Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lateksi petarit? Eikö epämiellyttävämpää löytyny?

Mut mä en ymmärrä. Ollaan miehen kaa nykyää nii tasapainoisia, etten usko nyt et mie veisin patjan.. Vai siitäkös se johtuukin, ku en oo enää se kevyempi.. :monkey

mitäpä jos se hymis lopettais sen huussijuttelun....?! vaikka täällä välillä kakasta puhutaankin......

moon niiiiiiiin tukossa!!! jos nyt joutus lähtee synnyttää, varmaan kuolisin ku mikään rööri ei vedä :confused:

Mannaryyni : Mul on lateksipetari. Se on niinku semmonen jättimäinen meikkisienilevy. Juuh, sitä ei yksin nostella.

Ai mie en oo kuullukkaa! Oon kuullu niistä Tempur-patjoista joita hoitopaikois käytetään. Ne on ainaki hitsi painavia!

Noh, tuo lateksi tais olla the thing joskus 10v. sit. Mulla oli pitkään varastossa, kunnes nyt tempasin sen sänkyyn.

Mulla on ollu lateksia pedissä jo pitkään ;)

Vaahtomuovi on mulla rullalla kymmenessä minuutissa ja viskoelastiset ei miellytä kun niihin uppoaa ja sit kun kääntää kylkeä niin tuntuu muhkuraiselta. Lateksi on napakka ja sopii mun selälle.

Ei se patja miehen alta oo viel lähten, mut miu puolelta se patja vaan joka aamu lerpattaa yli :D

en mäkään kyl ikinä oo sitä patjaa pois sängystä saanu, mut varmaan sen pari kertaa viikossa ite herään sen patjan alta......

Meilläkin se tuppaa liikkumaan miten sattuu, mut mie pyörin kyl tosi paljon öisin ja kun tulee vessassa ravattua ja koira vielä samassa sängyssä pyörimässä

Käyttääks kukaan lightrooomia, siis kuvien katteluun/muokkaamiseen/yms.? Mie tutustuin picasaan ja nyt mies tykkäis et lightroom ois parempi, mut en jaksais opetella. Tossa se nyt mulla on auki... :computer012

Mie oon nykyää nii mummo, et miulle riittää noi Instagrammin omat kuva efektit kuvien muokkailemisee :D

Mun pitäis saada vaihdettua tiedostojen muoto siitä cr2 johonkin jpg tyyppisee ja sit rajattua, valotusta varmaan muutettua ja sen sellasta. No, ei auta ku testailla

Takaisin