Mun mielestä ne fifty shades of grey -kirjat oli aivan totaalisen yliarvostettuja, huonosti kirjoitettuja ja tylsiä. Kolmannen jouduin jättämään kesken, koska ei vaan napannut yhtään.
Noh, päivän marina: Taustatietona/-muistutuksena se, että alunperinhän mulle ei meinattu palkata äitiysloman sijaista ollenkaan (olen esimies/asiantuntijatehtävässä yli 100 henkeä työllistävässä konepajayrityksessä), sitten päätettiin palkata, muttei ennen kuin jään itse pois. Nyt sitten selvisi, että se henkilö, joka mun "sijaiseksi" palkataan hoitaa vain mun esimiestehtävät ja muutamia pikkujuttuja. Nuo asiantuntijapuolen jutut jää täysin tekemättä mun loman ajaksi, vaikka ne on mun mielestä ne, jotka enemmän vaatisivat sitä sijaista. Vittu, kun vituttaa. Tosi mahtavaa tulla takaisin äitiyslomalta, kun omat työt on olleet ~1,5 vuotta tekemättä. Aloitan siis siitä samasta sekastokusta, jonka olen nyt viimeisen 1,5 vuoden aikana saanut siivottua! PERKELE, kun mua riapoo nää miesvaltaiset alat hetkittäin. Lisäpontena tähän se, että mä olen tämän firman historiassa ensimmäinen toimihenkilö, joka jää äitiyslomalle. Täällä ollaan hiukka pihalla siitä, että mitä tässä nyt pitäisi tehdä, kun on niin ainutlaatuinen tapahtuma.