Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nipsumuki mä oon jo luovuttanu tyynyn kanssa kun ei se pysy enää paikallaan. Rullaan nykyään peiton polvien väliin koska se pysyy mutta ei sekään auta tarpeeks. Mä kyllä varmaan nukkuisin muuten selällään mutta meillä on niin kapee sänky ja pitkät raajat että saatan saada kyynärpäästä naamaan jos uskaltaudun selälleen. Kyljellä nukkuminen säästää tilaa niin siihen oon sen takia tottunu, mutta nykyään harkitsen öisin jo lattialla nukkumistakin kun kyljellään lonkat kipeytyy niin pahasti.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miehen kanssa tytär nukkuu vaikka puol yhteentoista vapaapäivänä ja mun kanssa se herää KAHDEKSALTA!!! Tiedän että muissa perheissä kukutaan jo kuudelta mutta tämä on MUN MARINA! Mäkin haluan nukkua pidempään silloin kun on mun vapaapäivä.
Sama vika rahikaisella: äitinsä luona lapsi kuulemma nukkuu kymmeneenkin, täällä nousee aina ennen kahdeksaa. Tälle aamulle olin sopinut diplomaattisen televisiokiellon (meidän makkari on olohuoneen vieressä), joten lapsi kolisteli sitten omassa huoneessaan kuin olisi puutöitä tehnyt.

Oon hirmu herkkäuninen ja nyt kun ei vessareissujen ja kaikenmaailman nivus-, lonkka- ja mahanvenymiskipujen vuoksi saa muutenkaan nukuttua kunnolla, niin ois kiva kun edes aamuisin ois hiljaista. No, en mä voi 9-vuotiasta oikein pahasti moisesta läksyttää, toinen kuitenkin yritti ja on muutenkin tosi kiva mukula.

Juu meilläkin käytiin illalla keskustelu tyttären kanssa että "ollaanko huomenna aamulla unikekoja?" lapsi vastaa: "en halua äiti sinun kanssa olla unikeko". Ja sitten aamulla: "voidaanko nukkua vielä vähän aikaa kun äitiä väsyttää?" lapsi: "en halua äiti nukkua enää kun meillä on kahdestaan vapaapäivä". No mitä tuohon sanot? Ihana rakas tyttäreni :Heartpink

Suloinen tytär spiraalilla :) Tuo on niin aseista riisuvaa, että eihän siinä muu auta kuin nousta ylös :)

Mulla kans jättityyny jalkojen välissä ja pysyy kyllä hyvin. En ilman sitä saiskaa nukutuksi, kun polvi kivut sellaset ettei kärsi polvia vastakkain pitää ollenkaa, kun tuntuu et luut hankais yhteen. Liitoskivuista ei oo ollu tietookaa sit varmaa 10:neen viikkoo ja neki vaa sillo kävi pikasesti.

Ehkä mä oon vaan liian levoton nukkuja kun tuntuu ettei tyynyt ja peitot tosiaan pysy millään lailla paikoillaan :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie en oo liikkunu yöl varmaa puolee vuotee yhtään. Paitsi kun herään niin vaihan kylkee. Mut hyvin on tullu pysyttyä iteki paikallaan :D

Mä en saanut naistenpäivän kukkia :sad001 Pettynyt. Ja tiedän, etten niitä tänään enää saa kun mies lähti pelireissulle kauemmas. Ja tulipahan motkotettua asiasta :oops: No, täytyy ostaa ne kukat itse ja olla yömyöhään vähän mukavampi kun tulee takaisin. Kukkien ostosta oltiin jo puhuttukin kun asuntonäyttöä varten niitä tarvitaan, joten sen vuoksi motkotin... Äh..

pohjekramppi sentään... toissa aamuna kramppasi ja yhä pirun kipee pohje-muutenki kävely melkein onnistuu niin nyt tämän kanssa:smiley-angry003:smiley-angry002

Mä vihaan, vihaan, VIHAAN mun anoppia!!!!!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Eilen illalla oltiin saunaan just menossa ja anoppi soitti, onneks kyllä ukolle.. Se oli keuhkkonnu siel puhelimessa joistain villahousuista ja että haluaa ne takasin NYT... Antanu ne pari vuotta sitten meidän pojalle.... No saunan jälkeen etittiin sit niitä hiton villahousuja ja onneks ne löytyi kaapin perältä...

