Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kans olen täällä aivan järkyttynyt tästä kaikesta! Tekstiä oli tullut parin päivän aikana ihan kauheasti.

Carberry, oon tosi pahoillani ja huolissani teistä! Ihan sama minkä lähikaupungin ensi ja turvakotiin nyt soitat, kun vain nyt soitat! Olet väsynyt ja varmaan masentunut, mutta kun teet tuon niin susta pidetään huolta! Ainakin siellä sua kuunnellaan!
Ja ne miettii sun kans mitä kannattaisi tehdä!

Turvakoti on mulle tuttu paikka ihan muista syistä, mutta ihanaa porukkaa niissä on töissä! Ja lapsille kaikkea kivaa!
Se on väliaikainen apu, minkä kautta voit saada elämän raiteilleen!

Halaus! :Heartbigred

Meinasin tänään valittaa marinaketjuun siitä kuinka jäin tänä vuonna ilman yhtään oikeasti hyvänmakusta pääsiäismunaa ( mun mielestä ne oli Leafin, varsinki Kyöpelin Vuori, mitkä oli parhaita, mutku Leafia ei oo enää),
mut ehkä mun kunnollisen munan kaipuu kalpenee muiden ongelmien rinnalla mitä täällä on nyt lukenut....
:oops:

Olipas hirveetä luettavaa :/ hirmusesti voimia cranberry ja hyvä että kaveris lupas auttaa, pääsisit pojan kanssa pois sieltä. Helpottaisi paljon ja kyllä apua löytyy-juuri nuo ensikodit ja sossu ja lastensuojelukin. Ei siun pie kaikkee kestää! jos noin älyvapaa mies on-yksi vapaaehtoinen ilmoittautuu lisää pesismailan tai metrisen halon kanssa

Berry: Miljoona voimahalia sulle!! Toivottavasti pääset pian pois sieltä! Vähin äänin vaikka sillon ku miehes on töissä.. jätät vaan lapun tyylin " moi, nyt oot vapaa fritsuille" tms. ettet saa syytettä lapsen kaappauksesta... kannatan myös ehdottomasti tuota ensikotia... sinne ukkos tai anopit ja niiden äidit ei pääse edes rähinöimään, jos sille tuulelle sattuu.. siel ootte turvassa lasten kanssa... saat rauhassa levätä ja saat apua kun vauva syntyy... siel myös varmasti huolehditaan sun pojasta tai hankitaan amattitaitoinen hoitaja synnytyksen ajaksi.. Joskus se vaan saattaa olla parempi olla yh ku roikkua huonossa suhteessa... henkinen väsymys on monesti pahempi ku fyysinen, siitä ei piristytä niin helposti... sitten ku voit paremmin voi alkaa rauhassa selvittelee asioita miehen kanssa :Heartred :Heartred :Heartred oon ihan sanaton ja väsyin sympatiasta.... meinasin kans tulla valittaa ukosta, muta enpä taida jaksaa.... mies ku mies, mulkku mikä mulkku...!

Cranberry: Ihan tuli vetet silmiin ja hirveen huono olo tosta sun tilanteesta! :sad001 Miten kukaan voi käyttäytyä noin törkeesti ja olla noin sydämetön! Ja vielä lapsiakin kohtaan! Veti kyllä ihan vihoviimeseen ajankohtaan toi mies tollasen asenteen! :mad: Sun ei todellakaan kuulu tollasta miestä kestää,parempi tosiaan että pääsette jonnekin paikkaan sieltä pois ja apua asioitten suhteen. En osaa ees kuvitella kuinka paskalta susta tuntuu ja kuinka paljon pelottaa! Mutta todellakin soittoa noihin jo esiin tulleisiin paikkoihin,kyllä sitä apua varmasti jostain saatte.

Ja ihan sylin täydeltä voimia sinne ottaa askel kerrallaan! :Heartred

No nyt anoppi sitten otti ja soitti tolle ukolle. Ja ukkohan siitä sitten raivostui mulle. Anoppi vaan sattu näkee ku oltiin pojan kanssa ulkona ja ukko taas kaahas tiehensä ku aloin vaan itkemään. Kyllä neki on huomannu et jossain on vikaa. Ja nyt tää on tietty taas mun vika. Mut onneks on mukava huomaa et anopin äiti ja anoppi ei ookkaan vaan ton perse silmän puolella

Kamala siirrän marinan itteeni.. Naapurin pikku hintti rupee näyttävästi uhkailee kaveriporukan kaa. Minuu seurasivat ja mulkkoilivat siihe asti, ku pääsin autolle ja sit näytti pikku paska keskaria. Nyt tultiin kotiin nii eikös tään paska vanhemmat ollu samas hississä ja meitsiä sieppas nyt niin, et tuntu et sydärikö täs tulee...

