Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi vaan et koiruli ei ymmärrä et hän ei pääse 'aamupissalle' ku mamma on näin puhki.. En kehtais potkii miestäkään tän asian takia hereille, ku toinen ollu kuitenkin yön töissä. No ehkä se ymmärtää.

Etkö jaksa käyttää ees ulko-ovella pissillä? Et josset lähtis ihan lenkille kuitenkaa, et hätäseen tarpeensa tekis? :oops:

Niin se yleensä on tehnytkin, mut ei tietenkään just tälläsenä päivänä ku multa on veto ihan veks :mad:Onneks käytin koiran eilen tosi myöhään iltalenkillä, et ei tolla vielä hengenhätä oo. Tulipahan vaan mieleen et ehkä koiramme tosiaan pääsee parempaan paikkaan.. Oli viikonlopun mahdollisessa uudessa kodissa hoidossa ja tää nainen oli rakastunut täysin. Kahden viikon päästä lopullinen lähtö :(

Mä en kehtaa koiraa kusettaaa ulko-ovella. Mua ainakin itteeni etoo keltainen lumi heti ku astun rapusta ulos. Mut onneks tuol on nyt noi hanget et jos en jaksa kävellä ni voin vaikka heittäytyä sinne :D

Mie vaan, ettei koiralla ois hirmusia kipuja kun joutuu pidättelee ja sie jos oot ihan loppu, et ois ees ulko-ovelta tehny hätäset. Vaikkei se talon sääntöjen mukaisesti oo, mut koiraa lähinnä vaan aattelin..

Oliko koira ite tykänny uudesta kodista? :)

Ei kai tol niin paha hätä ollu ku kuorsas viel siihen asti ku lähettiin ulos :D ihan poikki viel viikonlopusta! Eli sil on tainnu olla oikeesti tosi hauska viikonloppu. Mä oon ainakin luottavaisin mielin :)
Toi puolentunnin lenkki sai mut ihan kaksinkerroin.. Jouduin pysähtelee jatkuvasti ku tuntu et olis puukolla kohtua viilletty. Tän päivän liikunnan on mun osalta kyllä nyt ohi.

Au miu käsinivelet.. Pakottaa niiiin samperisti! Ja mutsi ei tullu Skypee höpöttelee miu kaa.. Bööörin.

Istahdin ihan vaan kurkkaamaan viestit täällä... Paloi sitten pellillinen suklaa-cookieseja vaikka olen tässä metrin päässä hellasta. :mad:

Olisi varmaan paikallaan, ainakin joku aikakytkin joka heittäis 5 min välein pihalle :)

Maristaan vielä lisää. Noita keksejä tehdessä tuli maisteltua raaka-aineita (suklaata), nuoltua kipot ja pari noita kärventyneitäkin ehdin jo sipasta suuhun josko niitä edes miehelle. Hitsi että tuli huono olo. Örgh.

Nälkä ja tylsyys ja isompi nälkä ja kaupassaki pitäs käyä.. :( :( :( Näläkä!

Nipsumuki, huh! Hyvä että sun hermot kuitenkin kesti :D Aina ei näissä hormoneissa tiedä mitä tapahtuu, jos joku menee pieleen.. Etenkin toi ruoanlaitto on ollut mulle raskauden aikana entistä "henk.koht" jotenkin ja jos ole moannut niin olen muuttunut samoin tein pikkulapseksi ja "aaaaaaargfgh, en osaa tehdä mitään!!! Prkl!!!!".
Esikoisen aikana heitin aina pilaantuneet ruoat roskiin, vaikka niitä ois voinut syödä ja aloin itkemään :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Nyt ei pahemmin ihme kyllä kiukuttanu, vaikka usein leipominen on mulle yhtä aikaa iloa ja raivoa.

Pahimmat flippaukset tulee kyllä silloin jos joku tavara mitä tarttisin on hukassa. Sitten mennään pitkin kaappeja ja kiroillaan. Toinen paha on oma kömpelyys, vaikka että rähmään vaikka jonkun ruokapurkin maahan. Monta, ei niin suurtakaan, sotkua siivottu joko karjuen tai itkua ulisten...

Täällä ei ihan karjuttu olla, mut tiiän tuon vetutuksen kun tarvikkeet loppu.. Miulla ei eiliseen mustikkapiirakkaan ees ollu rasvaa riittävästi, niin jouvuin jatkamaan oliiviöljyllä, kun muuta sen tapasta ei ollu, mut pakko oli saada mutsikapiiraka! Mut ei onneks makuun vaikuttanu.

Kiva lälly että teidän koiralle löytynyt uusi koti! varmasti ihan oikea ratkaisu teidän tianteessa!
Mä en myöskään ulkoiluta koiraa enää, täysin miehen vastuulla -on sen verta vahvaviettinen ja riehakas, että mun hermo pettää heti. eikä viitsi riskeerata mitään kaatumisia tai käden kipeytymisiä ton kanssa, mutta maalla nää on vähän simppelimpi hoitaa!

Meilki mies yleensä käyttää koiran nykyää, mut oon mie itekin kyllä melko usein lähteny kaveriks ja sit käyttäny päivällä ihan tos metän reunalla ja joskus kävellykki max.500m tuon kaa. Tuon kun yksin käyttää ni ei vedä niin paljoo tai ollenkaan toisin, kun yhes ulkoilutetaan ni lähtee veto päälle.

Mua väsyttää kans koko ajan ja hommia olis vaikka mitä :sad001 Vihdoin viimein muistin eilen illalla nappasta Obsidania naamaan, että josko sitä muistas syödä ja se vaikuttais. Katotaan miten pakki kestää. Useet valittaa, että se aiheuttaa ummetusta, mä oon semmonen kummajainen että mulle käy ihan toisin päin. :oops:

Meillä koiralla on juoksunaru, jossa viettää päivisin joskus aikaa ja hätätilassa tekee tarpeensakin. Mies käyttää sitten pitemmillä lenkeillä illasta ja aamulla ennen töihin menoa nopeella pissalla. Joskus kun jaksan ni lähetään ton lauman kanssa lenkille, mutta jos isommat juoksee edellä ni koiralla on kauhee kiire niitten perään ja sit vetää ja hallelujaa jos jotkut hirvenjälet tavattas ni tää mamma menis varmaan latana sen piskin perässä pitkin mettää ku ampu lähtis :confused: Viettejä ja voimaa kun tarvittaessa tuostakin röllykästä löytyy.

Mie oon ottanu koko 6 kuukautta takasin ku ei maistunut makea ollenkaan, mut onko pakko vetää joka päivä karkkiähkyt! Yök!

Mies tekee yhä tuota työtään............ Varmaan kerkeen nukahtaaki enneku lopettaa..

Takaisin