Tänään sit selvis, että se anoppi oli suuttunu siitä, ku mun miehen veljen vaimo oli ostanu meidän pojalle sellasen välikausi takin ja esitelly sitä eilen anopille... Anoppi oli haukkunu mut sille veljen vaimolle, et "ku ei sille kelpaa mikään, ja ei se ota tota takkia vastaan....." (Ja tää veljen vaimo soitti mulle siitä takista perjantaina ja kysy, että käykö sellanen, ja tokihan se kävi....) Anoppi sillon joskus kuskas meille noita villavaatteita ja 12 toppapukua, kaikki kokoa 74... Sanoin sille sillon aikoinaan, et ei me tarvita ku meil on.... Ja että me kerrotaan sit, jos jotain tarvitaan ja et kysyis edes kokoa ennenku menee ostelemaan vaatteita.. Se mm. on ostellu kirpparilta jotain kesäsandaaleita meidän pojalle kokoa 32!!!!! Kun pojan jalka on 24-25.... Niin nyt hän sit päätti haluta ne he*vetin villahousut takas.....!!!!!!!!!

Saakeli mulla kiehu päässä ja kiehuu edelleen... Sanoin ukolle et tänään käydään varastosta ettimässä joka ikinen rytky ja rääsy minkä se eukko on meille roijannu ja viedään ne takasin... Säilököön itellään, kun mulla on tapana pistää kaikki roskiin tai eteenpäin, mitä me ei käytetä.... Ja jos se rupee vuosien päästä perimään niitä takasin, niin voi voi kun ei oooleeeeee.......... Mä oon niin kypsä!!!!

Voi helvetti tosi kiva anoppi.. :mad:

Mut muistuttaisin, et se on kuitenkin miehes äiti ja kenestäkää ei tunnu kivalta jos soimataan jonkun omia vanhempia vaikka syytä oiskin.. Eikä kaikista tarvi tykätä.

Enkä itsekään omasta "anopistani" pidä, kun se vasta törkee suustaan on (ihmetelly mite omalla lapselle voi sanoa tollasia asioita). Mut en kehtaa jäpättää miehelle vaikka tekis miel haukkua anoppi ja kaikkee muutaki mut, ku se on kuitenkin miehen äiti.. Ja tiedän että miestäni loukkaa kans äitinsä sanomiset, mut en aio pahentaa oloa hirmusella mäkättämisellä ku muutenki paha olla varmasti. Mut en miekää hiljaa täysin ole. Kerran asiaan yleensä sanon tyyliin, et "ei hirveesti ajattele et loukkaaks sen sanomiset ketä" ja that's it.

Juu 12 ja nyt ne maleksii tuol nurkissa...

