun sellaisesta yllätyssynnyttäjästä, että sen jälkeen en kehtaa enää sanoa, että jokainen raskauttaan hoksaamaton nainen on väkisin idiootti. Se oli käynyt monesti lääkärissä oireineen mutta kukaan ei tajunnut, koska sen luultiin jo ohittaneen menopaussin, eikä seksiäkään ollut ollut kuin sen yhden kerran. Tyypillä oli aikuiset lapset, joten raskaanaoleminen oli kyllä tuttua, eikä sillä vaikuttanut viiraavaan mitenkään päästä. Se oli vaan omituisten sattumien summa. Normaalipainoinen tyyppi. Painonnousu ja huonot olot kuitattiin vaihdevuosiin liittyviksi, vauvan liikkeitä epäiltiin suolistovaivoiksi ja niitä olisi juuri alettu tutkia kun penska jo syntyikin. En mä voi rehellisesti sanoa, etteikö mulle voisi käydä samoin, jos kaikki samat sattumat osuisivat joskus mun kohdalle.

Lähinnä kävi säälittämään se nainen, että tästälähin kaikki tutut ja vieraat epäilee häntä hulluksi, koska *heidän* oma raskautensa on ollut täysin erilainen.

Oon toki kuullut muitakin tarinoita, joissa selvästi on ollut joku paha henkinen solmu taustalla. Mut en vaan ois valmis sanomaan, että niin on aina.

Mun yks kaveri tuli vahingossa raskaaksi eikä kertonut siitä kenellekään. Tai oletan että poikaystävänsä tiesi, mutten ole varma siitäkään. En tiedä kävikö neuvolassa tms. Muuttivat jonnekin 300 km päähän ennen kuin lapsi syntyi, ehkä uudella paikkakunnalla sitten olivat asiasta avoimempia mutta luulen että aika heikkoa oli tilanteeseen valmistautuminen. Hänestä mulle jäi sellainen kuva että hän halusi unohtaa asian ja kuvitteli että se jotenkin katoaa sitä myötä. Tyyppi kävi viihteellä ja poltti ihan normaalisti, mutta ehkä oli vähän enemmän omissa oloissaan poikaystävänsa kanssa. Lapsen synnyttyä heillä kyllä oli kai ihan normaalia perhe-elämää, joskin tällä ihmisellä on ollut sittemmin erinäisiä mielenterveysongelmia joka varmaan selittää käyttäymistään tuolloinkin. Ihminen oli kuitenkin jo 20-vuotias eli ollut mikään teiniraskaus enää vaikka nuori olikin.

Mekin käytiin tänään varta vasten kaupassa sen takia ku piti hakea vessapaperia. No sinnehän se jäi, ja enää ei ole kuin muutama pala koko huushollissa. Sit tietty heti ku päästiin kotiin ni molemmille iskee kakkoshätä samaan aikaan ja vaan toisessa vessassa oli paperia. Mies teki mulle viel kusisesti et meni "mun" vessaan ku ties paperin tilanteen ja mä säntäsin sen paskahuussiin. Siellä sit istuin jumissa 10 minuuttia paperia odotellen ku toi ukko tyhjentää suolistonsa joka kerralla niin perusteellisesti, että se ottaa oman aikansa. Olin vähän raivona, ja se saa luvan hakea tänään jonku tukkupakkauksen.

Mä haluan jotain, ihan mitä vaan , tähän kurkkukipuun! En voi edes nukkua, kun kurkku kuivuu, koska nenän kautta ei voi hengittää. Sit yskittää niin että meinaan laatata. Oli kyllä laitimmainen kerta, kun esikoinen tuli kipeenä meille muita tartuttamaan!

Nyt vituttaa muaki. Ensinnäki, tilasin isännöitsijältä talonkirjaotteen viikko sit. No eipä kuulu mitään. Jätin pe soittopyynnön, ni tänään oli s.postissa isännöitsijäntodistus(jonka hinta n. 110e..) ja ilmoitus että talonkirjaote tilataanki huoltoyhtiöstä(niiden nettisivuilla ei mainosteta asiakirjatilauksia, kuten isännöintifirmassa, jossa oli talonkirjalle ihan hintaki ilmotettu, n. 20e). En vitussa maksa tota 110e! Tarviin talonkirjaotteen kiireesti erään hakemuksen liitteeksi ja nyt on menny viikko ihan hukkaan, enkä tiedä millon suvaitsevat sit huoltofirmasta toimittaa mulle kyseisen paperin. Nythän kyseinen pulju on jo kiinni. Keskisuuresta lähikaupasta on jo tokaa kertaa kurkut ja tomaatit loppu, no ei sit vittu syödä salaattia edelleenkään(ja käydä kakalla)...Kättärin tutustumisessa viereen änkeää pariskunta, jotka ei uskalla mennä eturiviin missä niille on varattuna tilaa. No istutaan sitte sen ventovieraan miehen kaa olkapäät hinkaten, nainen laittaa viel omistavasti käden sen miehen kaulaan ja hipoo myös mun olkapäätä. Bussipysäkillä, bussi ajaa pysähtymättä (mun raskaana olevan kohalla) seutupysäkille ja mä laukkaan vatsani kanssa huutaen ihmisille et pyytäkää sitä odottaa. Kuskille kerron et sun pysäkki oli kyllä tossa taaempana, ja hän väittää hymyssä suin vastaan(ääliö). Ärrinpurri mä vaadin parempaa palvelua... :smiley-angry007:smiley-angry016:smiley-angry019

mä ihmettelen kans tota ettei hoksaa niistä lapsen liikkeistä..... en niinkään niitä oireita, joillain saattaa olla melkeen oireeton koko raskaus eikä painookaa välttämättä tule hirveesti jne jne, mut ne liikkeet?!??!!? no, enpä tiä.... ite kans aina epäilen, etteikö halua kertoa/hävettääkö/huomion hakua/joku psykolooginen juttu tai muu takana.......

mut marinaan.. Poika TAAS kuumeessa :Heartred vasta reilu viikko sit oli, niin hanurista tollasen pienen kanssa :sad001

Miedän narttukoira tyhjensi taas kerran anaalit sänkyynsä. Yök!
Meidän piti pitää herkuton viikko, mutta päätettiin rikkoa se jo tänään..
Lisäksi vauva yrittää selkeästi tuosta oikean tissin alta ulos, särkee kylkeä oikein asenteella kun on kudokset niin äärirajoilla. Eikö se ymmärrä että sen pitää pyrkiä alaspäin, ei ylös??

Mun närästys ei lopu ikinä. Aina välillä vauva laskeutuu sen verran alaspäin, että parin päivän ajan mulla on mahalaukku käytössä, mutta sitten se pentele kasvaa pituutta ja taas tila loppuu. Ei oo taas herkuttelusta vaaraa, ruokahalu mennyttä. Ja alimmat kylkiluut katkeaa ihan just.

00-04 unta, joka sisälti 3 vessareissua. nyt ylhäällä neljästä asti ku ei vaan tuu uni. vittu. pyörin melkein kaks tuntia sängyssä ja yritin mut sit iski järkky nälkä. uni on nössöille näköjään...

Hereillä täälläkin jo toista tuntia. Aattelin että pieni netin selailu palauttaisi unet mutta ei. Ei tää olo kyllä virkeäkään ole.

Takaisin