Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aa, sori, mä jotenkin missasin sun aiemman viestin ja luulin, että sulla on todella ollut joka toinen viikko käyntejä. Meillä ei tosiaan luvatakaan muuta kuin toi kerran neljässä viikossa (alkuraskaudesta tietty paljon harvemmin), joten käytännössä sama tahti. Mulla on ollut kolme neuvolaa ja yksi lääkärineuvola.

Meillä ei oo ollut mitään puhetta käyntien tiheudesta, kun vaan tuo lappu minkä eka täti antoi kortin väliin, et noin mennään, mut eipä oo menty. Mut eipä tarvi kohta kauaa mennäkää! :)

Eiköhän siihen neuvolassa ramppaamiseen ehdi vielä kyllästyä, varsinkin jos menee yliajalle... tähän asti oon kyllä aina odottanut ihan tohkeissani neuvolakäyntiä (seuraava maanantaina!) ja kävisin mielelläni tiuhemmin.

ei siellä neuvolassa hirveesti oo juteltu mistään-kattoo vaan painon ja mittaukset ja sydänäänet ja nyt on mahaa mitannu kahella edellis kerralla... oiskohan n.6-7 neuvolakäyntiä ollu ihan alusta tähän päivään, ja lääkäri oli n.kuukaus sitte-seuraava neuvola parin viikon päästä ja äitipolille tuli kutsu sokereiden takia...

No kyfi7706530:llaha on ollu monta käyntiä!

No mie oon jo kyllästyny käymään tuolla, kun en saa mitään irti itelleni sieltä. Sydänäänet saan kuunneltua kotonakin. Ja päivystykseen marssinu jos jotai radikaalia on ollut ja sieltä päässy äippäpolille, kun ei tuo neuvolakaa oo aina tavoiteltavissa.

Että niinkuin aiemmin totesin, et jälkikäteen ajateltuna iha jees, kun ei oo tarvinnukaa juosta pahemmin siellä.

Mä en oo ees pysyny laskuissa noiden neuvolakäyntien kanssa kun peruskäyntien lisäks on ollu niin paljon lääkärikäyntejä, psykologilla käyntiä, labroja, testejä ja ultria. Paljon on tullu kuitenkin käytyä! Oon kuitenkin muuten ihan tyytyväinen paitsi pariin ylimääräseen lääkärikäyntiin jotka oli lähinnä vaan turhauttavia!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Juma, et ottaa aivoon täs uudes asunnossa toi älykääpiö jätkä tos seinän takana! Valitin jo ton kitaransoitosta isännöitsijälle ja se ilmoitti tolle asiasta jo! Ja nyt kolme päivää, ai jumalauta mitä soittoa ja vielä lujempaa soittaa!! Niiiiiiiiiiiiin älykääpiö jätkä, et huh! Miepä en anna periksi. Läks uus valitus. Siinäpä saavat häädön, kun ei ymmärrä!! :mad::smiley-angry016:smiley-angry019

Meil onneks alakerrassa opiskelijoiden musiikki hiljentynyt, loppunut oikeestaan täysin ku valitettiin. Voin kuvitella kuin ne on siel kironneet "helvetin tylsät rauhaa rakastavat mummot, vitttuuu" :grin Miehen mukaan se oli taas yksi askel kohti keski-ikää :grin

Toivottavasti mannaryyni teilläkin loppuu metelöinti. Normaalit äänet kuuluu elämään mut just tollanen kitaran rämpytys(inhoon sellasta ihan tajuttomasti) vaan ärsyttää...

Vi***n palkanlaskija ei ollut palauttanut sitä Y-lomaketta vaikka niin väitti. Onneks Kelassa oli ystävällinen (!!!!!) virkailija joka sanoi että ehtii vielä muuttaa päätöstä... Mut helvetti että pistää vihaksi kun vielä vakuutti että on sen lähettänyt.:angry5 Se ei ole edes vastannut mun sähköpostiin ku lähetin kyselyn asiasta. Tänään sit soitin kelaan... Yritin heti soittaa palkkikseen mutta ei vastannut koko akka. Kaiken lisäksi on ilmoittanut mun työpisteen sinne kelaan väärin :angry4

No mut tuo täysillä soittaminen ei oo normaalia elämän ääniä ja vielä, kun se yltyy vaan valitusten jälkeen. Mut perkele mie valitan joka kerrasta! Iha varmana. Vitun Metallica-pelle toi teini!

