Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
HYIII MIKÄ OLO .. ei karkkia ikinä enääääääääääääääääääääääääääääää..........

Mun on pakko piilottaa karkit :grin:p:oops: Muuten mussutan heti pussin tyhjäks ja ihmettelen kun ne on loppu jo :rolleyes: Ja vitsit oon väsy ja ihan poikki, mut lepäämisestä ei tuu yhtään mitään ! :sad001

Se on hienoa, että edes kerran vuodessa mies suostuu valmistamaan koko päivän menuun. Ruokaakin on pakko kehua, mutta nyt muistan miksi minä yleensä hoidan ruuanlaiton. Keittiö on kuin pommin jäljiltä ja pari tuntia ruuan valmistumisen jälkeen huomaan, että kappas uuni on jäänyt päälle! Tässä vaiheessa en vielä huomaa, että keittolevy jäänyt myös päälle. Siinä se oli paahtanut täysillä viimeiset kolme tuntia, kun sen äsken tajusin sammuttaa. Eikä muuten ole eka kerta, näin käy aina miehen kokkailun jälkeen. Ihme ku ei oo viel saanu asuntoa poltettua..

meninki äitille kertomaan viimesimmät kätilön kommentit (olin lähössä viikoks toiselle paikkakunnalle niin kätilö sanoi "voit päästä ehyenä sinne (kahen tunnin ajomatka),mutta en oo varma tuutko yhtenä kappaleena takasin-ota rauhallisesti") niin nyt on koko illan ollu "muista sit herättää yöllä jos jotain tulee", en siis lähteny matkaan-ajattelin ottaa rauhallisesti :rolleyes: ... ja piru ku on nenä tukossa

Ja miten ihmeessä miehet saa sotkettua kokatessaan niin pirun monta kippoa ja kuppia! Ei voi käsittää, sit ne kaik lojottaa tiskialtaas, vaik tiskikone tyhjillää vieres.

Joo pikkulintu sanoppa muuta!! Meillä on tosissaan ollu vasta reilu kuukauden toi tiskikone ja taitaa olla edelleen niin vieras kapistus, että se pitää kiertää mahdollisimman kaukaa. Lapselle opetan kyllä jo pienestä pitäen, että astiat voi myös laittaa suoraan sinne. Miestä ei auta enää kouluttaminen. Ainakin meillä toimii sanonta: vanha koira ei opi uusia temppuja..

meillä taas kyl minä käytän 10kuppia kokatessa (kukaan tervejärkinen ei syö miehen tekemää ruokaa) mut sit ukko aina valittaa ku on niin sottasta, vaikken olis vielä edes lopettanu.... mut sit se itte kumminki jättää lauaset yms. just siihen missä on syönykkin ja kahvikuppia etitään se 5kertaa päivässä ku se on aina hukassa..... eikä se erota onko koneessa likaset vai puhtaat, onko se tyhjä vai täysi, vaan aina kysyy multa.... ja ite kehuu aina olevansa mukamas niin järjestelmällinen ja sen äiti aina muistaa kans kehua kuinka poikansa pitää siisteydestä.... mut minäpä sanon vaan että: HAH HAH HAAA, SEN KU NÄKIS!!!!!

kylläpä ärsyttää, ku oli mikä asia tahansa, niin koko ajan itkettää..... ukko sano päivällä että tulee joku ostaja ehdokas kattoo mun autoo, niin pillahdin samantien itkuun :smiley-angry017

leipoessa/kokatessa menee joskus kippoja 2, joskus 20 :rolleyes: ja kun ei ole tiskikonetta miehen luona...viimeks leivoin nii tiskipöytä paisui astioista "on siulla tiskattavaa" - oli leivonnaisetki hyviä kyllä sit miehen mielestä... seuraavaan asuntoon/taloon tiskikone PAKKO

Minä kilahdan säännöllisesti siitä kun astiat vaan ei mene koneeseen: ne kyllä 'esipestään' fairylla ja kuumalla vedellä, mut siihen jää... Penis on vissiin edessä kun ei se koneen luukku aukea.

Tosin lorvin äsken saunassa ja ihan oma-aloitteisesti oli ruettu keittiöhommiin ja 75% loppuun saatettu, joten lopetan marinan tältä osin (täksi illaksi).

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nuha, ei saa nukuttua. Kurkkua kuivaa ja henkeä ahdistaa. Makuuasento on yhtä tuskaa, muttei viittis eikä osaa istuenkaan nukkua. Koko ajan sieraimet tukossa. Keittosuolatipat on ihan paskoja ja Nasolinia ei uskalla käyttää. Booooooriiiiingggg...

Järkyttävä närästys!!! Yritän nukkua melkein pystyasennossa, eikä gavisconit ees auta :(

Nukkuminen vaan on niin vaikeaa. Että osaa ollakin.

Mitäs sitä tähän aikaan yöstä vois tehdä herättämättä muita?

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Vastaan itselle, menen alakertaan järkkäilemään kuivaruokakaappia :).

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Nukuin 2 h, max 3 h. Ei edes mitään raskauteen viittaavaa vaivaa vaan ihan kammottava nuha. Ja aamusta heti menoa muutaman tunnin ajan, jota ei voi perua. Nyt mä luovutan ja meen hakee sellaisen perhanan nenäkannun vaikken haluais. Makuuasennossa ei vaan pysty olemaan :sad001

Voi teitä unettomia! En mä valita enää omista öistäni, mä sentään nukun pätkissä... Uudelleen nukahtaminen ei tuota vaikeutta mutta vituttaa se katkonaisuus...

Nyt rupes vituttaa tuo mieski! Saatana.. Miu AINOOLLA simälasi puhdistusliinalla HÄN PERKELE pyyhkii öljyjä!!!!! Sitku huomautan asiasta ni rupee näsäviisastelee ja vittuilee.................... haistakoo paska!

Ja täs pitäs olla toistemme tukena, ku pitää taistella oman kotirauhan puolesta ni paskat.. Toi haluaa vissii et keskenämme aletaan riitelee!

Takaisin