Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ihan aivoton! Kaadoin vesipullon laukkuun läppärin seuraksi ja loput syliin. Unohdin lompakon lounaspöytään. Nyt ajoin bussilla pysäkin ohi. Saavun siis vartin myöhässä ja housut märkinä ja hirveässä pissahädässä sairaalan tutustumiskäynnille.

aivan järkyttävä kipukohtaus iski kun kävelin vähän reippaammin n.20m Lastentarvike liikkeestä ulos :eek: en tiedä supistiko vai mikä kramppi iski vatsaan, mut monta tuntia kesti.... ruokakaupassa oli pakko kyykistyä hyllyjen väliin ja tirauttaa muutama kyynel.... ja se ukon perkele vaan naureskeli ja oli ku mitään ei oliskaan.... kassojen jälkeen se sano et menee edeltä autolle ja jätti mut yksin palauttaa kärryjä, hyvä että edes pääsin käveleen... en tiedä säikähtikö sekin vähä kans ja meni ehkä paniikkiin, mut on siinä mulla v***u ensihoitaja/palomies :mad: ihan vähän hävetti ku ihmiset varmaan luuli et synnytän justiinsa siihen paikkaan.... ja yks vaan kävelee tyynesti ohi ja jättää vaimonsa kitumaan keskelle kauppaan.....

kotona yritti vissiin hyvitellä ja kysy et tarviinko apua... en osannu muuta ku tiuskasta et en mä ennenkään ole sen apua saatana tarvinnu... kuspää!!!!!! grrrr....

Veit sanat suustani,lyyti! Ja sit kun mies pyytää jotain asiaa tekemään,niin tekis mieli tiuskaista,että miks tekisin,kun et säkään tee mitä pyydän! :sad001

lyyti: sama homma kans, en oikein kunnolla osaa paikallistaa tätä kipua... onko se muka supistus vai ei.... ja pitääkö soittaa vai ei... itellä jotenkin hirveen korkee kynnys soittaa, kun kumminkin vaakatasossa pärjää ihan hyvin :confused: ja vauva kumminkin liikkuu normaalisti....

kyfixfix, onko se mies viel tosissaan ensihoitajakin?? Ja ei auta toista kun on kipeenä keskel kauppaa... Kiva!

Mut ei ne kyllä aina osaa käyttäytyä noi miehet, mäki yks kerta niin kipeenä olin sohvalla ja joku hirvee kramppi ja kipu kyljessä eikä ylös päässy niin pyysin apua ja yks tulee ja riuhtasee hirveellä vauhdilla ylös ja mä ihan kiljahdin kun sattu. Ja sen mielestä liiottelin.

Mut joo noista kivuista niin eipä niitä kai kiinnosta neuvolassa tai polilla jos pystyy kumminki makuuasennossa olemaan kotona....

Ei tää nyt ehkä oo marinaa mut negatiivista kun perheenjäsenellä ei mee hyvin. Miten voi olla murehtimatta toisen kohtaloa, kun pitäis kuitenkin olla stressaamatta. Onneksi on ihania asioita ympärillä niin ehkä ne auttaa. Etenkin rakas mies :Heartred

Tosi pieni marinanaihe mutta poltin mun vasemman etusormen kun lämmitin ruokaa mikrossa ja nyt sormeen sattuu!! Auu :(

Ai helv... mitä supistuksia!
Joo, ei ihan voi samaistua yhteen synnytystarinaan minkä tänää jostain luin kun äiti kuvaili et itse synnytyspäivänä alko supistukset tuntumaan siltä että "joutui jopa jo pysähtymään niiden ajaksi". :O
En tiiä onko normaali odottajilla sit aina noin mutta mulla ainaki ollu jo kauan myös sellasia millon ei todellaka pysty samalla liikkumaan ku sattuu niin pirusti. Niinku tänää, jo parin tunnin ajan.

kannattaisko Mimii ainaki soitella neuvolaan/äitipolille... kuulostaa aika pahoilta supistuksilta noille viikoille o_O... ite täällä tyhmänä jännitän millon alkais pitkään kestävät, säännölliset nii pääsis sairaalaan (pirun pelottelevat kätilöt) :eek::rolleyes:

unirytmi hakusessa. Tai siis ku alkuyö menee aina ihan reisille vessailun yms pyörimisen takia ja kunnon uneen pääseen vasta lähempänä neljää viittä, sithän se uni maistuu helposti sinne kybään yhteentoista... Ei kai se nyt suuri ongelma näin äippälomalla oo mut nytkin ihan tööt ku joutu "jo" kasilta tänään heräämään. Mut sänkyyn turha mennä edes ennen klo 23, uni tuu kuiteskaan.... Sympatiat teille joille se uni ei tuu edes aamusta!

Joku koittaa kaivautua alapäästä ulos, selvästi raivataan tilaa tai asettaudutaan asemiin kun semmoset kaivaukset käynnissä. Tähän päälle menkkajomotukset ja HIKI! Tänään 34+0

Mulle tulee välillä noita kipukohtauksia, ei pysty liikkumaan, alavatsa ihan pinkeenä ja tuntuu kuin joku työntäis sukkapuikolla alapäästä. Eli todella sattuu.
Epäilen, että vauva menee jotenkin sellaiseen asentoon, että se aiheuttaa tuon kivun. Samalla maha menee kovaksi ja tulee harjotussuppari. Sitä voi kestää pari tuntia kun yrittää liikuskella, sit tilanne laukeaa ja voisin kävellä ihan hyvin.
Toi ei ole synnytyssupistus vaan joku muu kiputila. Tai ei ainakaan semmonen kuin mitä mä olen synnytyssupistukset tuntenut esikoisesta.
Jaksetaan naiset!

Kyl nyt taitaa olla melkoinen pakkorako, halus tai ei. Ei oikein voi peruakaan enää, luulisin.

Apuuva noitten teidän kipujen kanssa. Mulla 34+0 ja vaan kivuttomia suppareita tullu. Täytyy nauttia tästä. Jaksamista!

Takaisin