Stressaa vaan vitusti, et mitähä toi vitun paska porukka keksii! Eniten pelkään, et autoon kajotaan taas.. Liian monta yötä tässä paskassa oltava.......... Alkaa kehoki reagoida tähä stressiin.......

Vittu en osaa rauhottuu enää.. Käyn ylikierroksilla.. Tuntuu, et pyörryn tai saan slaagin just ny...... Apua.

Mut hyvä Cranberry, et neki huomais mitä on tekeillä.

Last edited by a moderator:
Hyvä että cranberryn miehen omat sukulaisetkin rupee vihdoin ymmärtään missä mennään! Mies on kohta aika yksin ongelmineen ja se on ihan oikein. Ei kenelläkään oo oikeutta tehdä toisen elämästä helvettiä niinkun se on tehny sulle!

Mannaryyni: Pystyks parkkeeraa jonneki toisaalle? Voiskohan poliisille tehä ilmotusta tosta edellisestä jutusta? Netissä tms? Mä en kyl tiedä aiheesta yhtään midist, ku vaan ärsyttää jos sun autolle käy jotain ja sulla on tiedossa kuka vois tehä jotain. Voisko siihen autoon laittaa lappua et vahingontekijät on tiedossa tai jotain?

Noku en tiedä paikkaa mihin sais auton mistä ei ittesä tarvis kävellä kymmentä kilsaa. Ja eihä poliisi puutu jos ei oo tehty mitää radikaalia.. Ja kun ei oo niitä silmin näkijöitä millekään tapahtumalle.. Et paska. Mut pitää vaan toivoo, että ei mitää radikaalia satukaa.. Ja eihän tommoset kusipäät koskaan edes joudu vastuuseen.

Nyt alan vasta olla rauhoittunut.. Onhan toi jo aika.. Puol kasist tuntunut, et sydän tulee rinnast läpi.. Paitsi vähä heikottaa viel..

ehkä kannattaa kumminki varmuuden vuoks kirjottaa ylös noita juttuja, päivämääriä yms, JOS jotain sattuu tai tapahtuu, niin voi sit antaa poliisille tiedoks...... et on häirintää ollu aikasemminkin... tsemppiä!!! onneks pääsette kohta pois sieltä :Heartred

Juu niin se kait kannattais. Ja tänks tsemeistä:)

Olipa levoton yö :(

Last edited by a moderator:
Mä luulin että se kampaamon peili oli kamala mut yritinpä sit tänään osallistua videoneuvotteluun. Voin vaan kuvitella miltä mun lärvi mahtoi näyttää vastapuolen 50-tuumasella ruudulla kun itse sain slaagin jo pikkuruudustakin. Onneks yhteys pätkäsi enkä saanut sitten osallistuttua uudelleen. Joku porsassuodatin varmaan siinä järjestelmässä.

edit. kirotusvihreitä korjattu :)

Muokattu viimeksi:
Joo, peili, pahentunut lukihärö on yksi raskausoire :) Olin eilen kampaajalla kauhistelemassa naamaani siis ja aattelin että se oli jo ultimate horroria mut aamuinen videoneuvotteluyritys sama potenssiin 100.

Huh, kun onkin inhottavaa kun pikkulapset tosissaan sairastaa- vie kyllä vedon itseltä, kun ei yöllä nukuta ja päivät ravataan lääkärissä huudattamassa.
2v:llä nyt meni niin pahaksi nuo ontelosyylistä lähteneet raapimiset-koko kainalon alue navankorkeudelle asti ihan rikki iho-kuoriutuu, märkii ja on kipee- sai nyt viimein antibiootit ja jotain sieni-bakteeri-infektiosalvaa.. ja se haava-alueen hoito on ihan karmeeta-ottaa kipeetä ja huutaa kun hyeena:sad001 - vois kuvitella ison palovamman olevan jotain samantyylistä!

kyllä välillä tekis mieli ottaa itselle toisen vaivat:sad010

toivotaan että lääkkeet puree vikkelään..

Takaisin