Aamulla 45 min seisomista, nyt 50 min spinning/rauhallinen jumppa: supistussaldo - vatsa kokoajan kovana, vaan ei kipua missään, tervetuloa vaan käynnistys!
Huoah!!!!!!!
3 päivää tästä eteenpäin niin olin jo esikoista synnyttämässä, paaaljon kevyemmässä kunnossa.
Turhamaisia juttuja, mutta ei tää kohta 100 kilon rikki meno paljoa innosta etenkään kun nää helteet puskee ja nähtävästi tää vauva menee yliajalle.
Kuolen varmaan sydänkohtaukseen näiden läskien kanssa, jos joku 40 kg tulee ja nyt on tullut 33 kg.. Eihän se sydän kaikkea jaksa. Kun tää lapsi on pihalla ja imetykset imetetty niin varmaan elän salaatilla ja jollain superlaihalla loppuelämän, sen verran ravistaa mieltä tää turvotus - onneksi olen tottunut liikkumaan ja liikunkin päivässä paljon, ois aika työ saada kilot pois, jos ei ikinä liikkuisi.
Esikoisen aikana se 84 kg ei ollut mitään, voi minua - jos vain olisin tiennyt että tulen vielä joskus 100 kiloa painamaan.
Eikä paljoa naurata että on kesä, sulattele sit se 40 kg 35 helteessä.
Toivon jo käynnistystä, mutta sittenhän sen näkee mitä ne sanoo siellä äippäpolille seuraavalla viikolla (jos edes silloiseksi aikaa saan..).
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app