En minäkään alkuun siitä mitään, annoin mennä toisesta sisään ja samantien ulos... Mut rajansa kaikella!!!! Anoppi haukkuu minua ihan avoimesti ja selän takana, myös omalle pojalleen, eli mun miehelle. Mitä hiljempaa minä olin, sitä kovempaa se haukku.. Muillekin sukulaisille kerto sellasia juttuja mitkä ei pitäny millään tapaa paikkaansa ja loukkasi samalla myös OMAA poikaansa... Monet kerrat ukko on tullu sieltä kylästä hyvä ettei itku kurkussa...
Kerran mulla sitten meni vati ja annoin samalla mitalla takasin... Ja minä kun en ole kovin kaunis suustani... Siitähän se sota nousi "ku MINÄ olen niin ilkee"...... Sen jälkee tää taistelu on jatkunu jo jotain 4 vuotta..... Mut ukko on onneks sitä mieltä, et nyt on äiti rakas tyriny pahemman kerran... Se sano jokunen aika sit anopille (ihan omasta vapaasta tahdostaan) että jos sen täytyy valita, se valitsee vaimonsa ja poikansa.... Sillon anoppi meni hiljaseks ja oli elämä melko seesteistäkin hetken.... Mut nyt se näköjään on taas alkanu...... Mua ei haittaa vaikka se ei musta tykkääkään, enhän minäkään siitä... Mut mä osaan pitää turpani kiinni tietyissä asioissa enkä luettele kaikkee shaissee hänestäkään pitkin sukulaisia...... Ja koskaan en oo ukkoa tai poikaa kieltäny häntä tapaamasta, mut sen olen sanonu, että kerrankin se erehtyy haukkuu minua pojan kuullen niin sit se on loppu! Ja olkoon mun puolestani vaikka itse paavin äiti, sisko tai veli käytöstavat ne on oltava jokaisella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No jopas, Kyfixfix! Hyvä tarkoitus hällä kai oli ellei sitten vaatteiden ostelun tausta-ajatuksena ole teidän asioihin sotkeentuminen. Tuollainen marttyyrimeininki ja haukkuminen on kuitenkin ihan hullun hommaa.

Mun äidillä on paha tapa haalia mulle kaikenlaista nettikirppareilta ja huutokaupoista, vaikka hyvin saan kyllä itsekin niistä ostokseni tehtyä. Tarjoaakin sitten mulle mitä ihmeellisimpiä löytöjään ja harvoin meillä muutenkaan ihan maut kohtaa. Mutta ei kyllä suutu jos kieltäydyn ottamasta, vaikka luulen että voi ottaa itseensä. Joskus otan kamat ja nakkaan lähimpään kierrätyslaatikkoon kun ei vaan kehtaa kieltäytyä vaikka tiedän että sillä lailla innostan vaan haalimaan lisää tavaraa. Hyvää kuitenkin tarkoittaa ja toisinaan osuu joku hänen löytönsä kohdalleenkin.

Anoppi ei ole minusta ikinä suoraan mitään sanonut (tai ainakaan että olisi minun korviini kantautunut), mutta sillä on tapana marista mun kotimaakuntalaisista hyvin ikävään sävyyn (asuvat siellä siis itsekin, mutta ovat muualta aikanaan muuttaneet, eivätkä kai ole ihan kotiutuneet). Ja se nyt vähän särähtää mun korvaan kun hoetaan että kaikki ko. maakunnan ihmiset ovat kateellisia, omahyväisiä yms. ja tietävät mun sieltä kotoisin olevan. Ja ne kyllä arvostelee ahkerasti meille mm. miehen siskon miestä ja sen perhettä (ovat, ylläri, samasta maakunnasta kotoisin myös) eli pikkuisen epäilen että meikäläisestäkin puhutaan selän takana yhtä kauniisti.

Lisäksi anoppi on alkanut kutsua mua ihan koko ajan miehen exän (= lasten äidin) nimellä. Välillä tuntuu ettei se ole ihan puhdas vahinko enää. Sinänsä pitäisi olla ehkä tyytyväinen koska miehen eksä tuntuu olevan heille hyvinkin arvostettu henkilö, menee usein jopa oman pojan ohi. Mutta se onkin eripuolelta suomea kotoisin :D

Äh, nukuin liian pitkät päiväunet. Tiedän että pitäisi laittaa aina kello soimaan 20 minuutin päästä, mutta tänään väsytti niin paljon että annoin itselleni luvan nukkua niin pitkään kuin huvittaa... nyt en lähde sitten mitenkään käyntiin. Miten te selviätte, jotka hoidatte tässä tilassa töiden lisäksi lapset?

Takaisin