Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie niin vihaan sitä ku mies on näsäviisaalla tuulella ja se ILME! :mad: Onneks ei oo ollu vähään aikaan

Mun mies loukkas mua niin pahasti tänään et suutuin ja painelin pihalle sanomatta mitää ja vaan kävelin ku vitutti ja ahisti tää saatanan paska ! Minä en ansaitse tollasta käytöstä enkä noin rumia sanoja ! Olen niiin helvetin täynnä tätä ja en jaksa tollasta kohteluu enää ollenkaan. Nyt hän on loukkaantunut kun MÄ kehtasin lähteä sanomatta mitään ja kertomatta mihin menen. Vittu niin sekin tekee aina ja ilmottaa tyylii vaa tekstaril et en tuu kotiin töistä. Niin millähän taval minä olen nyt vittu vitun pahan ihminen ? :mad: Nyt kun tulin kotiin niin hän otti ja lähti. Mun puolesta saa kyllä pysyykki poissa ! :mad: Ei kyllä toi kävely tehny yhtään hyvää, mut mä en vaa enää kestäny olla kotona :sad001

Ja anteeks taas tää ihana avautuminen ja rumat sanat, mut nyt vaan on niiiiin paha olo :oops::sad001

Voi ei cranberry! Mua niin suututtaa sun puolesta kun sun mies loukkaa sua :( tommonen henkinen väkivalta on ihan hirveetä suhteessa, been there! Ja mä en ollut edes raskaana siihen aikaan... :( en tiedä mitkä sanat auttaisi sua jaksamaan! Virtuaalihali!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihan ku täs ei ois ollu muutenkin rankkaa et sit pitää olla vielä yks kusipää tos haukkumas ja loukkaamassa ! Mä en enää jaksa kuunnella. Enkä pyydä sitä yhtään mihkään enää mukaa. Menen ihan yksin. Ja ei tarvii tulla sinne synnytykseenkään. Saa ihan rauhassa vedellä lärvejä ! Mulle meinaa riitti nyt. Katellaa sit lastenvalvojal nää lasten asiat uudestaan jos ei ala käytös muuttumaan. Mun ei tarvii kestää ja kattoo tollasta. Sika mikä sika ja ei se näköjään muuksi muutu. Osaa saatana pyytää edes sanomisiaan anteeksi !

Cranberry sun pitäis jutella miehes kanssa sen käytöksestä. Vaikka silläkin voi olla raskasta just nyt niin mikään ei silti oikeuta sen käytöstä sua kohtaan pitkin raskautta! Mä en ite henkilökohtasesti pystyis katteleen tollasta käytöstä, mutta sulla on kai paljon mua parempi sietokyky!

Kun se puhuminen ei auta mitään ! Kyllä nyt tänään totesin et sen verran jaksan tätä ku vauva syntyy ja sit jos oikeesti ei muutu niin sit alan hoitaa asiat niin et pääsen täältä muuttamaan. Nyt mulla on nii surkee tilanne et mä en pääse täältä pois millään ja eipä ois voimia edes ettii mitään paikkaa. Ja ei voi lasten kans noi vaa lähtee huitelee. Yksin mä en kumminkaan voi yrittää tehä tästä parempaa !

Se osaa olla aivan ihanakin. Todella ihana. Mut nyt on ollu tällästä sontaa niin pitkään et mul on voimat aivan loppu :sad001 Ei kenenkään pitäs kuunnella tai sietää tällästä. Varsinkaan kun on raskaana

Tsemppiä Cranberry tohon tilanteeseen miehen kanssa, ei kyllä varmasti oo helppoa!

Jos (ja kun) saatte riidan selvitettyä niin teet selväksi sille miehelles ettei se voi kohdella sua nyt raskaana noin, vaan sen pitää olla mies ja niellä nyt oma kiukutteluolonsa ja tukee sua. Inhottavaa vallankäyttöä. Tiedän omasta kokemuksestani tän raskauden aikana miltä tuntuu kun mies kohtelee miten sattuu.. Voimia Cranberry :Heartred

Kurkku kipeä. Noh, menispä pöpö ohi ennen synnytystä!

Mut suuri plussa: nukuin viime yön taas sikeästi, en jäänyt hengailemaan vessareissun jälkeen ja heräsin jo 6.00 :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Sinne meni sekin hyvä yöunifiilis: yökötti ja lapsi vehtasi päällään niin, että sain unta vasta kolmen pintaan.

... ja joku tekee moottorisahahommia, niin etten voi ottaa päikkäreitäkään. Menehdyn!

Mullakin yöunet oli niin hukassa viime yönä. Heräilin varmaan tunnin välein enkä sit meinannu saada uudestaan unta... Mikä lie oli taas mielen päällä...

Mä nukuin 2 x 2 tuntia, välillä 3 h valvoen. Nyt ei just kauheesti väsytä mutta päivällä täytyy varmaan vetästä tirsat.

Maha on niin ylhäällä että närästyksestä ei pääse enää millään eroon :( närästää siis melkeen jatkuvasti yötä päivää!

Takaisin