Noitte takia varmaa seki edellinen lapsperhe läks tästä!

piti tulla koulukaveri käymään-tai tulee edelleen kylään, mies lähti kaupunkiin kiertämään loppuillaks koska kaveri ei miehineen kerenny tulla että hän ois saanu kaupunkikaverin... onpas mukavaa-jää sauna lämmittämättä ja olkoon sitte mies syömätä, en voi kavereita pitää nälässä koska mies missä lie huitelee:smiley-angry016

Pikkusen alkaa jo ärsyttää tää mahan kanssa huomion kohteeksi joutuminen vaikka toisaalta tykkään kyllä jutustella tuntemuksistani.

Meillä oli tänään tiimikokous, jossa vieraili oikein yks isompikin pomo. Se sanoi jotain että meen tiimi tarvitsee jälkikasvua (tarkoittaen ettei kaikki osaaminen karkaa eläkkeelle 10 v sisään) ja joku keksi sen sanavalinnan takia alkaa osoitella mua että tuleehan tuolta sitä on tulossa ja siinä sitten porukalla kommentoivat mun lisääntymistäni. Mä istuin siinä sitten naama punaisena ja nyökyttelin että niin niin.

En kyl oikeen vielä oo tottunu siihenkään että mun vointia kysellään koko ajan vaikka se ihan ystävällinen kysymys onkin.

Ikävä mun noita ehtii mammalomien aikana tulla (oikeesti maailman ihanimmat työkaverit!) mutta kyllä toisaalta on ihan kiva päästä pois silmätikkuna olemisesta.

Mä en myöskään nauti silmätikkuna tai huomion keskipisteenä olemisesta, joten musta on tosi ihanaa kun tää odottelu loppuu ja masu katoo. Ihmiset voi jutella mun kanssa muustakin kun raskausvaivoista! En tiiä miks kaikki keskustelut nykyään kääntyy aina mun masuun tai raskauteen, vaikka haluisin jutella välillä ihan jostain muusta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla menee vähän päivän mukaan. Joskus mielelläni puhun asiasta vähän tuntemattomienkin kanssa ja välillä ei kiinnostais läheisillekään sanoa muuta ku raskaudesta kysyttäessä"!#"¤ako se sulle kuuluu"... Kai sekin menee näiden ihanien raskaushormonien mukaan..

Tuo myrsky!! Aiheuttaa jotain vitun tärinä/poraus ääntä... Ei siis nukuttu juuri ollenkaan... Oiskiva tietää mist kuuluu ni repisin sen palasiks...

Olen siitä jo marissut psykologille ja neuvolassa, että ihmiset unohtavat persoonan sieltä mahan takaa. Kun raskaana ollaan, ei enää kysytä 'mitä kuuluu?' vaan 'miten oot voinut?' tai 'miten vauva voi?'. Erittäin ärsyttävää.
Voisi joskus joku kysyä, etä mitä minulle kuuluu.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Miehen mielestä muksujen mankuminen on vissiin hauskaa kuunneltavaa. Nuorempi on nyt mankunut xbox peliä päälle ja mies vastaa koko ajan että ihan kohta. Tämä vastaus tyydyttää nelivuotiaan tiedonjanon tasan tarkkaan puoleksi minuutiksi ja mankuna jatkuu. Ja taas vastaus - ihan kohta. Ja mankuna jatkuu. Ja sama uusiksi kertaa sata. ÄRGHGHRRRGGHH! Mä haluun peltorit!

Kuin vaikeaa se voi olla käyttää jotain ipanan ymmärtämää aikamäärettä tai peräti ei-sanaa jos ei kerran meinaa laittaa sitä peliä päälle??

Miehen kanssa tytär nukkuu vaikka puol yhteentoista vapaapäivänä ja mun kanssa se herää KAHDEKSALTA!!! Tiedän että muissa perheissä kukutaan jo kuudelta mutta tämä on MUN MARINA! Mäkin haluan nukkua pidempään silloin kun on mun vapaapäivä.

Lonkat jaksaa piinata muakin. Paksu tyyny polvien välissä helpottaa mutta jos se sattuu tipahtamaan nukkuessa ja jomotus pääsee iskemään niin sitten kipua ei tahdo helpottaa mikään.

Selällään nukkuisin sikeästi ilman kolotuksia ja välillä heräänkin siihen että olen kellahtanut niin. Sitten iskee pelästys että mitenhän se happi on kulkenut. Oma olo ainakin ihan fine mutta mietityttää silti.

Takaisin