Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milleri eiköhän sillä pienellä oo kaikki hyvin. Pidät nyt vaan ittes kunnossa :)

Nyt iski sitten jonkin sortin flunssa,kurkku kipee ja nenä vuotaa :sad001 Mulla on jotenkin koko raskauden ajan ollu kurkku ihmeen karhea ja kerää hirmusti limaa. Onko muilla ollu vastaavaa??

mä oon ollu alusta asti ihan tukossa, ihan ku olisin allerginen raskaudelle.... nyt sain viimein antibiootit poskiontelontulehdukseen ja kortisonia sumutteena, mut ei mitään vaikutusta.. tällä viikolla pakko mennä uudelleen lääkäriin ku otsaa särkee niin et näköö haittaa.....

Mun mielestä ne fifty shades of grey -kirjat oli aivan totaalisen yliarvostettuja, huonosti kirjoitettuja ja tylsiä. Kolmannen jouduin jättämään kesken, koska ei vaan napannut yhtään.

Noh, päivän marina: Taustatietona/-muistutuksena se, että alunperinhän mulle ei meinattu palkata äitiysloman sijaista ollenkaan (olen esimies/asiantuntijatehtävässä yli 100 henkeä työllistävässä konepajayrityksessä), sitten päätettiin palkata, muttei ennen kuin jään itse pois. Nyt sitten selvisi, että se henkilö, joka mun "sijaiseksi" palkataan hoitaa vain mun esimiestehtävät ja muutamia pikkujuttuja. Nuo asiantuntijapuolen jutut jää täysin tekemättä mun loman ajaksi, vaikka ne on mun mielestä ne, jotka enemmän vaatisivat sitä sijaista. Vittu, kun vituttaa. Tosi mahtavaa tulla takaisin äitiyslomalta, kun omat työt on olleet ~1,5 vuotta tekemättä. Aloitan siis siitä samasta sekastokusta, jonka olen nyt viimeisen 1,5 vuoden aikana saanut siivottua! PERKELE, kun mua riapoo nää miesvaltaiset alat hetkittäin. Lisäpontena tähän se, että mä olen tämän firman historiassa ensimmäinen toimihenkilö, joka jää äitiyslomalle. Täällä ollaan hiukka pihalla siitä, että mitä tässä nyt pitäisi tehdä, kun on niin ainutlaatuinen tapahtuma.

Eikö ne yhtää tajua, et ei se homma pyöri sillä tavalla, et puolet tärkeestä hommasta jätetään taka-alalle?

Niin totta! :grin Mut inhaa palata töihin jos siel hommat seissy sen 1,5vuoden ajan...

Niinpä! Mun omat mieleialat vaihtelee asian suhteen laidasta laitaan. Hetkittäin olen varma, että mä olen tässä vaan niin pirun hyvä, ettei ne edes yritä etsiä mulle korvaavaa henkilöä, koska sellaista ei tässä maailmassa ole. Ja sit joka toinen hetki olen varma, ettei ne arvosta mun työtäni. Että niiden mielestä näissä hommissa ei oikeasti tarvitsisi olla ketään, mutta eivät keksi syytä irtisanomisellekaan.

perkeleen pakkanen ja takatalvi. Talvitakki ei mee mitenkään fiksusti enää kiinni enkä vaan halua käyttää sitä enää ku totuin jo kevyempään takkiin! Haluan kevään jotta voin käyttää tennareita joiden laittamisessa ei tarvitse kumartua ja puuskuttaa sen jälkeen.
Vituttaa kans et maha vetää kerralla naurettavan pieniä annoksia. Sit tekee koko ajan mieli puputtaa jotn ku ei voi vetää kunnollisia annoksia vaan puolikas pala leipää vähän väliä... suurien ongelmien maanantai taas.

Hymykuoppa jos sie eilenki söit niin huonosti, että oisko osasyynä väsymykseen myös liia vähäinen syöminen? :sad001

:confused: Siltähän tuo kuullostaa... Kumpa saisit sen ruokapuolen kuntoon..

Onks siulla hemot sit mite alhaalla? Jokos sait sen rautalääkityksen.. muistelin, et siul ois romahtanu hemo?

Mitä pahaa mä oon oikeen tehny et oon ansainnu tän väsymyksen? Mul oli aivan muita suunnitelmia mun lomalle ku nukkua pitkälle päivään ja vieläkään oo edenny sohvaa pidemmälle. Mä en ala! Hirveesti kaikkee hommaa joita ei kyllä pysty tästä sohvalta etänä hoitamaan. Ehkä se on vaan kuunneltava kehoa ja levättävä sillon ku tarve vaatii.. :/

Mie taas haluisin nukkua pidempään. Se tk-soittorumba viime viikolla pisti paskaks miun kasiin ja ysiin nukkumisen.. Heränny senjälkee joka aamu seiskalta.. Mie haluisin nukkua pidempää jotta jaksan illalla valvoa pidempään..

Hymis: Miullahan eka rauta teki entistä väsyneemmän olon ja huonon olon, etten miekää pystyny syömään. Mitäs rautaa sie syöt? Miulla toi Floradix on käynyt mainiosti!

Lälly lepää nyt ihmeessä jos tuntuu että oot levon tarpeessa. Ehkä saat sit lisää energiaa hoitaa ne suunnitellut hommatkin :)

Juu, toi Floradix/Floravital mitä oon kans syönyt tai juonut niin on nestemäistä. Tuota löytyy ihan tavan kaupastakin. Noitten ero on vaan hinta ja toisessa on makeutusainetta ja toises ei, mut muuten samaa tuotetta. Kumpaakin oon juonut, mut nyt siirtyny tohon Floradixiin, kun se on se halvempi vaihtoehto ja täs ei tainu olla makeutusainetta mikä tekee sen eron hintaan..

Takaisin