Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua muuten niin alko muutaman viestin ylempää luettuani kaduttamaan tähän koko touhuun ryhtyminen :grin Miehet on oikeesti ihan onnettomia. Miten ne oikeesti pärjäis ilman naisia, vai onko niin et ollaan itse kuoppamme kaivettu o_O:grin

Ei ne pärjää ! :grin Lapsena ne tarvii äitii ja aikuisina sit niitä vaimoja :grin Kyllä mäki monesti mietin et mihin ihmeeseen tarviin tota ukkoo kun kumminkin ilmankin varmaa pärjäis, mut on se tollo silti niin rakas :p Mut sen sanon et yhden yhtä lasta en enää tähän perheesee pyöräytä ! Se on ukon homma sit seuraavaks kokeilla jos erehtyy haluumaan :grin

Ollaan asuttu tässä nyt 1,5vuotts ja edelleen on makuuhuoneen seinät maalaamista vaille + peili laittamatta seinään... Että miehet...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä remontoitiin kämppä komio neljässä kuukaudessa vessaa lukuunottamatta. Mulla ei taida olla miehessä valittamista. Kun vaan näkis sitä enemmän (kolmas viikonloppu peräkkäin poissa)

meilläkin sillon alkuun kun muutettiin tähän n. 5vuotta sitten niin tehtiin kahdestaan koko kämpän remontti (keittiötä lukuunottamatta) muutamassa viikossa loman aikana... ainoo hidaste oli et kylpyhuonetta joutu kuivattaa, mut ei mitään tämmöstä ollu sillon.... nyt ku tota kalustoo on tos pihalla sen verran ja toi lastenhuone ei oo pakollinen niin sitä ei kiinnosta pätkääkään.... oon yrittäny selittää et helpompi se nyt olis maalata ennenku koko pojan omaisuus roudatan sinne, niin ei.......
joskus kauhistelen niitä kulttuureita missä puolisot valitaan jo lapsina, mut varmaan just tällasten takia et niin naisilla on aikaa ymmärtää että millanen saapas sieltä on tulossa....
onneks se lähti aamulla töihin ja tulee vasta huomen aamuna, niin saa olla hetken rauhassa.......

^^ Hear, hear! Mihinkään muualle kun ei koske, niin toosa vinkuu liitoksissaan. Seksiä tekis mieli, mutta särkee pelkkä ajatuskin. Mieskin lie todennut saman, kun ei ole viimeisen viikon aikana edes yrittänyt.

Ja miten muuten onki koirat niin paljon helpompia kouluttaa ku miehet?! Epäilen että muurahainenki oppis nopeemmin. Jos sä sanot koiralle pari kertaa et tonne ei mennä tai listankulmaa ei järsitä, se yleensä lopettaa moisen toiminnan aikas äkkiä. Mutta mies. Se ei opi vaikka kuinka monta kertaa on tehny saman erheen ja saanu akkansa ihan raivohulluksi; aina se sortuu samoihin tapoihin siitä huolimatta.
Niiltä puuttuu siis itsesuojeluvaisto aika pitkälti kokonaan. Ne eivät opi virheistään eivätkä toistojenkaan avulla keksi missä tässä talossa säilytetään likaiset ja puhtaat sukat, kaukosäädin, kahvit ja teet tai mukit. Niinpä täytyy aina kysyä erikseen melkeinpä asiasta kuin asiasta.
Mulla on tapana istua keittiössä joko tekemässä jotain suht järkevää tai kököttää koneella. Mä oon tehny laskelmia et illan aikana mies käy jääkaapilla n. 7564 kertaa joista vähintään puolet se aloittaa sanomalla et kauhee ku oon syöny paljon/ vitsit et oon täynnä jne. Ja silti se menee sinne jääkaapille! Mä en tajuu.

Mutta olen tullut tulokseen että lemmikkieläimistä ja miehistä saa päiviinsä iloa ja huvia ja miehissä on vielä omat plussapuolensa joten täytyy vaan oppia elämään näiden omituisuuksien kanssa. On se sen arvoista (luulisin?).

ja vaikka muuten raskaus on ihanaa kyllä, mutta ei meikäläisellä ole mennyt päivääkään viimeisenä satana päivänä, ettei johonkin koskisi...
Tänään olisi muuten ihan loistopäivä.. mutta äitini eilen muistutti, sitä saa mitä tilaa. Tosin mie en kyllä tilannut näitä kipuja, mutta kuulemma kuuluu hommaan. Tulee kuulemma pakkauksena :D Onnittelut niille, jotka ovat saaneet helpomman paketin :))

Nyt tuntuu että elämään ei mahdu muuta kuin yks perkeleen pullahtanut verisuoni, mä teen mielessäni jo suunnitelmia että otan fiskarssit ja suoritan omatoimisen kirugisen operaation. Kävin äsken vessassa itkemässä. Tää kipu on jotain ihan käsittämätöntä. Ja kun ei kivun takia saa nukuttua niin kipu tuntuu entistä pahemmalta.

Kun ei tuonut sitten mentolivoidekaan kuin lyhyen avun. Mutta koitan kokeilla ihan kaikkea mahdollista mitä vaan keksin. Tungin pöksyihin kestovaippakasoista löytyneen villaimun, se tuntuu mukavalta. Pitäisköhän tehdä itsellekin yhdet hahtuvahousut...

