Mä oon lukenut kerran jutun sellaisesta yllätyssynnyttäjästä, että sen jälkeen en kehtaa enää sanoa, että jokainen raskauttaan hoksaamaton nainen on väkisin idiootti. Se oli käynyt monesti lääkärissä oireineen mutta kukaan ei tajunnut, koska sen luultiin jo ohittaneen menopaussin, eikä seksiäkään ollut ollut kuin sen yhden kerran. Tyypillä oli aikuiset lapset, joten raskaanaoleminen oli kyllä tuttua, eikä sillä vaikuttanut viiraavaan mitenkään päästä. Se oli vaan omituisten sattumien summa. Normaalipainoinen tyyppi. Painonnousu ja huonot olot kuitattiin vaihdevuosiin liittyviksi, vauvan liikkeitä epäiltiin suolistovaivoiksi ja niitä olisi juuri alettu tutkia kun penska jo syntyikin. En mä voi rehellisesti sanoa, etteikö mulle voisi käydä samoin, jos kaikki samat sattumat osuisivat joskus mun kohdalle.
Lähinnä kävi säälittämään se nainen, että tästälähin kaikki tutut ja vieraat epäilee häntä hulluksi, koska *heidän* oma raskautensa on ollut täysin erilainen.
Oon toki kuullut muitakin tarinoita, joissa selvästi on ollut joku paha henkinen solmu taustalla. Mut en vaan ois valmis sanomaan, että niin on aina.