Mä vihaan, vihaan, VIHAAN mun anoppia!!!!!!!

Eilen illalla oltiin saunaan just menossa ja anoppi soitti, onneks kyllä ukolle.. Se oli keuhkkonnu siel puhelimessa joistain villahousuista ja että haluaa ne takasin NYT... Antanu ne pari vuotta sitten meidän pojalle.... No saunan jälkeen etittiin sit niitä hiton villahousuja ja onneks ne löytyi kaapin perältä...
Tänään sit selvis, että se anoppi oli suuttunu siitä, ku mun miehen veljen vaimo oli ostanu meidän pojalle sellasen välikausi takin ja esitelly sitä eilen anopille... Anoppi oli haukkunu mut sille veljen vaimolle, et "ku ei sille kelpaa mikään, ja ei se ota tota takkia vastaan....." (Ja tää veljen vaimo soitti mulle siitä takista perjantaina ja kysy, että käykö sellanen, ja tokihan se kävi....) Anoppi sillon joskus kuskas meille noita villavaatteita ja
12 toppapukua, kaikki kokoa 74... Sanoin sille sillon aikoinaan, et ei me tarvita ku meil on.... Ja että me kerrotaan sit, jos jotain tarvitaan ja et kysyis edes kokoa ennenku menee ostelemaan vaatteita.. Se mm. on ostellu kirpparilta jotain kesäsandaaleita meidän pojalle kokoa 32!!!!! Kun pojan jalka on 24-25.... Niin nyt hän sit päätti haluta ne he*vetin villahousut takas.....!!!!!!!!!
Saakeli mulla kiehu päässä ja kiehuu edelleen... Sanoin ukolle et tänään käydään varastosta ettimässä joka ikinen rytky ja rääsy minkä se eukko on meille roijannu ja viedään ne takasin... Säilököön itellään, kun mulla on tapana pistää kaikki roskiin tai eteenpäin, mitä me ei käytetä.... Ja jos se rupee vuosien päästä perimään niitä takasin, niin voi voi kun ei oooleeeeee.......... Mä oon niin kypsä!!!!