Huomenna olisi pitkään suunniteltu lähtö kylpylähotelliin mutta vähän odotukset romahtaa senkin reissun suhteen. En ole viitsinyt peruakaan kun tuon lahjakortin kanssa siiihen ei tarvitse paljon omaa rahaa pistää ja lämpimät poreet varmaan tekee ihan hyvää kuitenkin.

Nipsumuki: Ootko kokeillu hammastahnaa? oon kuullu monilta et se helpottais kauemmin ku ne oikeet tarkoitetut mentoolivoiteet...

Nipsumuki, pystytkö lepäämään? Mulla tuli tosi pahat jo rv 25, mutta lepo auttoi!
Nyt ne pukamat tulee kipeäksi kyykyissä, joita en uskalla joka päivä tehdä just sen takia kun se paine pullauttaa ne pihalle.
Toinen on seksi, seksi pullauttaa välillä ne suonet ulos - sikakipeetä ilman liukastetta!
Ja seisominen, jos ensin vaikka jumppaan ja sen jälkeen seison pitkään, niin alapään tuttu paine kertoo että kohta voi suonia pullahtaa..
Mulla vaan lepo saa ne rauhoittumaan, katoaa kokonaan silloin..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Eksyin pitkästä aikaa lukasemaan Kaks Plussan keskustelupalstaa ja joku kirjotti kovista liitoskivuista siellä että on hankala liikkua ja ei millään jaksais enään raskautta, niin melkeen jo osasinki odottaa et vastaukset oli tyyliä "ite oot hankkinu ittes raskaaks älä valita" "ainakaan sulla ei oo syöpää" jne...
Siis mä on TODELLA ilonen tästä palstasta ja sen selväjärkisistä kirjottelijoista!

Voi sua Nipsumuki! Mulla ne pullahtaa aina vaan vessassa käydessä mut saan ne takasin voiteella. Eikä ole juurikaan kipeitä. Ja ekan kerran tulivat silloin pahimman ummetuksen aikaan. Kaipa ne sit joskus vauvan ollessa vuoden taas katoaa... Ensin pahennuttuaan taas synnytyksessä! Aah tätä raskauden ihanuutta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi jeesus mikä yö ! Kahdesti soittelin sairaalaan ja viel pyys oottelee kotona ! Sanotaanko et ihan mahti fiilis ku ukkoo ei näy eikä kuulu ja yksin odotat vaa koska tuntuu siltä et pakko päästä sairaalaan ! Loisto homma oikeen. En oo saanu nukuttua. Ukko kun tuli kotiin. Se sammu samantein ja sit tuo poika heräs siihen ryminään minkä se piti et mun oli pakko jäädä hereille. Otin pitkän kuuman suihkun ku poika kylpi samalla. Hetkeks helpotti supistukset, mut taas alko. Ysiltä oli pakko luovuttaa ja viedä poika mummille hetkeksi. Hetken sain levättyy, mut eipä tullu tuntiakaan unta ! Nyt tää vauva vois päättää haluuko se tulla vai olla tulematta ! Määä en kestä tätä stressiä !

Kiitti sympatiasta! Ei ole ohjelmassa kummempaa niin ehkä kokeilen lepoa seuraavaksi. Ja hammastahnaa. Istuminen lienee pahinta, joten koitan olla mahdollisimman levynä. Kävely ei jostain syystä satu kovasti ja kävinkin heittämässä pienen sauvakävelyn koska liikkumisen luulisi olevan verenkierrolle hyväksi. Sen jälkeen tuntui kyllä siltä että haudon tulista tennispalloa pyllyn alla, mutta nyt helpottaa jo hieman. Kai se elämä vielä voittaa :)

Hyvä ettei varpaat murtunu äsken! Vitsi et oon sählä. Nojailen tyhjään ja törmäilen seiniin. Mie saan viel jonkun aivovaurion kun vielä kunnolla lyön pääni johonkin!

Mä suunnittelen vakavasti kypärän käyttöä. Mä olen lyönyt pääni monta kertaa kun kyykistyn laittamaan kenkiä tai poimimaan jotain maasta. Vaatii jo taitoa lyödä pää tasaseinään. Sängyssä kieriessä olen kanssa monta kertaa jo kumauttanut pääni. Kaapinovilla muksin itseäni sitten vielä lisäksi.

Nytkin tuntuu kupolissa aika monta kuhmua...

Mie oon aiheuttanu itelleni 3 aivotärähdystä iha oman toheluuteni takia.. Tuli vaa tost mielee.. :oops: Yhe kerran oo koiraa leikillään juossu karkuun ja käännyin nurkan taakse, mut sil nurkal oliki toinen nurkka ja juoksin siisi täyttä seinään.. Yhe kerran olin niin onneissani työsopparist, et kävelin silmät kii paperissa ja olin menossa wessaan ja fiksuna olin kulku tielle jättäny senkin kaapin oven auki johon törmäsin ja lensin pää eel lattiaa, enkä ottan käsil kii ees, kun sopimus oli käessä.. Ja yhe kerran kaavuin portais häntäluilleni jouluaattona, liia liukkaat pohjat kengis ja märkä lattia.. Ni sain ruoskan iskun... :oops:

Eiku onhan noit ollu useempiaki, mut noi on tapahtun viimesen 4vuoden sisäl. :grin Pentuna tipuin rekkitangolta pää eel kiveen, jotenki lipes. Ja yhe kerran liikkatunnil juoksin rekkitankoo päin, ku oli jokin hipan tapanen peli, ja juoksin kiinniottajaa karkuun ja just ennen törmäystä katoin taakse, et saavuttaaks se.. :oops:

Takaisin