Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lightroom on aivan huippu!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Raw-tiedostoista saa tehtyä vaikka mitä ja se on helppo käyttääkin. YouTuben tutoriaalit on avuksi, jos ei halua itse kokeilemalla opetella.

Manna, toi LR on samaa settiä kuin Photoshop ja Indesign, ammattilaistason ohjelmia. Siksi kaikki ei jaksa tai halua opetella, ovat tosi laajoja paketteja.

Mulla oli ennen Photoshop se joku Pro. Ei oo enää, ku ei oo jaksan ettii netistä, kun kiintolevyt pöytäkoneis vaihtunu ja sit läppärit vaihtunu monesti, niin sen takia jääny ko ei oo ostettuna ollu koskaa. Eikä nykyää uskalla ladatakaa.

Mie en tykkää opetella uusia tietsikkajuttuja. Tylsää! Mut ku tää on niin pro tää LR ja sit ku hommattii toi digijärkkäri ja ois ny toi blogikin ni ois kiva osata... Blaah

Lightroom? Mä oon niin nevahöörd siitä.. Enkä edes lateksipatjoista :o mä olen SITÄ ikäluokkaa ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi uupumus maximus! Mie oon ihan rättiväsyny ja jotain lenssuakin meinaa nyt pukata, turpa ihan tukkeessa. Oon maannu koko päivän sohvalla ja nukkunut, mut nyt on kyl pakko saada ittesä liikkeelle ku koira alkaa hyörii tos siihen malliin et lenkille ois päästävä. Ehkä raitis ulkoilma auttaa ja vähän piristyis. Tai sit ei ja jatkan lenkin jälkeen sohvalla rötväämistä.

Siis Lightroomilla ei voi manipuloida pikseleitä muuten, kun muokata sitä dataa, jota ne sisältää. Esim muuttaa valotusta tai säätää sinistä sinisemmäksi tai muuta sellaista. Se on sit Photoshop kun haluaa hävittää kiloja, poistaa exiä tai pienentää nenää :p

Juu niin pitäiski levätä mutku mie en hhtää tykkää vaa maata toimettomana. Mieski aina sanoo et kannattaisko sun välillä vähän ottaa iisimmin eikä vetää ittees ihan piippuun. Mut mie käyn vaa 30 minsaa koiran kans taaplaamassa ja sit jatkan lepäämistä loppu päivän :)

Nämä tarkkailuhuoneen sängyt on tosi lyhyitä! Toivottavasti osastolla mahtuu jalatkin pedille... Ja voi hymis-parkaa jos saa samanlaisen sängyn kun tää!

Ne ensi-avun tarkkailusängyt on ainaki perseestä! Miu polvet vaatii yöl kipujen takia tilaa, en voi pitää niitä sumpussa ko rupee vihloo luun sisälle!

Takaisin